|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
שכחת משהו אחד..
הארץ שבה אם אתה הולך למועדון אתה בסיכון של 50% לקבל מכות\דקירה
אז.. מפונקים,מתלוננים תירוצים או איך שלא תרצה לקרוא לזה.. יש לזה בסיס טוב מאד וזה ממש ממש לא סתם... |
אם תצליח להסביר לי איך בחיים לא נדקרתי
איך בחיים לא רבתי בכלל עם מישהו
בחיים לא הייתי קרוב למצב הזה אפילו וכל משאני מכיר לא היה במצב הזה (בגלל שכולם אנשים מתונים שחיוך זה הדבר הראשון שיש להם על הפנים וכשהם בטעות דורכים על מישהו הם ישר יבקשו סליחה)
50 אחוז? לפי הממוצע הזה הייתי אמור להקד כבר בערך 30 פעם
אייל מלטדאון יוצא כל שבוע כבר שנים על גבי שנים
זה בערך 200-300 פעמים במועדון ולא זכור לי שהוא נדקר
ומה עם הסייברים שכל שבוע ב-2-3 מסיבות? גם הם כבר במשך שנים
מישהו מהם נדקר?
אני יכול להמשיך עד מחר משמתלונן על ריבוי ערסים בסה"כ נוח לו למצוא סיבה טובה לא לבוא
בנקודה מסוימת אני מסכים עם שחר ועם משהו שהוא אמר לא זוכר אם בטרד הזה או לא
רק שהוא לדעתי אמר את זה בצורה כללית מדי
אז אני ינסח את זה טיפה אחרת
יש 2 צדדים למטבע בדרך כלל כשמישהו נדקר
לטעמי אחוז מאוד מאוד גבוה מהמקרים האלה קורה כי אף צד לא מוכן לאבד את האגו שלו הכבוד שלו חשוב יותר מכל דבר
אז לי יש דבר שנמצא במקום ראשון וזה הזכות לחיות
לא רק שלי אלא של כל אחד
ולכן גם כשאני מתעצבן אני תמיד יהיה שקול
וכששחר מדבר על לצחוק עם אנשים אני חושב שדי ברור שאתם צריכים לדעת אם מי אתם צוחקים לא? שחר מדבר על צחוקים עם אנשים שמכירים
או על עוברי אורח שממילא לא ישמעו את ההקנטות
ואם הם שמעו תהקנטה והחליטו להיות מטומטמים מספיק ולהיענות לפרובוקציה אז מתחילה הבעיה...אני לא בעד הגישה הזו
אני לא ישב עם חברים ויצחק בגלוי על אחרים
כשאני עם חברים אנחנו צוחקים אחד על השני ומסתלבטים אחד על השני ולא על איזה עובר אורח שלך תדע מי הוא ומה הוא |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ושוב אני מסביר לך, רוב האנשים שהולכים לחפש מכות הם פשוט אנשים מגעילים, עבריינים שוואלה חיים במציאות שזה הדבר היחיד שיש להם לעשות עם החיים שלהם...
ואני אומר את זה אחרי שכמעט חוויתי דקירה על הבשר שלי רק בגלל שמישהו משך יותר מידי תשומת לב אליו, והכל הסתבך...ואני גם די חי בסביבה של ערסים ודוגרי אני יודע טוב מאוד שהם נותנים כבוד למי שנותן להם כבוד, ומי שלא בא ודורש את המכות האלו - לא מקבל אותם... |
וואללה....
אז תגיד לי למה שמישהו הולך לדבר עם מישהי במועדון, סתם כי היא מוצאת חן בעיניו, מסיים תערב בבית חולים?
אחרי שהערס שראה אותה לפני שבועיים כשהוא ישב על הברזלים בשכונה רוצה לעשות עליה פוזות ולשחק אותה גבר אז הוא בא ומרביץ להוא שסתם רצה לדבר איתה בגלל שהוא "הטריד את ידידה שלו" למרות שהיא בכלל לא מכירה אותו והוא בכלל לא הטריד אותה..
ולא חסר עוד מקרים כאלה...
זה ממש לא "מי שלא דורש את המכות לא מקבל אותם" תראה לי בן אדם אחד ש"ידרוש את המכות" מחבורה של 20 חארות עם סכינים...
זה הכל עניין של התרבות העקומה במדינה הזאת.. |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם תצליח להסביר לי איך בחיים לא נדקרתי
איך בחיים לא רבתי בכלל עם מישהו
בחיים לא הייתי קרוב למצב הזה אפילו וכל משאני מכיר לא היה במצב הזה (בגלל שכולם אנשים מתונים שחיוך זה הדבר הראשון שיש להם על הפנים וכשהם בטעות דורכים על מישהו הם ישר יבקשו סליחה)
50 אחוז? לפי הממוצע הזה הייתי אמור להקד כבר בערך 30 פעם
אייל מלטדאון יוצא כל שבוע כבר שנים על גבי שנים
זה בערך 200-300 פעמים במועדון ולא זכור לי שהוא נדקר
ומה עם הסייברים שכל שבוע ב-2-3 מסיבות? גם הם כבר במשך שנים
מישהו מהם נדקר?
|
בוא לא נפתח פה לשטן
קיצור אנשים תבואו תירקדו תתחילו עם בנות עזבו אותכם ערסים פריקים אוחצ'ות ולא יודע מה עוד זה מה שיש לנו בארץ תסתדרו עם זה במיוחד אלה שבגילי פחות או יותר שלא יכולים ללכת למסיבות שהם באמת רוצים אבל זה מה שיש בינתיים לא טוב אל תבואו!1 |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם תצליח להסביר לי איך בחיים לא נדקרתי
איך בחיים לא רבתי בכלל עם מישהו
בחיים לא הייתי קרוב למצב הזה אפילו וכל משאני מכיר לא היה במצב הזה (בגלל שכולם אנשים מתונים שחיוך זה הדבר הראשון שיש להם על הפנים וכשהם בטעות דורכים על מישהו הם ישר יבקשו סליחה)
50 אחוז? לפי הממוצע הזה הייתי אמור להקד כבר בערך 30 פעם
אייל מלטדאון יוצא כל שבוע כבר שנים על גבי שנים
זה בערך 200-300 פעמים במועדון ולא זכור לי שהוא נדקר
ומה עם הסייברים שכל שבוע ב-2-3 מסיבות? גם הם כבר במשך שנים
מישהו מהם נדקר?
אני יכול להמשיך עד מחר משמתלונן על ריבוי ערסים בסה"כ נוח לו למצוא סיבה טובה לא לבוא
בנקודה מסוימת אני מסכים עם שחר ועם משהו שהוא אמר לא זוכר אם בטרד הזה או לא
רק שהוא לדעתי אמר את זה בצורה כללית מדי
אז אני ינסח את זה טיפה אחרת
יש 2 צדדים למטבע בדרך כלל כשמישהו נדקר
לטעמי אחוז מאוד מאוד גבוה מהמקרים האלה קורה כי אף צד לא מוכן לאבד את האגו שלו הכבוד שלו חשוב יותר מכל דבר
אז לי יש דבר שנמצא במקום ראשון וזה הזכות לחיות
לא רק שלי אלא של כל אחד
ולכן גם כשאני מתעצבן אני תמיד יהיה שקול
וכששחר מדבר על לצחוק עם אנשים אני חושב שדי ברור שאתם צריכים לדעת אם מי אתם צוחקים לא? שחר מדבר על צחוקים עם אנשים שמכירים
או על עוברי אורח שממילא לא ישמעו את ההקנטות
ואם הם שמעו תהקנטה והחליטו להיות מטומטמים מספיק ולהיענות לפרובוקציה אז מתחילה הבעיה...אני לא בעד הגישה הזו
אני לא ישב עם חברים ויצחק בגלוי על אחרים
כשאני עם חברים אנחנו צוחקים אחד על השני ומסתלבטים אחד על השני ולא על איזה עובר אורח שלך תדע מי הוא ומה הוא |
אני אגיד לך את האמת, גם אני אף פעם לא רבתי עם מישהו במועדון ואף פעם לא הייתי קרוב לזה ואני יוצא הרבה למועדונים. אז מה?!
ברור שזה ל 50% סיכון סתם הקצנתי אבל תיכף תגיד לי שלא קורים מקרים שאנשים מקבלים מכות סתם או נדקרים סתם?
אם אתה חושב ככה את ממש ממש נאיבי...
