|
Sporttråden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
har sett värre....va på nurburgering (stavning) för några år sedan när det regnade på vissa delar av banan å va snustorrt på andra delar, fyfan va chaos det blev då :p
men jag tycker det e bra att dom har infärt dom nya reglerna i F1 circusen nu...äntligen slut på ferraridominansen :D
personligen e jag stor fan av Trulli, bra förare som aldrig riktigt fått visa sitt bästa...han förtjänar att sitta i ett av toppstallen :) |
|
|
| x-dream |
Det vart en rejäl smäll för Alonso om man säger så allså....
Rakt in i ett däck som låg på banan....
Klart att det är bra med dom nya reglerna på ett sätt...Ferrari är inte lika överlägsna ännu...
Men hoppas att dom grejar det i år igen...Schumifans som man är :D :D |
|
|
| Glorie |
etta för att inte skriva i den här tråden :D
OBS denna post räknas inte :) |
|
|
| XLA |
Nä, usch för Schumi och Ferrari... fula fiskar säger jag bara. McLaren är ju på G nu, skule verkligen gilla att se Räikkönnen ta hem serien i år. Fast när Ferrari släpper sin nya bil blir det väl samma gamla vals... nåja, man kan ju alltid hoppas. Förövrigt är jag ett stort Minardi-fan :D diggar sättet som de alltid lyckas hitta talanger på... Fisichella, Trulli, Gene, Webber... värsta talangfabriken :)
(Hälsar galen F1 fan som kollat sedan 1994 och aldrig tröttnat, utom 2002 då :rolleyes: ) |
|
|
| rem_monster |
| När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe:wtf: :whip: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by rem_monster
När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe:wtf: :whip: |
Det är väl inget som hindrar en från att göra det. Sport som sport oavsett om man utövar det själv eller tittar på det. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by rem_monster
När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe:wtf: :whip: |
en sådan tråd finns redan om du gräver lite ;) |
|
|
| Aendy |
| Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*. :) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*. :) |
läser inte tramstidningar :)
sthlm äger allsvenskan... min tippning är att topp 4 består av aik,dif,hif och mff (ingen speciell ordning...sålänge gnaget hamnar på förstaplats)
:D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by zamson
läser inte tramstidningar :)
sthlm äger allsvenskan... min tippning är att topp 4 består av aik,dif,hif och mff (ingen speciell ordning...sålänge gnaget hamnar på förstaplats)
:D |
baaaah! :toothless
Det var som 17 vad gnagare (läs råttor ;)) det fanns här inne då... :tongue2 |
|
|
| Amnezia |
har ingen tokfavorit i allsvenskan asså...Ösk hamnar ju som varje år på 6 lr 7:e plats så e ju inte direkt spännande...har ju iaf lurat i nån att satsa på vår kära eyravallen hehe weee :crazy: :rolleyes:
men men..vågar nästan satsa mitt muckbidrag på en 7:e plats i årets serie.....
får hoppas på att Brynäs knäcker i elitserien nästa år istället.....hehe:rolleyes: :eek: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Fy satan vad skönt det kändes med säsongens 3 första poäng!
Sen att slå MFF med 3-0 är underbart!
Kommer att bli en intressant fortsatt säsong :)
FORZA BLÅVITT! |
|
|
|
|