|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סתם חצי אוף טופיק..
אצל דידי הררי לפני חודש היה רמיקס של חנן דרוב ועוד אחד לנראה לי "לשם" לא זוכר אפילו של מי זה חחח...בכל מקרה זה היה נשמע חמוד מאוד |
לא הגבת למה שאמרתי בכלל
אבל קיצור
שמע אנלא מצפה שהרמיקסים לשירים האלה יהיו ברמה או מקצועים
להפך הם רק אמורים להיות חזקים שהקהל יידלק |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא הגבת למה שאמרתי בכלל
אבל קיצור
שמע אנלא מצפה שהרמיקסים לשירים האלה יהיו ברמה או מקצועים
להפך הם רק אמורים להיות חזקים שהקהל יידלק |
אין לי כבר מה להגיב
אני מבין אותך וכן בעיקר בזכות או בגלל אנשים שאנחנו מכירים מפורום אחר שלא מכירים ביופי של סוגי מוזיקה שהם לא אוהבים אני נהייתי יותר קשוב למשאחרים שומעים
אני יכול לא לאוהב את משאתה נהנה במועדון
זה לא אומר שאתה נחות ממני
וזה לא שמששומע את זה לא מבין במוזיקה
ואם אתה אומר שהיום דווקא מגוונים יותר במועדונים אז זה כבר משהו חיובי לפחות...
אתה יודע טוב אבל מה הכי כואב לי
שיש מיליון מועדונים כאלה...
ואין לנו אפילו מקום אחד לשמוע בו טראנס (לא טק לא אפליפטינג ולא פרוגרסיב) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין לי כבר מה להגיב
אני מבין אותך וכן בעיקר בזכות או בגלל אנשים שאנחנו מכירים מפורום אחר שלא מכירים ביופי של סוגי מוזיקה שהם לא אוהבים אני נהייתי יותר קשוב למשאחרים שומעים
אני יכול לא לאוהב את משאתה נהנה במועדון
זה לא אומר שאתה נחות ממני
וזה לא שמששומע את זה לא מבין במוזיקה
ואם אתה אומר שהיום דווקא מגוונים יותר במועדונים אז זה כבר משהו חיובי לפחות...
אתה יודע טוב אבל מה הכי כואב לי
שיש מיליון מועדונים כאלה...
ואין לנו אפילו מקום אחד לשמוע בו טראנס (לא טק לא אפליפטינג ולא פרוגרסיב) |
כן זה מבאס שאין מועדונים שמנגנים את זה אבל תכלס הסצינה עוד תגדל מתישהו
לאט לאט |
|
|
| markfeldman |
אילן,
אתה מגיע לטייסטו ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אילן,
אתה מגיע לטייסטו ? |
מאני אישו
נראה לי שלא |
|
|
| epsilon1 |
אני כנראה אהיה שם
יש עוד כרטיסים של הכמות המוגבלת? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני עדיין לא סגור..
אם אני אארגן כסף + הסעה..
50/50 |
|
|
| sh33p |
מישהו יכול להביא פרטים מדוייקים לגבי הגיל
זה 18+ בסוף או מה
?
ומחיר הכרטיס...? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by sh33p
מישהו יכול להביא פרטים מדוייקים לגבי הגיל
זה 18+ בסוף או מה
?
ומחיר הכרטיס...? |
18+
כרטיס עד לשעה 24:00 זה 125 שקל
כרטיס לא מוגבל זה 140-150 שקל
בקופות 180 שקל |
|
|
|
|