return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA's Fotografiska Tråd
View this Thread in Original format
fruktsoppa
Tänkte att det säkert fanns foto-intresserade personer här inne och att man kunde visa upp sina alster här..

mjukstartar med lite av mina..

Lunds Domkyrka
min kusin utanför en öde bar i Arizonas öken

Svenska skogs-shrooms
dbl
klart man e foto intresserad :)

ska se om jag orkar leta upp några foton att lägga upp här :)

gillar din första bild, fast vinkeln kunde ha varit lite annorlunda för att få med båda topparna.

andra bilden va också bra... fast din kusins "pose" kunde ju ha varit bättre......

tredje bilden va la inget speciellt egentligen..
reveal
quote:
Originally posted by fruktsoppa
Lunds Domkyrka


Jepp, så ser den ut ;)


Själv är jag inte så intresserad av själva fotograferandet, mest att ha bilder liksom ;) Därför som en digitalkamera passar mig finemang :D
ScuL
kolla här för bilder jag tog på min sommarsemester i sverige (2002)

link
Aendy
Gillar att ta foton, har en hel jäla massa i samlingarna. Några exempel som ligger på datorn...





DJ_Laszlo
Har också bara en hobby-digitalkamera - men något hyffsat kort har det blivit genom åren. Denna tog jag på nollningsavslutningen för någon månad sedan ute i skogen på en tipspromenad. Synd att den där jävla pinnen kom med bara - dessutom syns reflektionen av fotografen i flaskan om man kollar noga...men det går photoshopa bort...

En öde ölflaska mitt ute i skogen
Aendy
Är i valet och kvalet om jag ska skaffa en digitalkamera. Har en stor systemkamera nu men vill isf köpa en system-digitalkamera och de kostar därefter.
DJ_Laszlo
Njae...idag kan du få jävligt mycket kamera för 8-10.000 riksdaler.
Glorie
alla bidrar med fina bilder :) jag väljer att lägga upp två ickefina bilder...ur mitt enorma fotoalbum, som mest innehåller kort på människor och knappt nåt på natursköna motiv.


hehe, va snäll man va mot brorsan när han var liten kid :D :D han gick me på allt. hoho

jag vet.. han gjorde en konstig min, precis då
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
kolla här för bilder jag tog på min sommarsemester i sverige (2002)

link


wow, scul har vart i örebro! :D :p

snygga bilder på dom där sjöarna för övrigt! :D

P4z!
Jag älskar att fotografera! Har tänkt gå på en fotografutbildning efter gymnasiet..

Några digibilder kommer här, har även börjat fota analogt!
------------------------------------------------------------------------------
A New Beginning

Next Stop: Infinity

Where Legends Watch Over Us

Broken Reflections

Technological Wonders

Macro Humla

Osteospermum Ecklonis
------------------------------------------------------------------------------
ScuL
quote:
Originally posted by St_Andrew
wow, scul har vart i örebro! :D :p

snygga bilder på dom där sjöarna för övrigt! :D


aha japp... flera ggr :D hehe
oftare än i Sthlm faktiskt :)
tack förresten. de mesta är tagit i Värmland
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement