|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
פחחחחח ואנחנו ילדים
טוב שתלא יודע כבר מזמן שהוא אפס ותלא מסכים להודות בזה
בקטנה קורה לכולנו פעם בחיים שאנחנו מתווכחים על משו שאנחנו יודעים שאנחנו טועים אבל ממשיך להתווכח כי חפרנו על זה גם ככה..
קיצור הוא אפס ואם לא השנה אז שנה הבאה הוא יעוף ממקום ראשון ונראה כמה זמן תמשיך להגיד שהוא מספר אחד פחח
|
LOL מסכים איתך ביותר |
|
|
| omergunr |
לא הבנתי למה הוא כל כך אפס..
:\ |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by epsilon1
הסט לא היה רגיל כמו שהוא ניגן לאחרונה (חבל שזה לא היה בסגנון של הסט שלו באמנזיה הקיץ).
סט עם הרבה מלודיות וואקלים, הרבה טראקים שלא שמעתי אף פעם.
עוד משהו-
אתם בטוחים שעופר ניסים הוא דיג'יי? כי אני לא ראיתי אותו עושה ביטמיקס, סתם שם דיסק בתוך הקומפקט, שניה לפני שהטראק נגמר לחץ פליי סובב שני כפתורים וזהו. |
1.זה רק אני או שעוד מישהו קיווה או חשב שטייסטו ינגן את מה שהוא בדרך כלל מנגן בארץ, כאילו אני ממש לא מתחבר לסטייל החדש שלו
אבל חשבתי שאם הוא בא לארץ אז הוא יפיץ כמו כל פעם שהוא היה כאן...
2.עופר ניסים כזה מעפן
נשבע לכם, לא הצלחתי לזהות מי זה עופר ומי זו מיה...
זה פשוט עצובבבבבבבבב
ובקשר למה שכתבת TTman
לפי דעתי, אני מהמר שהשנה ב
Dutch dj award
מי שיזכה וידיח את טייסטו
יהיה דייג'יי הארדסטייל/הארדקור
תתכונן לראות את
Showtek/The Prophet/Duro/Dana/Luna/deepack
בעשירייה הפותחת ומישהו מהם מקום ראשון...
מקווה שב-27 באוקטובר אני לא אתרחט על הפוסט הזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
חחחחחחח
מה שצ'ופ כתב זה מה שהוא חושב ומה שאני כתבתי זה מה שאני חושב.
אגב, לא נראה לי שיש מישהו שיכול לאיים על טייסטו ולקחת לו את המקום הראשון.
אם כל הכבוד לארמין, חוץ מלנגן כל שבוע את האסוט, הוא לא עשה כ"כ הרבה.
כשטייסטו יפרוש אני עדיין אגיד שהוא מספר אחד.
ובקשר לטראקליסט...
אתה צודק רק חבל שאין מי שיצדיק אותך
:D
הוא ניגן הרבה טראקים שלו שעדיין לא יצאו, דברים ממש חדשים.
היה את
Just Be
Rain Down On Me
Lethal Indusry
Traffic
Forever Today
Adagio For Strings
סט של שלוש שעות וחצי אף אחד לא יכול לקחת ממנו.
עובדה, שכשארמין היה ביום העצמאות בפארק הירקון, לקראת סוף הסט שלו כמעט ולא היו אנשים, ופה זה היה בדיוק ההפך
לא נתנו לטייסטו ללכת
הבדל מהותי |
נכון זה מה שהוא חושב אבל אם היה כזה סט טוב לא נראה לי שמישהו יגיד כל כך מהר שהסט היה אחד ההכי גרועים
כרגיל הוא חורש טראקים שהוא ניגן כבר הרבה זמן וארמין שכח מהם כמו
playmo
80% מהסט זה יצירות שלו
אמרתי כבר מזמן שהוא עושה מסע קידום לאוספים שלו
וברור שהאנשים היו שם עד הסוף אני גם מסכים שלקראת סוף הסט היו הכי הרבה אנשים...באו לראות את אסטריקס
מה אני יגיד לך באמת סט בלתי נשכח
כולי ביאוס שלא הצבעתי לו מקום ראשון |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
לא הבנתי למה הוא כל כך אפס..
:\ |
1. ממחזר טראקים
2. ירד ביכולת המיקסוס שלו
3. לא נותן כרדיטס
ETC..
שחר אל תדאג בנוגע להצבעות.. טיאסטו יצביע בעד עצמו לפחות 2000 פעם.
להלהללהלהלהלהלה
 |
|
|
| epsilon1 |
שחר, גם ארמין לאחרונה ממחזר טראקים כמו לא יודע מה (כולל פליימו, ואני אומר את זה בתור מעריץ נלהב שלו).
