|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע בסופו של דבר המשפט הזמן עובר שנהנים
תקף בצבא
שבוע לקרבי יכול להראות כמו שנה או כמו שניה
וככה גם לג'ובניק |
גם נכון
אבל עם כל הכבוד
להגיד שלשמור 6 שעות על הפלסטיק הזה ששומר על השתיה
בטוח לא מעביר את הזמן יותר טוב מאשר לשבת במשרד ולהקליד דברים במחשב..
שזה יעני התפקיד הכי משעמם בתור ג'וב
תחשוב שגם כשאתה יושב במשרד אתה עדיין יכול לדבר בטלפון עם חברים לשמוע רדיו לקרוא עיתון
מה שאתה לא יכול לעשות בשמירה
ומן הסתם יש גם את הג'ובים שכל היום כיף להם
כמו עובדי רסר, שקמיסטים (אם השקם פעיל ולא מת), אפסנאים ועוד תפקידים שמכירים הרבה אנשים בבסיס |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז אתה מוזר
לפני הגיוס שמעתי הרבה דברים כמו "רק אם אתה קרבי יש לך חברים בצבא" וכאלה
כי בגלל שאתה קרבי אתה חיי עם האנשים האלה..ואם אתה ג'ובניק אתה יעני פקיד או משו ואז אתה מכיר רק את ה 2 חברים שבמשרד שך וכאלה
אבל זה חרטות |
יש אנשים רבים שאתה מכיר שחושבים שלהיות גובניק זה אומר שאין לך חברים
ואני זה שמוזר?
שחר אם הייתי המפקד שלך הייתי שולח אותך להסתכלות
בכלל בתור חבר...לא יזיק לך ללכת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יש אנשים רבים שאתה מכיר שחושבים שלהיות גובניק זה אומר שאין לך חברים
ואני זה שמוזר?
שחר אם הייתי המפקד שלך הייתי שולח אותך להסתכלות
בכלל בתור חבר...לא יזיק לך ללכת |
יו איך אתה תמיד מעוות דברים
אמרתי שאנשים אומרים שאם אתה ג'ובניק אתה לא תכיר כל כך אנשים
כי כשאתה קרבי אתה מתערבב עם יותר אנשים ...יש לך מחלקה ענקית ואתם חיים ביחד
בניגוד לפקיד שיושב במשרד עם 2-3 אנשים
גם אני אמרתי שאני נגד השטויות האלה
אבל לפחות אל תעוות מה שאמרתי |
|
|
| DjChook |
שחר עשיתי אבטש
שבוע שלם של 4 - 8
שזה נגיד כמו חיים של קרבי
וואלה אחי הזמן טס לי
ואתה פשוט צעיר אם אתה חושב שלא מדברים בטלפון/שומעים מוזיקה/ישנים/מעשנים בשמירה
ולא התכוונתי למעשנים סיגריות :)
EDIT
אבל זה רק בנחל |
|
|
| yaman |
סעעעעעעעעעמק
כל הטרד הזה אשכרה טרד צבא יאלללה חלאסס |
|
|
| DjChook |
קיצר,
שיואו איזה טירוף טיאסטו מגיע לארץ... אני גומרתתתת |
|
|
| Sm0keMachine |
אולי נשנה את השם של הפורום ל
צה"לADDICT |
|
|
| dj tamir |
הרבה מהביקורות עליו נכונות אבל מדובר עדין בטסייטו בואו לא נשכח את זה .
ומי שמע כל יום נוחת לנו פה
dj גדול
קיצר טייסטו נצנים אני לא יכול לחכות כבר (: |
|
|
| TTman |
?מה קורה פה
?איפה הטרד על טיאסטו
איפה רועי שיעשה קצת סדר בפורום
למה בזמן שהוא היה פה, אף פעם לא היו טרדים שפתאום היו משנים את הנושאים שלהם.
יש לי שתי תשובות לנושא
1. האנשים
2. רועי-Hellcopter
קיצור, מבאס אותי להכנס לפורום ועוד יותר מבאס אותי להגיב על השטויות שכותבים פה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר עשיתי אבטש
שבוע שלם של 4 - 8
שזה נגיד כמו חיים של קרבי
וואלה אחי הזמן טס לי
ואתה פשוט צעיר אם אתה חושב שלא מדברים בטלפון/שומעים מוזיקה/ישנים/מעשנים בשמירה
ולא התכוונתי למעשנים סיגריות :)
EDIT
אבל זה רק בנחל |
בוא נגיד שעדיף לעשות את זה במשרד שאני יושב בו עם מזגן ועם כל החברים
ובטח לא 4-8
תיודע כמה שעות שינה יש לי כל יום!?:D |
|
|
| markfeldman |
| האם למישהו כבר יש פרטים סופיים לגבי האירוע ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
האם למישהו כבר יש פרטים סופיים לגבי האירוע ? |
למה אתה משנה את הנושא של הטרד?
אתה לא רואה שיש לנו פה דיון פורה על הצבא.? :rolleyes: |
|
|
|
|