|
Sporttråden (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Mitt kära San Jose har 3-0 mot Colorado.
en till och San Jose går vidare till conference final och foppa kanske lirar vm. det är win-win |
så grymt kul att det går bra för San Jose...e deras tur nu tycker jag...varit nära flera ggr å åkt ut mot detroit i kvarten å så...=)
även najs att Tampa har kommit så långt...kanske blir en skräll...San Jose - Tampa i final:cool: |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Amnezia
så grymt kul att det går bra för San Jose...e deras tur nu tycker jag...varit nära flera ggr å åkt ut mot detroit i kvarten å så...=)
även najs att Tampa har kommit så långt...kanske blir en skräll...San Jose - Tampa i final:cool: |
Dom två klubbar min kusin representerat.
Draftad av Tampa Bay tradad till San Jose men inga matcher i NHL |
|
|
| Kongo_kim |
Fan ryssarna leder 2-1:mad: :whip:
KOM IGEN SVERIGE |
|
|
| SilverX |
OCH SVERIGE VÄNDER OCH VINNER MED 3-2 !!!!!! :haha:
:haha:
hurra, hurra, hurra, hurra :haha:
:D :D :D |
|
|
| Kongo_kim |
| 2-2 mot portugal får man väl vara nöjd med. såg ni kims kanon frispark:p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SilverX
OCH SVERIGE VÄNDER OCH VINNER MED 3-2 !!!!!! :haha:
:haha:
hurra, hurra, hurra, hurra :haha:
:D :D :D |
så sverige vann matchen.. fan va gött :) |
|
|
| SilverX |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
2-2 mot portugal får man väl vara nöjd med. såg ni kims kanon frispark:p |
jaa.. nöjd är man ju :D
men jag missade matchen :rolleyes: |
|
|
| Kongo_kim |
Henke spelar EM!!!!!!
jaaa nu jävlar bli mycket farliga |
|
|
| St_Andrew |
| hehehe, nån som tycker tre kronor har flyt? :p |
|
|
| bAbYfuNk |
| sverige -USA 2-1:) great game so far....;) |
|
|
| dbl |
SVERIGE - USA
3 - 1
wooooooooooot :gsmile: |
|
|
| Amnezia |
fan va fin match det va igår mot Slovakien..sånt tempo å tryck hela matchen..synd bara att vi inte fick se nått snyggt mål också som avslutning på det hela..grymmaste matchen så här långt iaf:)
nu får vi möta nått lite sämre rankat lag oxå i kvarten..tyskland,lettland lr schweiz tror jag det va:p yay |
|
|
|
|