הסט של טיאסטו אתמול היה טוב, אני נהניתי, לא יכול להגיד שלא..אומנם הסט לא היה משהו מהסרטים שאני לא אשכח כל החיים או משהו אבל היה אחלה ואני לא מתחרט על ה140 שקל.
אבל כמו שאומרים..על טעם ועל ריח..
חג שמח |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון זה מה שהוא חושב אבל אם היה כזה סט טוב לא נראה לי שמישהו יגיד כל כך מהר שהסט היה אחד ההכי גרועים
כרגיל הוא חורש טראקים שהוא ניגן כבר הרבה זמן וארמין שכח מהם כמו
playmo
80% מהסט זה יצירות שלו
אמרתי כבר מזמן שהוא עושה מסע קידום לאוספים שלו
וברור שהאנשים היו שם עד הסוף אני גם מסכים שלקראת סוף הסט היו הכי הרבה אנשים...באו לראות את אסטריקס
מה אני יגיד לך באמת סט בלתי נשכח
כולי ביאוס שלא הצבעתי לו מקום ראשון |
אל תתבאס, תמיד יש לך את מושיק עפיה וכל החברה
"ליתר דיוק, אומרים "אגיד" ולא "יגיד
רק שתדע להבא |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by epsilon1
היה אחלה ואני לא מתחרט על ה140 שקל...
|
תכלס, גם אני.
הגיע הזמן שנהנה במסיבה ולא נשמע שירים גרועים
כמו גירסאות דאנס של שר מהלב וחארטות כאלה. |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by §chop¥
ובקשר למה שכתבת TTman
לפי דעתי, אני מהמר שהשנה ב
Dutch dj award
מי שיזכה וידיח את טייסטו
יהיה דייג'יי הארדסטייל/הארדקור
תתכונן לראות את
Showtek/The Prophet/Duro/Dana/Luna/deepack
בעשירייה הפותחת ומישהו מהם מקום ראשון...
מקווה שב-27 באוקטובר אני לא אתרחט על הפוסט הזה |
אין לי בעיה עם זה.
הארדסטייל זו האהבה הראשונה שלי
:D
וכן, דווקא יש מצב שאחד ההארדסטיילרים יהיה בעשיריה הפותחת. |
|
|
| epsilon1 |
תגידו...מישהו נשאר לאסטריקס?
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
אלכס מסכים איתך...אנלא יתפלא אם התמונה הזאת אומרת הרבה חח
| quote: | Originally posted by epsilon1
שחר, גם ארמין לאחרונה ממחזר טראקים כמו לא יודע מה (כולל פליימו, ואני אומר את זה בתור מעריץ נלהב שלו).
הסט של טיאסטו אתמול היה טוב, אני נהניתי, לא יכול להגיד שלא..אומנם הסט לא היה משהו מהסרטים שאני לא אשכח כל החיים או משהו אבל היה אחלה ואני לא מתחרט על ה140 שקל.
אבל כמו שאומרים..על טעם ועל ריח..
חג שמח |
ארמין ניגן את טייסטו בדיוק 4 פעמים באסוט
שים לב שטייסטו בא לפה פעם פעמיים בשנה ועדיין אתה יכול לראות טראקליסטים דומים
וארמין בא לפה בסביבות ה 3-4 פעם בשנה וצריך להתאמץ כדי למצוא דמיון
אתה תראה שאפילו את זוקאלו הוא יפסיק לנגן תוך חודש
ארמין לא אחד שחורש טראקים
להפך מה שמאפיין אותו זה שתמיד תמיד יש לו חומר חדש ביד ותמיד הוא מפתיע איתו
זה מה שמיוחד באסוט
| quote: | Originally posted by TTman
אל תתבאס, תמיד יש לך את מושיק עפיה וכל החברה
"ליתר דיוק, אומרים "אגיד" ולא "יגיד
רק שתדע להבא |
אם תביא את מושיק עפיה ואסטריקס מול טייסטו ואסטריקס תהיה בטוח שלא יהיה לטייסטו קהל
| quote: | Originally posted by epsilon1
תגידו...מישהו נשאר לאסטריקס?
:rolleyes: |
למה נראה לך שכל הרחבה הייתה מלאה במשך הסט שלו?
אנשים באו לקראת הסט של אסטריקס |
|
|
| epsilon1 |
אין ספק שלארמין יש יתרון בזה שיש לו תוכנית רדיו, אבל לא דיברתי ספציפית על האסוט אלא עם הסטים שלו בהופעות...
הסטים האחרונים שלו כמעט זהים לאחרונה וזה די מצער.(גם האסוטים האחרונים די מאכזבים) |
|
|
|
|