|
Sporttråden (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på... |
Självklart satt jag klistrad vid teven åtskilliga timmar under World Championship. Gårdagens final var bland de bästa jag någonsin sett!
Shaun Murphy skrällde verkligen...kul!
Men jag tycker faktiskt lite synd om Matthew Stevens, han har blivit tvåa så många ggr nu!
Min favorit O'Sullivan åkte ju på däng redan i kvarten.
Kim Hartman, är det den svensken som är så bra i Nine Ball borta i staterna?
Många säger att snooker är tråkigt att kolla på...wtf :rolleyes:
Om man lär sig reglerna så förstår man varför "dom missar dom med flit". :) |
|
|
| Jeremy H |
| Bra start på hockeyn! :wtf: |
|
|
| Kongo_kim |
YES!!!!!
Seger över Kanada med 5-4! |
|
|
| Mats W |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Seger över Kanada med 5-4! |
Ja, det där satt fan fint! Dessutom genererande det lite pengar från expekt.com, mycket härligt! :tongue2 |
|
|
| St_Andrew |
| Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna! :haha: :stongue: |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna! :haha: :stongue: |
hoppas du firar lite diskret.. man har ju hört om de rabiata kanadickerna... :toothless |
|
|
| Jeremy H |
| Var det bara jag som börja asgarva när kommentatorn var helt uppspelt o skrek "kiiiiiiiiinny, kiiiiiiinny", efter att Kenny Jonsson gjort mål? :p |
|
|
| Amnezia |
| Sverige - Schweiz...nu gäller de...detta borde bara bli uppvärmningen till Tjeckien matchen ((vid vinst))...bara vi inte fixar ett nytt vitryssland så:wtf: |
|
|
| keddo |
| ere bara jag som tycker hockey är skittrist ? :wtf: |
|
|
| Amnezia |
den tjeckiske domaren e kass...:mad:
dumt dessutom å ha en tjeckisk domare när vinnaren i den här matchen får möta just tjeckien i semin:tongue3 |
|
|
| Smeagol |
Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf...
Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden. :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf...
Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden. :) |
Det kallas Ishockey.
Fortfarande 3 matcher kvar så Juve ska inte fira än. |
|
|
|
|