אני ראיתי ושמעתי על כלכך הרבה מקרים שאנשים קיבלו מכות סתם, אתה אומר שיש מכות בגלל מלחמות אגו וזה רק מראה כמו התפיסה פה עקומה. למה מישהו צריך להתנצל על זה שהוא סתם הלך לדבר עם מישהי?!
וזה לרק זה יש כלכך הרבה מקרים שאני מכיר של אנשים שקיבלו מכות סתם.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני אגיד לך את האמת, גם אני אף פעם לא רבתי עם מישהו במועדון ואף פעם לא הייתי קרוב לזה ואני יוצא הרבה למועדונים. אז מה?!
ברור שזה ל 50% סיכון סתם הקצנתי אבל תיכף תגיד לי שלא קורים מקרים שאנשים מקבלים מכות סתם או נדקרים סתם?
אם אתה חושב ככה את ממש ממש נאיבי...
אני ראיתי ושמעתי על כלכך הרבה מקרים שאנשים קיבלו מכות סתם, אתה אומר שיש מכות בגלל מלחמות אגו וזה רק מראה כמו התפיסה פה עקומה. למה מישהו צריך להתנצל על זה שהוא סתם הלך לדבר עם מישהי?!
וזה לרק זה יש כלכך הרבה מקרים שאני מכיר של אנשים שקיבלו מכות סתם.. |
א. אני מחשיב את עצמי כבן אדם מאוד ריאלי
ממש רחוק מנאיבי
ב. בדוגמא שהבאת יש צדק בדבריך אבל תסלח לי אם אותו בחור עושה פוזות על הבחורה והבחורה ההיא שותקת אז זה מעיד על הבחורה...והבן אדם שרק בא לדבר איתה צריך למחול על כבודו במקרה כזה ולהבין שהבחורה שהוא בא לדבר איתה מה \זה לא שווה אותו ולנסות לצאת מהעניין בלי אלימות
וסתם אם רוצים למצוא סיבה לאלימות שאני לא מתכחש לכך שהיא מוגזמת בארץ כדאי שיסתכל למעלה...בתי המשפט עובדים כל כך טוב שהיום כשבן אדם בא לדקור מישהו ישר הוא מתחרט כי הוא מפחד מהשנים שהוא ישב בכלא ....
זה היה בציניות למי שהתקשה להבין |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
וואללה....
אז תגיד לי למה שמישהו הולך לדבר עם מישהי במועדון, סתם כי היא מוצאת חן בעיניו, מסיים תערב בבית חולים? |
כי הוא נגע בחברה של הערס
כי הסלקטור בכניסה לא מצא את הסכין שהוא החביא בגרב
או בגלל שהעבריין עם הסכין, חי במציאות עקומה, כמו שאמרת...
ועוד 1001 תירוצים וסיבות...
תבין...אני לא בא להתווכח איתך, אני בעצמי לא סובל את העבריינים האלו שצריכים להירקב בכלא מבחינתי על מה שהם עושים, הדבר היחיד שכל זה התפתח ממנו זה פשוט ההכללה שלכם שכל הערסים הם עבריינים כאלו ששולפים סכינים על מי שמתחיל עם בחורה במועדון, כי זה פשוט לא ככה... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יאללה אני שם !
יש כבר כרטיס !
מקווה לראות כמה שיותר מכם. |
מצויין. מקווה לראות אותך שם.
מקווה שנהנה
:D |
|
|
| ronsh |
תקשיבו גם אני אמרתי פעם איך זה שאף פעם לא ראיתי מכות ואיך זה שככה וככה וככהה.....
עד שלפני שבועיים חבר ממש ממש טוב שלי הילד הכי "חנון" בעולם שלא עוזב את חברה שלו במסיבה לשנייה ילד שקט שבורח מצרות ...
הלך לו לכיוון השירותים עבר דרך חבורה של ערסים שרקדו במעגלים..לא נגע בהם לא דיבר איתם רק עבר באמצע המעגל והוא סיים את המסיבה במועדון אם אגרוף בין העיניים ומכות בבטן....
מה הוא אשם?....על זה מדובר על האנשים האלה שהורסים מסיבות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
שכחת משהו אחד..
הארץ שבה אם אתה הולך למועדון אתה בסיכון של 50% לקבל מכות\דקירה
אז.. מפונקים,מתלוננים תירוצים או איך שלא תרצה לקרוא לזה.. יש לזה בסיס טוב מאד וזה ממש ממש לא סתם... |
אמרתי כבר שהאנשים שמקבלים דקירות זה לא אנשים תמימים
אם באת למסיבה והסתכלת למישו על החברה ולא עזבת אותה והוא בא הביא לך מכות זה בעיה שך למה צריך לכבוד בחורה תלא יכול לבוא להסתכל עליה לא להוריד ממנה תעיניים שתרואה שהיא עם מישהו
אמרתי כבר שמה שאתה קורא בעיתון זה חרטות
"צעיר התחיל עם בחורה ונדקר בלי סיבה"
שמענו..
הם שכחו לכתוב שאותו צעיר ראה שיש לבחורה חבר והוא התחיל איתה כי הוא חשב שהוא גבר
אז החבר שלה ראה את זה והתעצבן עליו ואמר לו לעזוב את חברה שלו
אבל ההוא שיחק אותה עבריין אז הוא קיבל דקירה
נכון לא צריך לדקור אנלא בא להגיד שזה הדרך
אבל זה לא שאותו אחד היה תמים
| quote: | Originally posted by ronsh
כשאני יוצא למועדון ועפים כסאות באוויר ואני צריך לפחד לא לגעת באנשים כי הם יתעצבנו ויריבו מכות...זה ערסים וזה מגעיל..
מה הבושה לשנוא אנשים כאלה..? שמחפשים כבוד בכל מחיר...
מישהו בטעות דרך להם על הרגל ונתן יד..במקום להחזיר יד ולעשות סולחה
הם שולפים סכין...זה גועל נפש וכאלה אנשים אני שונא |
זה חרטות מה שתכותב נו
אתה לא צריך לפחד משום דבר
דרכת על מישו תגיד לו סליחה הוא יחייך וזהו
תיודע שדברים לא מתחילים ככה
דברים מתחילים מזה שאתה דורך על מישו וממשיך ללכת הוא מתעצבן ואז אתה מחמם אותו עוד יותר שתעושה לו מהה קרה כולה דרכתי עליך
אם תדרוך עליו ותגיד לו סליחה הוא יחייך וזהו
למה מה נראה לך לא דרכתי על אנשים במסיבות?
אומרים סליחה תאמין לי אף אחד לא יגיד לך מילה
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אתם לא מבינים שאתם מקטלגים אנשים לא נכון..
אני בטוח ששחר מסכים איתכם, בנוגע לאנשים כמו ש ronsh ו djnumshum
דיברו עליהם...
הם עבריינים, הם ערסים שמחפשים מכות, שמחפשים לריב, שמחפשים על מי לשלוף סכין כי וואלה זאת המציאות המגעילה שהם חיים בה מאז שהם קטנים...
אבל שאתם מקטלגים את כל האנשים שיש להם שרשרת חי על הצוואר, מעשנים ואומרים "כפרה" כל משפט שני, ומכלילים את כל אלו בתור עבריינים כמו בפיסקה למעלה, וואלה אתם יוצאים פה בתור אנשים בעלי דעה קדומה שלא יותר טובים מאותם ערסים עבריינים...
תעשו הבדלות ותבינו שוואלה אתם לא יכולים לקטלג ולהכליל את המושג הזה "ערס" על כולם, בדיוק כמו ששחר טועה שהוא מקטלג את כל הפריקים שחותכי וורידים שומעי מטאל ומחוררים בכל הפנים... |
בקשר לפריקים תהיה בטוח שכל בנאדם שתראה עם בגדים מוזנחים והעגילים הוא פריק
אתה יודע כמה פעמים בחורות באינטרנט אפילו שלחו לי תמונה ושאלתי אם הם פריקיות והם ישר אמרו לי כן?!
לפריקים יש סיגנון לבוש
כמו שיש לקיבוצניקים
זה קו אחד ברור
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ואני גם די חי בסביבה של ערסים ודוגרי אני יודע טוב מאוד שהם נותנים כבוד למי שנותן להם כבוד, ומי שלא בא ודורש את המכות האלו - לא מקבל אותם... |
יפה....
בדיוק מה שאמרתי
דרכת לבנאדם על הרגל תגיד לו סליחה הוא לא ידקור אותך ולא יגיד שום דבר הוא יחייך
אף אחד לא מחפש סתם לריב תאמינו לי
לאנשים שאתם קוראים ערסים יש מלחמות עם אנשים אחרים שמנסים לקחת להם תמקום
תאמינו לי הם לא צריכים לחפש אנשים תמימים לריב איתם
פשוט אל תשחקו אותה "אהה הוא סתם שחור למה שאני יגיד לו סליחה בכלל?" בגלל דברים כאלה אתם אוכלים מכות
כמו שאליאור אמר
תנו כבוד תקבלו כבוד
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם תצליח להסביר לי איך בחיים לא נדקרתי
איך בחיים לא רבתי בכלל עם מישהו
בחיים לא הייתי קרוב למצב הזה אפילו וכל משאני מכיר לא היה במצב הזה (בגלל שכולם אנשים מתונים שחיוך זה הדבר הראשון שיש להם על הפנים וכשהם בטעות דורכים על מישהו הם ישר יבקשו סליחה)
50 אחוז? לפי הממוצע הזה הייתי אמור להקד כבר בערך 30 פעם
אייל מלטדאון יוצא כל שבוע כבר שנים על גבי שנים
זה בערך 200-300 פעמים במועדון ולא זכור לי שהוא נדקר
ומה עם הסייברים שכל שבוע ב-2-3 מסיבות? גם הם כבר במשך שנים
מישהו מהם נדקר?
אני יכול להמשיך עד מחר משמתלונן על ריבוי ערסים בסה"כ נוח לו למצוא סיבה טובה לא לבוא
בנקודה מסוימת אני מסכים עם שחר ועם משהו שהוא אמר לא זוכר אם בטרד הזה או לא
רק שהוא לדעתי אמר את זה בצורה כללית מדי
אז אני ינסח את זה טיפה אחרת
יש 2 צדדים למטבע בדרך כלל כשמישהו נדקר
לטעמי אחוז מאוד מאוד גבוה מהמקרים האלה קורה כי אף צד לא מוכן לאבד את האגו שלו הכבוד שלו חשוב יותר מכל דבר
אז לי יש דבר שנמצא במקום ראשון וזה הזכות לחיות
לא רק שלי אלא של כל אחד
ולכן גם כשאני מתעצבן אני תמיד יהיה שקול
וכששחר מדבר על לצחוק עם אנשים אני חושב שדי ברור שאתם צריכים לדעת אם מי אתם צוחקים לא? שחר מדבר על צחוקים עם אנשים שמכירים
או על עוברי אורח שממילא לא ישמעו את ההקנטות
ואם הם שמעו תהקנטה והחליטו להיות מטומטמים מספיק ולהיענות לפרובוקציה אז מתחילה הבעיה...אני לא בעד הגישה הזו
אני לא ישב עם חברים ויצחק בגלוי על אחרים
כשאני עם חברים אנחנו צוחקים אחד על השני ומסתלבטים אחד על השני ולא על איזה עובר אורח שלך תדע מי הוא ומה הוא |
מסכים עם כל מה שכתבת למעלה
ואני רוצה להוסיף
קחו מהסייברים את ירון
הוא תמיד שיכור רצח
והוא עושה שטויות וגם פוגע באנשים
ואיך הוא לא נדקר?
כי כשהוא עושה משו הוא יודע לבקש סליחה אם הוא טועה
כמו שאמרתי כבר למעלה
אתם יודעים רק להתלונן
תנו להם את הכבוד שאתם רוצים שהם יתנו לכם ותאמינו לי אף אחד לא יגע בכם
בדיוק כמו שיגאל אמר..
| quote: | Originally posted by DjNumShum
וואללה....
אז תגיד לי למה שמישהו הולך לדבר עם מישהי במועדון, סתם כי היא מוצאת חן בעיניו, מסיים תערב בבית חולים?
אחרי שהערס שראה אותה לפני שבועיים כשהוא ישב על הברזלים בשכונה רוצה לעשות עליה פוזות ולשחק אותה גבר אז הוא בא ומרביץ להוא שסתם רצה לדבר איתה בגלל שהוא "הטריד את ידידה שלו" למרות שהיא בכלל לא מכירה אותו והוא בכלל לא הטריד אותה..
ולא חסר עוד מקרים כאלה...
זה ממש לא "מי שלא דורש את המכות לא מקבל אותם" תראה לי בן אדם אחד ש"ידרוש את המכות" מחבורה של 20 חארות עם סכינים...
זה הכל עניין של התרבות העקומה במדינה הזאת.. |
חלאס עם השטויות נו
תשחק אותה ראש קטן אתה תאכל הרבה מכות בחיים שך
אתה יודע טוב מאד שאם אתה מתחיל עם מישהי שאין לה חבר אז וואלה הכל טוב
אני הולך הרבה לאומן17 בימי שישי ומתחיל עם בנות
ועדיין אני בריא ושלם וכתבתי לך כבר למעלה בקשר ללהתחיל עם בנות
וואלה נכון אם לידידה שלי יש חבר ובאת התחלת איתה אני יגיד לך לזוז לעבור לאחת אחרת למה היא לא תגיד לך את זה..
אז די עם הראש הקטן
כן המקרים האלה שבנאדם התחיל עם מישהי ונדקר אותו בנאדם לא היה תמים
הוא לא בא לסתם אחת והתחיל איתה ובלי לדעת מי מה מו בא בנאדם ודקר אותו
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני אגיד לך את האמת, גם אני אף פעם לא רבתי עם מישהו במועדון ואף פעם לא הייתי קרוב לזה ואני יוצא הרבה למועדונים. אז מה?!
ברור שזה ל 50% סיכון סתם הקצנתי אבל תיכף תגיד לי שלא קורים מקרים שאנשים מקבלים מכות סתם או נדקרים סתם?
אם אתה חושב ככה את ממש ממש נאיבי...
אני ראיתי ושמעתי על כלכך הרבה מקרים שאנשים קיבלו מכות סתם, אתה אומר שיש מכות בגלל מלחמות אגו וזה רק מראה כמו התפיסה פה עקומה. למה מישהו צריך להתנצל על זה שהוא סתם הלך לדבר עם מישהי?!
וזה לרק זה יש כלכך הרבה מקרים שאני מכיר של אנשים שקיבלו מכות סתם.. |
בוא תשמע סיפור
לפני איזה שנה היה כתבה על אחד שאני מכיר
שהלך לאיזה גן ואמרו לו שאם הוא לא משלם כסף הוא לא עובר
ובסוף הביאו לו מכות אחושרמוטה
עכשיו ראינו את זה בעיתון
ואני אומר לך ב 10000000000000000000%
הוא לא קיבל תמכות סתם
הוא אחד שפותח תפה וכל החיים שלו היו מביאים לו מכות על זה
הוא בטוח התחכם ועבר תגבול
כמו שכבר אמרתי
אפשר תמיד להגיד סליחה
גם אם התחלת עם חברה של מישו והוא התעצבן עליך
תגיד לו סליחה לא ידעתי אתה חבר שלה מצטער
תאמין לי גם אם הוא הכי עצבני בעולם הוא יגיד לך טוב סע
ולא יגע בך
| quote: | Originally posted by ronsh
תקשיבו גם אני אמרתי פעם איך זה שאף פעם לא ראיתי מכות ואיך זה שככה וככה וככהה.....
עד שלפני שבועיים חבר ממש ממש טוב שלי הילד הכי "חנון" בעולם שלא עוזב את חברה שלו במסיבה לשנייה ילד שקט שבורח מצרות ...
הלך לו לכיוון השירותים עבר דרך חבורה של ערסים שרקדו במעגלים..לא נגע בהם לא דיבר איתם רק עבר באמצע המעגל והוא סיים את המסיבה במועדון אם אגרוף בין העיניים ומכות בבטן....
מה הוא אשם?....על זה מדובר על האנשים האלה שהורסים מסיבות |
שוב אתה משחק אותה ראש קטן
אתה לא יודע מזה להתרחק מצרות!?
בוא קח דוגמא מהחיים
לפני איזה חודשיים הייתי בווקס בחמישי עם כולם
אחרי ששמואל ירד מהעמדה אני הוא וצח הלכנו לאוטו של צח לשים תתקליטים באוטו
וראינו בדרך מכות בין כמה אנשים
צח חתך ימינה הלכנו מכיוון אחר
יכלנו ללכת להתערבב איתם
אבל וואלה למה?
לא חברים שלי לא קשור אלי למה שאני יתערב
אם חבר שלך היה עובר ביניהם יכול להיות שהוא היה מסתבך
החוכמה זה לדעת להתרחק
כמו שאנחנו חתכנו ימינה
צריך להפעיל תראש לא רק להגיד "אני תמים אז וואלה אני יכול לעשות מה בזין שלי לא יגעו בי" .. קצת שכל |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Shahar
שוב אתה משחק אותה ראש קטן
אתה לא יודע מזה להתרחק מצרות!?
בוא קח דוגמא מהחיים
לפני איזה חודשיים הייתי בווקס בחמישי עם כולם
אחרי ששמואל ירד מהעמדה אני הוא וצח הלכנו לאוטו של צח לשים תתקליטים באוטו
וראינו בדרך מכות בין כמה אנשים
צח חתך ימינה הלכנו מכיוון אחר
יכלנו ללכת להתערבב איתם
אבל וואלה למה?
לא חברים שלי לא קשור אלי למה שאני יתערב
אם חבר שלך היה עובר ביניהם יכול להיות שהוא היה מסתבך
החוכמה זה לדעת להתרחק
כמו שאנחנו חתכנו ימינה
צריך להפעיל תראש לא רק להגיד "אני תמים אז וואלה אני יכול לעשות מה בזין שלי לא יגעו בי" .. קצת שכל |
שחר אתה לא מבין...הוא עבר בין אנשים שרקדו במעגל...מועדון עמוס הוא לא חשב שזה יהיה בעיה
הוא לא הפריע למישהו באמצע הזיון...כולה עבר במעגל איזה עבירה הוא עשה שמגיע לו כזה עונש |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
שחר אתה לא מבין...הוא עבר בין אנשים שרקדו במעגל...מועדון עמוס הוא לא חשב שזה יהיה בעיה
הוא לא הפריע למישהו באמצע הזיון...כולה עבר במעגל איזה עבירה הוא עשה שמגיע לו כזה עונש |
פסדר ספרתי לך מה היה בווקס
בנאדם חכם שבאמת רוצה להתרחק מצרות היה עובר מהצד מה לעשות?
לא אמרתי שהוא אשם ולא אמרתי שהוא מחפש צרות
אמרתי שהוא היה צריך להתרחק זה הכל
קח דוגמא
בכיתה ט' היינו הולכים לידידות מצהלה ברגל בימי שישי
יום אחד הלכתי עם חבר לשם ואתה צריך לעבור בדרך באיזור שבונים שם
עכשיו עברנו ושמענו משם צעקות וזה
לא ידענו מי שם
חבר שלי בלי לחשוב פעמיים הוציא שפיץ אמר לי תחפש זכוכית ליתר בטחון
נגיד ולא היה לנו או משו
עוברים מהצד
מסביב
צריך להפעיל תראש לא סתם להגיד "אני בסדר אז כולם בסדר"..וואלה אתה רואה משו שיכול להיות בעיה תתרחק
בדיוק כמו בחורות שהולכות בלילה בחושך
אתה לא תראה אותם עוברות בגן ציבורי ובמקומות חשוכים ושקטים
אפילו שאותה בחורה לא הולכת לך עם מיני וצועקת אני מחפשת זין
עדיין תמיד במקומות כאלה מישו יכול לאנוס אותה
או בכלל אם היא רואה שבאיזה איזור יושבים הרבה גברים..
היא תעשה עיקוף נכון?
היא לא הפריעה להם בכלום אבל עדיין יש סיכוי שיקפצו עליה
זה בדיוק אותו דבר.. |
|
|
| ronsh |
תראו לאן הגענו....
שתי בנות רוקדות במועדון בא מישהו להתחיל איתם והם לא רוצות אותו
אז הוא שולח את אחיו וזה דוקר את שתיהן...
עכשיו במקום שהמדינה ...ואתם תתעצבנו ותיגעלו
אתם מזיינים לי את המוח שצריך להתרחק מכל זה?...
אולי צריך להרחיק אותם מכל זה...
באירופה בטוח יש כל שני וחמישי מכות כמו פה...בעעע גועל נפש |
|
|
|
|