return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Sporttråden (pg. 13)
View this Thread in Original format
AC.
Pfft. En jävla finne ju.

MATS SUNDIN! Bättre än Foppa!
Laszlo
Tänker aldrig sluta tjata om det förän jag lyckats banka i det i folks huvud - till och med Aftonbladet har kommit till insikt.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,467516,00.html

"Koivu leder slutspelets poäng, Kovalev är trea. Zednik toppar plus/minus-statistiken tillsammans med bland andra Peter Forsberg, Kovalev leder målligan och Koivu är effektivaste passningsläggaren."

yee yee
Kongo_kim
Jävla Khabibulin har hållt nollan 4 ggr på 6 matcher nu.
Tampa Bay tar nog Stanley Cup i år.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jävla Khabibulin har hållt nollan 4 ggr på 6 matcher nu.
Tampa Bay tar nog Stanley Cup i år.

Ja, dom ser onekligen ruskigt starka ut iår.
Martin StLouis har ju gjort en kanonsäsong!
Många av lagen som är kvar är riktigt bra faktiskt, Philadelphia, San José, Calgary för att nämna några.
Amnezia
Sverige - Danmark idag:) dags å börja värma upp...:cool:
borde vinna detta men alltid klurigt me dessa mindre tippade lag..kan bli bra detta
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Amnezia
Sverige - Danmark idag:) dags å börja värma upp...:cool:
borde vinna detta men alltid klurigt me dessa mindre tippade lag..kan bli bra detta

5-1 seger.

nästa match Japan. jag kräver tvåsiffrigt :cool:
Amnezia
quote:
Originally posted by Kongo_kim
5-1 seger.

nästa match Japan. jag kräver tvåsiffrigt :cool:

yep japan matchen ikväll blir kul:) dock ska man inte underskatta dom=)...vi lira inte direkt bra igår, det spelet räcker inte mot bättre motstånd än danmark....

ser på ryssland-danmark just nu...ryssarna har en grym 18åring som leker skjortan av danskarna när han e på isen:)...
dock står danskarna upp rätt bra fast de ligger under me 5-2
reveal
Många 5 - 1-segrar ;)
MFF, Tre Kronor... :D
AC.
5-1? pfft.
3-1 vart det i den viktigaste machen igår, trotts en lite knäpp dommare! Mot toppen! :disbelief
Kongo_kim
quote:
Originally posted by AC.
5-1? pfft.
3-1 vart det i den viktigaste machen igår, trotts en lite knäpp dommare! Mot toppen! :disbelief

Var du där. Helt väck domare ju. Längesedan jag såg en sådan solklar straff:whip:

Amnezia
slovakien - usa 3-3........riktigt grym match...lätt bäst hittils:cool:
Kongo_kim
Mitt kära San Jose har 3-0 mot Colorado.

en till och San Jose går vidare till conference final och foppa kanske lirar vm. det är win-win
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement