|
Sporttråden (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
You wish;) :p It's gonna be a great game..that's 4 sho..=) |
hehehe, who won? :p
at least something to be ahppy about :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
lalalala
Vinst mot skansen idag gör INTE ont! :)
Skulle spelat på matchen idag för mitt tips blev jue rätt! 1-2
Forza Blåvitt! |
|
|
| Kongo_kim |
vi leder 2-1 mot finland.
Anders Andersson och Allbäck målskyttar
HEJA SVERIGE!!!!! |
|
|
| Kongo_kim |
3-1 Allbäck
HEJA SVERIGE!! |
|
|
| St_Andrew |
cool med euro 2004 forum :toocool: |
|
|
| Kongo_kim |
Fan u-21:arna är ruskigt bra.
Vi har slagit favoriterna Portugal 3-1 och värdlandet Tyskland 2-1
Torbjörn Nilsson är ett taktiskt geni måste jag säga.
Och sen Johan Elmander herregud är egentligen chockad att han inte lyckades i holland, han är en klass-spelare. Snabb som in i helvete |
|
|
| EsseT |
Mina damer och herrar NU Finns den UPPE för oss fotbollsfanatiker :)
UEFA Euro 2004 sweden forum (Forum-other sport and discussion-Euro2004 forum) där kommer ni hitta sveriges eget forum :)
enjoy the game :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by EsseT
Mina damer och herrar NU Finns den UPPE för oss fotbollsfanatiker :)
UEFA Euro 2004 sweden forum (Forum-other sport and discussion-Euro2004 forum) där kommer ni hitta sveriges eget forum :)
enjoy the game :) |
härligt |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by EsseT
Mina damer och herrar NU Finns den UPPE för oss fotbollsfanatiker :)
UEFA Euro 2004 sweden forum (Forum-other sport and discussion-Euro2004 forum) där kommer ni hitta sveriges eget forum :)
enjoy the game :) |
Posta gärna länk för dom som inte hittar också :) |
|
|
| EsseT |
vägen till Det svenska forumet är Forum /other/sport and discussion/Euro2004 forum/UEFA euro 2004 sweden forum
Jag hoppas att alla hittar dit Euro2004 ligger ju på huvudsidan av TA forumet under OTHER :) klicka sen vidare bara den vägen jag beskrev så hittar ni... En smiley på promenad eller dragit på sig stora fotbolls skor =) HE |
|
|
| Kongo_kim |
Står i sportbladet att Lars-Tommy kommer fega. Alltså att köra med Svensson och Lucic så det blir defensivare. Visst Lucic köper jag men lirar Svensson på Källströms bekostnad vete fan vad jag gör.
Inge mer EM 2000 lir tack. sämsta landslag vi haft sen gud vet.
Och visst tragisk för honom men Grönkjaer verkar inte komma till spel i EM men det är bra för Sverige för hans snabbhet skulle ställa till otroliga problem för oss
HEJA SVERIGE |
|
|
|
|