return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Sporttråden (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vizay
har sett värre....va på nurburgering (stavning) för några år sedan när det regnade på vissa delar av banan å va snustorrt på andra delar, fyfan va chaos det blev då :p

men jag tycker det e bra att dom har infärt dom nya reglerna i F1 circusen nu...äntligen slut på ferraridominansen :D

personligen e jag stor fan av Trulli, bra förare som aldrig riktigt fått visa sitt bästa...han förtjänar att sitta i ett av toppstallen :)
x-dream
Det vart en rejäl smäll för Alonso om man säger så allså....

Rakt in i ett däck som låg på banan....

Klart att det är bra med dom nya reglerna på ett sätt...Ferrari är inte lika överlägsna ännu...

Men hoppas att dom grejar det i år igen...Schumifans som man är :D :D
Glorie
etta för att inte skriva i den här tråden :D
OBS denna post räknas inte :)
XLA
Nä, usch för Schumi och Ferrari... fula fiskar säger jag bara. McLaren är ju på G nu, skule verkligen gilla att se Räikkönnen ta hem serien i år. Fast när Ferrari släpper sin nya bil blir det väl samma gamla vals... nåja, man kan ju alltid hoppas. Förövrigt är jag ett stort Minardi-fan :D diggar sättet som de alltid lyckas hitta talanger på... Fisichella, Trulli, Gene, Webber... värsta talangfabriken :)

(Hälsar galen F1 fan som kollat sedan 1994 och aldrig tröttnat, utom 2002 då :rolleyes: )
rem_monster
När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe:wtf: :whip:
Aendy
quote:
Originally posted by rem_monster
När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe:wtf: :whip:


Det är väl inget som hindrar en från att göra det. Sport som sport oavsett om man utövar det själv eller tittar på det.
reveal
quote:
Originally posted by rem_monster
När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe:wtf: :whip:


en sådan tråd finns redan om du gräver lite ;)
Aendy
Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*. :)
zamson
quote:
Originally posted by Aendy
Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*. :)


läser inte tramstidningar :)

sthlm äger allsvenskan... min tippning är att topp 4 består av aik,dif,hif och mff (ingen speciell ordning...sålänge gnaget hamnar på förstaplats)

:D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by zamson
läser inte tramstidningar :)

sthlm äger allsvenskan... min tippning är att topp 4 består av aik,dif,hif och mff (ingen speciell ordning...sålänge gnaget hamnar på förstaplats)

:D


baaaah! :toothless
Det var som 17 vad gnagare (läs råttor ;)) det fanns här inne då... :tongue2

Amnezia
har ingen tokfavorit i allsvenskan asså...Ösk hamnar ju som varje år på 6 lr 7:e plats så e ju inte direkt spännande...har ju iaf lurat i nån att satsa på vår kära eyravallen hehe weee :crazy: :rolleyes:
men men..vågar nästan satsa mitt muckbidrag på en 7:e plats i årets serie.....

får hoppas på att Brynäs knäcker i elitserien nästa år istället.....hehe:rolleyes: :eek:
SWE_TRANCE
Fy satan vad skönt det kändes med säsongens 3 första poäng!
Sen att slå MFF med 3-0 är underbart!
Kommer att bli en intressant fortsatt säsong :)

FORZA BLÅVITT!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement