return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 
Sporttråden (pg. 29)
View this Thread in Original format
hustler
Hemskt.

Rest In Peace.


Den där självmordsstatistiken är skrämmande.
Cloudburst
:(

Jag drömde att jag dog (drunknade) i natt vilket aldrig hänt innan. Det var fruktansvärt obehagligt.

RIP Mikael
St_Andrew
Har dom sagt varför han tog självmord?
hustler
Blev tydligen djup deprimerad efter att hans fru lämnade honom, en tid senare dog hans mamma också. Mitt på allithopa.
Kongo_kim
El Clasico .. vilken jävla stämning underbaraste tifot jag någonsin sett. Synd att Real inte kunde bjuda upp till match dom var så sorgligt dåliga.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Kongo_kim
El Clasico .. vilken jävla stämning underbaraste tifot jag någonsin sett. Synd att Real inte kunde bjuda upp till match dom var så sorgligt dåliga.


Ja, tifot var riktigt massivt!!
Håller med om att det var synd att Real Madrid inte är bättre, pinsamt dåliga rent ut sagt. Ingen harmoni i laget för fem öre, alla bara går omkring och ser sura ut.
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ja, tifot var riktigt massivt!!
Håller med om att det var synd att Real Madrid inte är bättre, pinsamt dåliga rent ut sagt. Ingen harmoni i laget för fem öre, alla bara går omkring och ser sura ut.


Roligast var när Tv4+ jämförde Ronaldinho och Ronaldo
TV4+ Had e ju tv kameror på Roanldinho och Ronaldo. vilken skillnad. Ronaldinho log alltid även när han sköt 40 meter utanför. Ronaldo tittade ner i marken och sprang typ 200 m på hela matchen
hustler
Lätt en av de bästa fotbollsmatcher jag har sett. Innehöll allt som man kan kräva.

Helt seriöst så tycker jag att man kan säga att Ronaldinho med den dagsform han befinner sig i är, om inte den absolut bästa, så i alla fall en utav dem bästa världen. Fantastisk jävla tillgång för ett lag.

Synd som fan om Henke bara.
Vizay
ronaldinho är i mina ögon den absolut bästa fotbollsspelaren i världen. Hnar är en sån jäkla skicklig spelare men ändå så bjuder han så mycket på sig själv och är väldigt ödmjuk på planen.

Kan inte komma på någon annan spelare som är så tekniskt fulländad och samtidigt är en sån bra förebild för yngre spelare med sitt ständiga leende :p

skilllnaden mellan barca å real är verkligen stor just nu och det märktes i senaste mötet. Barca spelar som ett lag medans real har 11 spelare på planen som tekniskt sett är skitgrymma men dom spelar inte lagspel för fem öre desvärre.
Laszlo
JOSE THEODORE TILL DJURGÅRDEN! :D :D :D



Nu kan till och med jag börja kolla på Elitserien :)



Kongo_kim
yay hoppas han kan fixa några segrar åt oss
St_Andrew
bring the NHL back :whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 
Privacy Statement