|
LoveParade 2004 Tel-Aviv Israel (22.10.2004)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

New date! 22.10.2004
The Parade will take place along the Tel-Aviv beachfront.
From 12:00 to like 18:00.
Loveparade Tel-Aviv Israel 2004 trucks:
99Esc:
- Robert Gitelman
- Yahel
- Spykes
- Guy Salama
- Idan gutman
- Artur Gordon
- Tzachi Albo
- Sabliminal (ING HIP-HOP )
- Shai 360 (ING HIP-HOP )
Hom-Mega:
- Astrix
- Xerox
- PsySex
- Sub6
- IIIumination
- Domestic Psy Craft
- White
- X-noiZe
- Dali & Black
- Delirious
TLV:
- Shlomi Zidan
- Roi Brizman
- Eran Barnea
- And other friends...
Forum:
- Adipus
- Danny D
- Guy Pilo
- Hanan Raidas
- Hanan Drov
- Lior Hackerman
Metrok:
- Eran Barnea
- Dror
- Eitay Shlayer
- Eran Saiag
Haoman 17:
- Yuval Zar
- And other friends
Dome & Vox:
- Dj H.
- Osiee
- Vic
FFF:
- Offer Nisim
- Asi Kojak
- Tal Cohen
- And other friends
DJs' School For Progressive Music & BumbaKlaat & Music+:
- Big Pishi
- Unity Sound
- K KutMaster
- OXY TURBO
- Avirashfar
- Tat-Mudav Sound
- Dj Boaz
- Dj 77
- Eyal B.
- Arik Kanes
- Ronen Haruty
- Dj Dao
- Dj Mesh
- And other Friends
--------------------------
Main-Stage
- Astrix
- Offer Nisim
Pics from last year here!
More info on the parade can be found here! and here!
ILTAs:
- Black Dragon
- black mammmba
- coby
- DjChook
- eXeTik
- guetag
- Huge-A
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- oDrori
- princess cc
- Rising
- Sm0keMachine
- Sniper
- taltul
- Tarantula
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
- yaman
- YuVaL
. |
|
|
| taltul |
סוף סוף נפתח טרד רשמי :)
יאללה מפגש... חייבים... זה ההזדמנות חבר'ה... של פעם בשנה... גם ככה
;) אנחנו לא נתראים הרבה.. יותר נכון כמעט ולא... אז |
|
|
| KrazyDJs |
יש מצב אני וחבר נבוא..
תלוי כמה יעלה לנו נסיעות ברכבת..
הפתיחה היא ב 12?
באיזה יום אמור להיות המפגש? :wtf: |
|
|
| Huge-A |
כן יהיה סבבה לראות אחד את השני ...
אולי באיזה חנות או משהו שמישהו מכיר שנמצא על הטיילת שם
ככה אפילו מי שלא יודע איפה זה יכול לשאול ולהגיע בלי בעיה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יש מצב אני וחבר נבוא..
תלוי כמה יעלה לנו נסיעות ברכבת..
הפתיחה היא ב 12?
באיזה יום אמור להיות המפגש? :wtf: |
מסתומרת באיזה יום???
אם אתה מתכוון ליום חמישי שבו תהיה טרום-פתיחה כזה של המצעד אז אני אישית לא רואה סיבה להגיע... למרות שיהיו אנשים והכל אבל זה לא זה...
אז כעיקרון המפגש הוא ביום שישי היום הראשי של המצעד...
ולדעתי הכי טוף שאנשים ידעו פלאפונים של כל אחד כי כולם יגיעו בזמן אחר... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Huge-A
כן יהיה סבבה לראות אחד את השני ...
אולי באיזה חנות או משהו שמישהו מכיר שנמצא על הטיילת שם
ככה אפילו מי שלא יודע איפה זה יכול לשאול ולהגיע בלי בעיה |
יש שם מכולת - בית קפה כזה עם הרמקולים תמיד שומעים משם מוזיקה אני לא זוכר בדיוק ת'שם ברח לי... או שבצומת שמה שתחילת הטיילת איפה שיתחיל המצעד... :) |
|
|
| FederalBI |
איזה מגניב פרי קורץ לי בחתימה של
blue dragon |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מממ...בואו נומר בשעה 17:00 מאחורי הבמה המרכזית?
מקסימום אני בטח גם ילך בחמישי אז אני יבדוק איך זה מסודר בשביל שנארגן משהו!
וגם לא חייב להיות בזמן המצעד אפשר גם אחריו!
נגיד כולם ניפגש באיזה חור ולא יודע נלך לאכול משהו כאשר כולנו גמורים מתים.
או שלפני המצעד נגיע מוקדם!
טוב לא יודע חחח...:crazy: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מממ...בואו נומר בשעה 17:00 מאחורי הבמה המרכזית?
מקסימום אני בטח גם ילך בחמישי אז אני יבדוק איך זה מסודר בשביל שנארגן משהו!
וגם לא חייב להיות בזמן המצעד אפשר גם אחריו!
נגיד כולם ניפגש באיזה חור ולא יודע נלך לאכול משהו כאשר כולנו גמורים מתים.
או שלפני המצעד נגיע מוקדם!
טוב לא יודע חחח...:crazy: |
הכי טוב גם בזמן המצעד כדי שנתפרק ביחד וגם אחריו כדי שבאמת נלך לשבת לאכול משהו בקטנה ככה... :) :rolleyes:
גיל אתה כבר יודע למצוא אותי :) |
|
|
| Huge-A |
מה שנכון taltul
אני בטוח לא מגיע בזמן שזה מתחיל (בעיות של זמנים יש לי)
מאחורי הבמה נשמע לי טוב ומסודר ...
גיל אתה אחראי על האיסוף.
מי מביא שוקו ולחמניה ?? :haha:
טוב נקווה שהכל יצא טוב ונתראה שם !
עד אז אני מנסה להגיע לפרי :cool: |
|
|
| KrazyDJs |
כן טל בגלל שראיתי שיש 3 ימים של המצעד, אז לזה התכוונתי..
הפתיחה היא ב 12 בלילה ? או בצהריים ?
:S
משום מה חשבתי בלילה אבל עכשיו יש לי הרגשה שזה בצהריים..
בכל מקרה עדיין לא בטוח כלום, כי יש מצב שאני הולך למסיבה ביום רביעי..
אז כנראה שלא יהיו מזומנים גם לרכבות וגם לאוכל וכל זה.. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כן טל בגלל שראיתי שיש 3 ימים של המצעד, אז לזה התכוונתי..
הפתיחה היא ב 12 בלילה ? או בצהריים ?
:S
משום מה חשבתי בלילה אבל עכשיו יש לי הרגשה שזה בצהריים..
בכל מקרה עדיין לא בטוח כלום, כי יש מצב שאני הולך למסיבה ביום רביעי..
אז כנראה שלא יהיו מזומנים גם לרכבות וגם לאוכל וכל זה.. |
3 ימים זה חרטה-ברטה
מהבחינה שהמצעד עצמו הינו רק ביום שישי מתחיל מצהריים... יומיים לפני זה יהיו הופעות עלובות כאלה וגם מסיבת פסיכודלי טראנס ביום חמישי בערב שזה לא כל כך מעניין אותי כמובן...
הקיצר מומלץ לבור שיום שישי לאירוע המרכזי... :) |
|
|
|
|