|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא יסגרו באחת, אבל עצם העבודה שיהיה בלאגן כמו שהיה בגני התערוכה בגלל ילדים בני 14 ומעלה תגרום לטיאסטו ולעוד כמה אמנים להגיד יפה שלום לישראל. |
מה לעשות יש הפקות מסריחות בארץ וחבל
כל הילדים האלה הורסים תרמה של המסיבות בארץ |
|
|
| cluBBer |
| גועל מה שהולך להיות שם |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה לעשות יש הפקות מסריחות בארץ וחבל
כל הילדים האלה הורסים תרמה של המסיבות בארץ |
הילדים האלה ???
הסתכלת הבוקר במראה ????
אתה בן 18
ילד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
הילדים האלה ???
הסתכלת הבוקר במראה ????
אתה בן 18
ילד |
בן 19 ואני עדיין לא כמו הילדים שבאים לשם
ואחרי מה שכתבת פה על טייסטו גם אתה צריך להסתכל במראה |
|
|
| -CosmicFire- |
אתם כל הזמן ילדים ילדים
אבל שמעו
ילדים או לא
כולם רוצים להנות
אני בן 16
אבל לא הולך לפחות מ17+ וכבר הייתי גם ב18+ אבל שמעו אין מה לעשות
מסיבות של גדולים יותר טובות בדוק
אבל במדינה הזאת רוצים רק כסף ולמה שלא ננצל את זה
תנסו להזכר שהייתם בני 16-17 ורציתם ללכת למסיבות!
אז בבקשה תפסיקו להתלונן חלאס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אתם כל הזמן ילדים ילדים
אבל שמעו
ילדים או לא
כולם רוצים להנות
אני בן 16
אבל לא הולך לפחות מ17+ וכבר הייתי גם ב18+ אבל שמעו אין מה לעשות
מסיבות של גדולים יותר טובות בדוק
אבל במדינה הזאת רוצים רק כסף ולמה שלא ננצל את זה
תנסו להזכר שהייתם בני 16-17 ורציתם ללכת למסיבות!
אז בבקשה תפסיקו להתלונן חלאס |
שמע אפחד לא התכוון אליך
באים לשם מלא ילדים שבקושי יודעים איזה מוזיקה הוא מנגן ולא אוהבים תמוזיקה בכלל באים סתם לפוזה וזה מביא עצבים |
|
|
| YO-I |
פשוט לקרוא את התגובות שלכם ולא להאמין
אשכרה ילדים, עם תגובות כאלו לא פלא שלא יכניסו אתכם למסיבות, תתבגרו שכלית קודם
הייתה כאן תקופה של יובש שרק פיללנו שיגיעו דיג'ייס ועכשיו, הדיג'יי מספר אחד בעולם בין אם תסכימו עם העובדה הזאת ובין אם לא, מגיע לישראל לנגן, מגיע לשמח אותנו ולהזכיר לנו איך הכל התחיל וכן זה התחיל מטייסטו ומה אתם עושים כאן? רק מתלוננים
הלוקיישן לא טוב, הליינאפ של הדיג'ייס לא טוב, טייסטו לא טוב, כלום לא טוב, אז מה לעזאזל אתם עושים בסיצנה הזאת? חוץ מלהתלונן
אני אולי הכי גדול פה, בן 28 בקרוב והייתי ועברתי מסיבות שחלק גדול מכם רק היו חולמים להיות בהן, חבר'ה, תנצלו את זה שטייסטו מגיע, תנצלו את זה שיש עדיין מסיבות שאפשר ללכת אליהן, עוד כמה שנים רק תוכלו להתרפק על הזכרונות מהמסיבות האלו
אף פעם לא הבנתי מה כולם מתלונים על ילדים, ערסים, גמדים, גרוזינים וקופים שמגיעים למסיבות האלו, למה אתם יותר טובים מהם? רק בגלל שאתם עלק מבינים יותר במוזיקה? 0
תהנו ממה שאחרים בחיים לא יצליחו להינות, אז אולי תיהיה לכם הזכות להתחיל לקשקש פה
אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים
:sadgreen: |
|
|
| -CosmicFire- |
YO-I
אני מחזזקקקקקקקקקקקק אותך בטירוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by YO-I
פשוט לקרוא את התגובות שלכם ולא להאמין
אשכרה ילדים, עם תגובות כאלו לא פלא שלא יכניסו אתכם למסיבות, תתבגרו שכלית קודם
הייתה כאן תקופה של יובש שרק פיללנו שיגיעו דיג'ייס ועכשיו, הדיג'יי מספר אחד בעולם בין אם תסכימו עם העובדה הזאת ובין אם לא, מגיע לישראל לנגן, מגיע לשמח אותנו ולהזכיר לנו איך הכל התחיל וכן זה התחיל מטייסטו ומה אתם עושים כאן? רק מתלוננים
הלוקיישן לא טוב, הליינאפ של הדיג'ייס לא טוב, טייסטו לא טוב, כלום לא טוב, אז מה לעזאזל אתם עושים בסיצנה הזאת? חוץ מלהתלונן
אני אולי הכי גדול פה, בן 28 בקרוב והייתי ועברתי מסיבות שחלק גדול מכם רק היו חולמים להיות בהן, חבר'ה, תנצלו את זה שטייסטו מגיע, תנצלו את זה שיש עדיין מסיבות שאפשר ללכת אליהן, עוד כמה שנים רק תוכלו להתרפק על הזכרונות מהמסיבות האלו
אף פעם לא הבנתי מה כולם מתלונים על ילדים, ערסים, גמדים, גרוזינים וקופים שמגיעים למסיבות האלו, למה אתם יותר טובים מהם? רק בגלל שאתם עלק מבינים יותר במוזיקה? 0
תהנו ממה שאחרים בחיים לא יצליחו להינות, אז אולי תיהיה לכם הזכות להתחיל לקשקש פה
אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים
:sadgreen: |
אני לא חושב שאף אחד בפורום הזה היה יכול לנסח את זה יותר טוב.. מסכים איתך במיליוני אחוזים אחי..
קבל ח"ח!! |
|
|
| yahel222 |
צודק אחי
ושחר וקוסמיק פייר - בשבילכם שתדעו
אני בגיל 17 הלכתי למסיבות של חיילים
שהיתי בערך שנה בצבא נמאס לי מזה
אז התחלתי ללכת למסיבות של סטודנטים ו24-25 פלוס (או לפחות זו היתה המטרה של המסיבות האלה - כמו מאנדיי ספיישל למשל)
אחרי עוד שנה נמאס גם מזה אז התחלתי ללכת לכל הפיקאפים שהם גם כביכול 25 ומעלה ויש כאלה שגם יותר (למשל לנסקי, ארליך, מיזוארי, קייזר וכו)
היום....נמאס גם מזה
אבל אין כבר יותר מזה......
ויו-אי - אתה צודק אחי
אני בעד המסיבה !!! מי שלא טוב לא שלא ילך... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by YO-I
אף פעם לא הבנתי מה כולם מתלונים על ילדים, ערסים, גמדים, גרוזינים וקופים שמגיעים למסיבות האלו, למה אתם יותר טובים מהם? רק בגלל שאתם עלק מבינים יותר במוזיקה? 0
|
גמני אף פעם לא הבנתי את זה...
:eyespop: |
|
|
|
|