|
TA's Fotografiska Tråd
|
View this Thread in Original format
| dbl |
klart man e foto intresserad :)
ska se om jag orkar leta upp några foton att lägga upp här :)
gillar din första bild, fast vinkeln kunde ha varit lite annorlunda för att få med båda topparna.
andra bilden va också bra... fast din kusins "pose" kunde ju ha varit bättre......
tredje bilden va la inget speciellt egentligen.. |
|
|
| reveal |
Jepp, så ser den ut ;)
Själv är jag inte så intresserad av själva fotograferandet, mest att ha bilder liksom ;) Därför som en digitalkamera passar mig finemang :D |
|
|
| ScuL |
kolla här för bilder jag tog på min sommarsemester i sverige (2002)
link |
|
|
| Aendy |
Gillar att ta foton, har en hel jäla massa i samlingarna. Några exempel som ligger på datorn...
 |
|
|
| DJ_Laszlo |
Har också bara en hobby-digitalkamera - men något hyffsat kort har det blivit genom åren. Denna tog jag på nollningsavslutningen för någon månad sedan ute i skogen på en tipspromenad. Synd att den där jävla pinnen kom med bara - dessutom syns reflektionen av fotografen i flaskan om man kollar noga...men det går photoshopa bort...
En öde ölflaska mitt ute i skogen |
|
|
| Aendy |
| Är i valet och kvalet om jag ska skaffa en digitalkamera. Har en stor systemkamera nu men vill isf köpa en system-digitalkamera och de kostar därefter. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Njae...idag kan du få jävligt mycket kamera för 8-10.000 riksdaler. |
|
|
| Glorie |
alla bidrar med fina bilder :) jag väljer att lägga upp två ickefina bilder...ur mitt enorma fotoalbum, som mest innehåller kort på människor och knappt nåt på natursköna motiv.
hehe, va snäll man va mot brorsan när han var liten kid :D :D han gick me på allt. hoho
jag vet.. han gjorde en konstig min, precis då |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
kolla här för bilder jag tog på min sommarsemester i sverige (2002)
link |
wow, scul har vart i örebro! :D :p
snygga bilder på dom där sjöarna för övrigt! :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
wow, scul har vart i örebro! :D :p
snygga bilder på dom där sjöarna för övrigt! :D |
aha japp... flera ggr :D hehe
oftare än i Sthlm faktiskt :)
tack förresten. de mesta är tagit i Värmland |
|
|
|
|