return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Armin Van Buuren @ Next 04.02.05
View this Thread in Original format
DjG
It hasn't been officialy announced yet by next, but Armin should be here around the 4th of Febuary so....Looking forward to c him again!!!!

I guess many of this forum users will attend the paty :D

C U There
yaman
בעזרת ה' בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'בעזרת ה'

הוא יהיה כאן
ronsh
מקווה שגם הפעם יעשו איזה מסיבה לחוגרים
הגיע הזמן שאני יהיה במסיבה עם ארמין
Shahar
איך הגעת לפברואר?
אם אין תאריך באתר שלו ובאתר של נקסט...
ונקסט בכלל כתבו
coming soon

פברואר זה לא כזה
SOON
נקווה שיבוא יותר מוקדם
Glenn-Holmes
בנקסט כבר יודעים תאריך
אבל זה עדיין לא סופי לכן עדיין לא הודיעו לציבור הרחב
עקרונית זה אכן למיטב הבנתי התאריך הזה אבל חודש וחצי מראש יש לי רק משהו אחד להגיד...
תעקבו מקרוב אחר השינויים...

ובני בעזרת השם לא בעזרת השם מה זה יעזור לך?
אתה מתכוון להגיע..?


יאללה עוד חודש וחצי
:)
מרקוס פה כנראה במרץ
איזה חודשים טובים יהיו פה בקרוב
shmintz_mix
אני גם מת כבר לראות את מרוקס שולץ!!!!!!!!!!!!!
וגם את ארמין כמובן  לא יזיק גם את A&B להשלמת העיניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by shmintz_mix
אני גם מת כבר לראות את מרוקס שולץ!!!!!!!!!!!!!
וגם את ארמין כמובן  לא יזיק גם את A&B להשלמת העיניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


מרקוס מספר אחת! אין ספקות

רואים אותך בארמין אהה אחי?
רועי עושה בעיות אומר שיש לו איזה מבחן יומיים אחרי זה והוא לא יכול להגיע
תגרור אותו לשם!!
Rising
אם זה יוצא בפבואר אז יש מצב שאני מגיע
ROBERTO
יש מצב גדול שאני גם שם הלוואי :tongue3
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Rising
אם זה יוצא בפבואר אז יש מצב שאני מגיע


זה אכן פברואר
כבר כתוב באתר שלו 4.2
אבל..
מה זה משנה לך מתי זה יוצא

sh33p
אם זה לגיל שלי אני שם
:rolleyes:
מצידי שהכרטיס יעלה גם 1000 ש"ח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
אם זה לגיל שלי אני שם
:rolleyes:
מצידי שהכרטיס יעלה גם 1000 ש"ח

לא מאמין שיביאו את ארמין לנוער אבל מצד שני...
יש לו סופ"ש פנוי חוץ צההופעה ההיא בישראל
רק שבוע לאחר מכן יש לו עוד הופעה ככה שהכל פתוח אני מניח....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement