return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
טייסטו...ראש השנה..
View this Thread in Original format
Koby
מישהו יכול לתת פרטים?
מה הולך להיות?
איפה?
איזה גילאים?..
Shahar
99% הייניקן
21+ ?
בטח באיזה חוף
epsilon1
יש סיכוי שזה באילת שוב?
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
יש סיכוי שזה באילת שוב?


לא נראה לי
Sm0keMachine
לא נמאס ממנו כבר ?!
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
לא נמאס ממנו כבר ?!


למה אחי
הוא היה פה לפני הרבה זמן...
כיף לראות אות
Sm0keMachine
אחי שמעתי את האסנצ'ל שלו לא מזמן שבו הוא ניגן באיביזה

מוזיקה ממש מעפנה..
סתם טראנס לפנים
סתם מיקסים בינוניים לגמרי
הוא שם את
THE DRILL
'TILL THERE WAS YOU

יאללה אלה כבר קטעים ישנים...מספיק..

ושלא נדבר על היצירות שלו שכבר שומעים בחתונות והוא ממשיך לנגן...
Glenn-Holmes
אני לא נחשד כאחד ממעריציו הגדולים של טיאסטו נכון?
לא שמעתי תסט אבל הטראקליסט בסה"כ נראה בכלל לא רע
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא נחשד כאחד ממעריציו הגדולים של טיאסטו נכון?
לא שמעתי תסט אבל הטראקליסט בסה"כ נראה בכלל לא רע


גם אני לא שמעתי אבל לא הבנתי למה הוא הכניס את
the drill
תכלס רגוע מדי בשבילו

בכל מקרה מצידי טייסטו ירד בכמה רמות מבחינת טכניקה
הוא עולה ברמות מבחינת פרסום וקידום עצמי אבל בטכניקה הוא ירד
המיקסים שלו ממש לא כמו פעם
הכניסות בכלל לא קשורות
הוא חותך טראקים באמצע

זה לא הטייסטו של פעם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בכל מקרה מצידי טייסטו ירד בכמה רמות מבחינת טכניקה
הוא עולה ברמות מבחינת פרסום וקידום עצמי אבל בטכניקה הוא ירד
המיקסים שלו ממש לא כמו פעם
הכניסות בכלל לא קשורות
הוא חותך טראקים באמצע

זה לא הטייסטו של פעם


אני זוכר שמישהו פה אמר את זה שנה שעברה מתישהו....
מעניין מי :rolleyes:

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני זוכר שמישהו פה אמר את זה שנה שעברה מתישהו....
מעניין מי :rolleyes:


כן זה באמת נקודה לזכותך
כבר מהקונצרט השני שהיו לו בריחות אמרת את זה
תכלס נתתי לו צאנס אבל הוא איכזב
אני לא מבין איך דווקא בהופעות הגדולות שלו הוא מאכזב וכשהוא מופיע באיזה מועדון במדינה בעולם (שזה תכלס נחשב משו קטן בשבילו) הוא נותן סט על רמה מבחינת טכניקה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
כן זה באמת נקודה לזכותך
כבר מהקונצרט השני שהיו לו בריחות אמרת את זה
תכלס נתתי לו צאנס אבל הוא איכזב
אני לא מבין איך דווקא בהופעות הגדולות שלו הוא מאכזב וכשהוא מופיע באיזה מועדון במדינה בעולם (שזה תכלס נחשב משו קטן בשבילו) הוא נותן סט על רמה מבחינת טכניקה


כיום אין לי הרבה מה להגיד כי מזמן לא שמעתי סט שלו אבל הטראקליסטים שלו לא גרועים זה אני חייב להגיד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement