|
Sporttråden (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Idag börjar det.
Först ut Portugal - Grekland och sen Spanien - Ryssland.
måste inskaffa snacks i massor |
|
|
| ShyTrance |
| kollade på copa america nyss(chile- costa rica) o chile blev utslagna :( |
|
|
| Kongo_kim |
| Djurgården förlorade igen :( |
|
|
| hustler |
| De spelade så dåligt att man vart mörkrädd. Fy Fan. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by hustler
De spelade så dåligt att man vart mörkrädd. Fy Fan. |
saom vanligt mot MFF. Alltid ska vi prestera som saämst mot dom |
|
|
| Kongo_kim |
| Idag har Djurgården chansen och skämma ut svensk klubb fotboll inför hela världen. Förhoppningsvis lyckas dom vinna mot Litauiska Kaunas och får möta Juventus troligen ett av världens 5 bästa lag. |
|
|
| hustler |
1-2 kommer det bli och inget annat.
UT I EUROPA DIF!
Jävla jobb alltså, skulle fan inte bangat på att dra till Litauen och sjunga lite och dra i mig lite billig sprit. :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by hustler
1-2 kommer det bli och inget annat.
UT I EUROPA DIF!
Jävla jobb alltså, skulle fan inte bangat på att dra till Litauen och sjunga lite och dra i mig lite billig sprit. :D |
Nåt sånt blir det men vi borde vunnit 4-0 hemma eller nåt sånt.
Usla är vad dom är. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Idag har Djurgården chansen och skämma ut svensk klubb fotboll inför hela världen. Förhoppningsvis lyckas dom vinna mot Litauiska Kaunas och får möta Juventus troligen ett av världens 5 bästa lag. |
jotack, vi får väl se hur det går på Stadio Delle Alpi isf :)
DÅ snackar vi pinsamt tror jag:p |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
jotack, vi får väl se hur det går på Stadio Delle Alpi isf :)
DÅ snackar vi pinsamt tror jag:p |
Jorå så jävla envisa som dif är med sitt 4-3-3 så.
Bara Nedved kräver tre bevakare. Enda sättet och få ett hyfsat resultat där nere är antingen 4-5-1 eller 5-4-1. 4-3-3 = självmord |
|
|
| Kongo_kim |
Nu jävlar väntar Juventus.
Stryk som fan kommer vi få men det blir kul |
|
|
|
|