|
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05
|
View this Thread in Original format
| DjG |
It hasn't been officialy announced yet by next, but Armin should be here around the 4th of Febuary so....Looking forward to c him again!!!!
I guess many of this forum users will attend the paty :D
C U There |
|
|
| yaman |
בעזרת ה' בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'
הוא יהיה כאן |
|
|
| ronsh |
מקווה שגם הפעם יעשו איזה מסיבה לחוגרים
הגיע הזמן שאני יהיה במסיבה עם ארמין |
|
|
| Shahar |
איך הגעת לפברואר?
אם אין תאריך באתר שלו ובאתר של נקסט...
ונקסט בכלל כתבו
coming soon
פברואר זה לא כזה
SOON
נקווה שיבוא יותר מוקדם |
|
|
| Glenn-Holmes |
בנקסט כבר יודעים תאריך
אבל זה עדיין לא סופי לכן עדיין לא הודיעו לציבור הרחב
עקרונית זה אכן למיטב הבנתי התאריך הזה אבל חודש וחצי מראש יש לי רק משהו אחד להגיד...
תעקבו מקרוב אחר השינויים...
ובני בעזרת השם לא בעזרת השם מה זה יעזור לך?
אתה מתכוון להגיע..?
יאללה עוד חודש וחצי
:)
מרקוס פה כנראה במרץ
איזה חודשים טובים יהיו פה בקרוב |
|
|
| shmintz_mix |
אני גם מת כבר לראות את מרוקס שולץ!!!!!!!!!!!!!
וגם את ארמין כמובן לא יזיק גם את A&B להשלמת העיניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
אני גם מת כבר לראות את מרוקס שולץ!!!!!!!!!!!!!
וגם את ארמין כמובן לא יזיק גם את A&B להשלמת העיניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
מרקוס מספר אחת! אין ספקות
רואים אותך בארמין אהה אחי?
רועי עושה בעיות אומר שיש לו איזה מבחן יומיים אחרי זה והוא לא יכול להגיע
תגרור אותו לשם!! |
|
|
| Rising |
| אם זה יוצא בפבואר אז יש מצב שאני מגיע |
|
|
| ROBERTO |
| יש מצב גדול שאני גם שם הלוואי :tongue3 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Rising
אם זה יוצא בפבואר אז יש מצב שאני מגיע |
זה אכן פברואר
כבר כתוב באתר שלו 4.2
אבל..
מה זה משנה לך מתי זה יוצא |
|
|
| sh33p |
אם זה לגיל שלי אני שם
:rolleyes:
מצידי שהכרטיס יעלה גם 1000 ש"ח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
אם זה לגיל שלי אני שם
:rolleyes:
מצידי שהכרטיס יעלה גם 1000 ש"ח |
לא מאמין שיביאו את ארמין לנוער אבל מצד שני...
יש לו סופ"ש פנוי חוץ צההופעה ההיא בישראל
רק שבוע לאחר מכן יש לו עוד הופעה ככה שהכל פתוח אני מניח.... |
|
|
|
|