|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כמה זמן נשאר לך? |
יותר מדי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
יותר מדי |
LOL חפיף, קצת גלשנו מהנושא של הטרד.. לא יודע איך טיא' קשור לצה"ל ולמכות עם נגדים :\ חח
זזתי ללמוד. |
|
|
| Sm0keMachine |
נראה לי צריך לפתוח ט'רד סטיקי גדול תחת הכותרת
"עלילותיו של שחר בצה"ל"
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
נראה לי צריך לפתוח ט'רד סטיקי גדול תחת הכותרת
"עלילותיו של שחר בצה"ל"
;) |
תכלס כן חחחחח
אין אתה לא מבין מה הולך אצלנו כל יום..
אם פעם אתה בא לחר"פ תגיד לי תעבור בדרך אצלנו :D
אנשים חושבים שאם אתה ג'ובניק אתה משתעמם תחת כל היום ואין לך חברים וזה..כמה הם טועים חח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנשים חושבים שאם אתה ג'ובניק אתה משתעמם תחת כל היום ואין לך חברים וזה.. |
ממממ לא הכרתי בחיים אנשים שחשבו ככה.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ לא הכרתי בחיים אנשים שחשבו ככה.... |
אז אתה מוזר
לפני הגיוס שמעתי הרבה דברים כמו "רק אם אתה קרבי יש לך חברים בצבא" וכאלה
כי בגלל שאתה קרבי אתה חיי עם האנשים האלה..ואם אתה ג'ובניק אתה יעני פקיד או משו ואז אתה מכיר רק את ה 2 חברים שבמשרד שך וכאלה
אבל זה חרטות |
|
|
| DjChook |
שחר אתה אפסנאי
אנשים כל הזמן עוברים אצלך
אתה לא פקיד, ואין לך שני אנשים במשרד
יו מדי פעם אני לא מבין אתכם
ושחר, הכל תלוי כמה אתה מגדיר את המושג חברים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אתה אפסנאי
אנשים כל הזמן עוברים אצלך
אתה לא פקיד, ואין לך שני אנשים במשרד
יו מדי פעם אני לא מבין אתכם
ושחר, הכל תלוי כמה אתה מגדיר את המושג חברים |
נו זה מה שאני אומר!! שזה שאתה ג'ובניק לא אומר שלא יהיו לך חברים
כמו שהרבה חושבים!..ויש הרבה שחושבים ככה...
ואנשים לא עוברים אצלי כל הזמן חוץ מנהגים שמביאים סחורה ומדסיות שבאות לקחת ציוד ספורט פעם ב...וחוץ מזה אנחנו מנותקים מהבסיס עצמו אנחנו בסיס בפני עצמו ..שיש שם רק את הגף שלנו שהוא 30 איש
ובכל זאת יש מלא חברים
תיודע למה
כי יש אצלנו אנשים שמוכרים בבסיס
וככה בעצם מכירים לאט לאט
וחברים זה חברים
אנחנו יוצאים מלא פעמים ביחד כמעט כל שבוע... |
|
|
| fusi |
נראה לי שאם טייאסטו היה קורא את הט'רד הזה הוא היה מתגייס לצה"ל ישר ומיד
:eyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by fusi
נראה לי שאם טייאסטו היה קורא את הט'רד הזה הוא היה מתגייס לצה"ל ישר ומיד
:eyes: |
LOL :D
| quote: | Originally posted by Shahar
לפני הגיוס שמעתי הרבה דברים כמו "רק אם אתה קרבי יש לך חברים בצבא" וכאלה
כי בגלל שאתה קרבי אתה חיי עם האנשים האלה..ואם אתה ג'ובניק אתה יעני פקיד או משו ואז אתה מכיר רק את ה 2 חברים שבמשרד שך וכאלה
אבל זה חרטות |
גם אומרים שהשירות עובר הרבה יותר מהר לקרביים..
וזה חרטה..
לשמור 8 שעות כל יום עובר מהר?
I THINK NOT... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
גם אומרים שהשירות עובר הרבה יותר מהר לקרביים..
וזה חרטה..
לשמור 8 שעות כל יום עובר מהר?
I THINK NOT... |
+1
הקטע הוא שכשאתה קרבי וסוגר 21 ברגע שאתה חוזר הבית אתה יודע שעבר לך חודש..
וכשאתה ג'וב וחוזר הבית אתה יודע שעבר לך יום
אז זה יעני הרגשה אחרת
אבל וואלה השבועות טסים ליייי
אני לא מספיק לשים לב שאתמול היה יום ראשון וכבר אני מתעורר ומבטל תשעון מעורר כי יום חמישי
זה תכלס ככה...כל יום חמישי אנחנו מדברים על זה אצלנו שהשבוע טסססס!! |
|
|
| DjChook |
תשמע בסופו של דבר המשפט הזמן עובר שנהנים
תקף בצבא
שבוע לקרבי יכול להראות כמו שנה או כמו שניה
וככה גם לג'ובניק |
|
|
|
|