|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by TTman
Number 1 DJ In The World
DJ TIESTO
|
טובבבב שאנחנו לא מגזימים |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
הממממ.. הוא טיפ טיפה הגזים לא? |
היה בציניות אחי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
Number 1 DJ In The World
DJ TIESTO
מה שהוא עשה בניצנים, זה פשוט לא יאומןןןןןןן
אחד הסטים הטובים ביותר שהוא ניגן בארץץץ
מדהיםםם
המשך יבוא.. |
"אחד הסטים הכי טובים שהוא ניגן בארץ"
איך אני אוהב תאלה שסתם אומרים את זה כי זה טייסטו
גם ככה היית אומר את זה גם אם לא היית שומע תסט בכלל
אני שם כסף שזה לא יכול להשתוות לסט שהוא נתן ב 2001 באומן הרושלמי או ב2002 בחוות העין
אני חייב לראות תטראקליסט זה בטח יתן סיבה טובה לצחוק |
|
|
| §chop¥ |
תכלס,
טייסטו סתם היה דפ"ר אתמול,חבל על הזמן.
לפי דעתי אחד הסטים הכי גרועים ששמעתי מטייסטו אי פעם.
אבל זה אני, לא אהבתי את הסגנון החדש שלו
ומה היה הקטע שלו בסוף המסיבה ?!?!?!?!
בכל מקרה, עד כמה שהוא היה ביזיון
אי אפשר לקחת ממנו את הטראקים המצויינים שלו
Forver today, Adagio..
וכדאי לאנשים פה לשמור על ראש פתוח
ולא סתם לקטול אותו כי הוא מקום ראשון...
שגם אני לא חושב שמגיע לו. |
|
|
| TTman |
איך שאני אוהב את התגובות של אנשי הפורום
ילדים, פשוט ככה
וכן שחר, גם אם הוא היה מנגן בריטני ספירס אז הייתי אומר שזה הסט הכי טוב בהוא ניגן בעולם.
ככה אני, בא לי אז אני אומר, על הזין שלי
כל עוד זה מעצבן אותך, זה הכי חשוב בשבילי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
איך שאני אוהב את התגובות של אנשי הפורום
ילדים, פשוט ככה
וכן שחר, גם אם הוא היה מנגן בריטני ספירס אז הייתי אומר שזה הסט הכי טוב בהוא ניגן בעולם.
ככה אני, בא לי אז אני אומר, על הזין שלי
כל עוד זה מעצבן אותך, זה הכי חשוב בשבילי |
פחחחחח ואנחנו ילדים
טוב שתלא יודע כבר מזמן שהוא אפס ותלא מסכים להודות בזה
בקטנה קורה לכולנו פעם בחיים שאנחנו מתווכחים על משו שאנחנו יודעים שאנחנו טועים אבל ממשיך להתווכח כי חפרנו על זה גם ככה..
קיצור הוא אפס ואם לא השנה אז שנה הבאה הוא יעוף ממקום ראשון ונראה כמה זמן תמשיך להגיד שהוא מספר אחד פחח
אני חייב לראות איזה טראקים הוא ניגן
בוא ננסה לנחש
just be כל הדיסק
nyana כל הדיסק
בזמן שנשאר הוא קידם את הריליזים החדשים של בלקהול
ואם נשאר עוד טיפה זמן ניגן את
lolo - why
ב
+14%
באמת סט ששווה כל רגע
אבל עדיין יותר זול לקנות את
just be
ו
nyana
למקסס אותם ומן הסתם המיקסוס יהיה הרבה יותר טוב משלו
ועדיין ישאר לי עודף
והנה ההוכחה הכי טובה:
| quote: | Originally posted by §chop¥
תכלס,
טייסטו סתם היה דפ"ר אתמול,חבל על הזמן.
לפי דעתי אחד הסטים הכי גרועים ששמעתי מטייסטו אי פעם.
אבל זה אני, לא אהבתי את הסגנון החדש שלו
ומה היה הקטע שלו בסוף המסיבה ?!?!?!?! |
לא ציפיתי לתגובה אחרת
ידעתי שאתה סתם כותב שזה הסט הכי טוב ששמעת כדי לעודד את עצמך על האכזבה שאכלת לפנים |
|
|
| omergunr |
| איזה הגזמה לא סתם הוא מקום ראשון.. אני אישית לא חושב שהוא מקום ראשון.. אבל אפס הוא בטוח לא.. |
|
|
| TTman |
חחחחחחח
מה שצ'ופ כתב זה מה שהוא חושב ומה שאני כתבתי זה מה שאני חושב.
אגב, לא נראה לי שיש מישהו שיכול לאיים על טייסטו ולקחת לו את המקום הראשון.
אם כל הכבוד לארמין, חוץ מלנגן כל שבוע את האסוט, הוא לא עשה כ"כ הרבה.
כשטייסטו יפרוש אני עדיין אגיד שהוא מספר אחד.
ובקשר לטראקליסט...
אתה צודק רק חבל שאין מי שיצדיק אותך
:D
הוא ניגן הרבה טראקים שלו שעדיין לא יצאו, דברים ממש חדשים.
היה את
Just Be
Rain Down On Me
Lethal Indusry
Traffic
Forever Today
Adagio For Strings
סט של שלוש שעות וחצי אף אחד לא יכול לקחת ממנו.
עובדה, שכשארמין היה ביום העצמאות בפארק הירקון, לקראת סוף הסט שלו כמעט ולא היו אנשים, ופה זה היה בדיוק ההפך
לא נתנו לטייסטו ללכת
הבדל מהותי |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני חייב לראות איזה טראקים הוא ניגן
|
הנה חלק ממה שהצלחתי לקלוט: (לקחתי מהפורום של טראקליסט מהפוסט שלי שם)
What I remember:
Inertia- The Chamer
Tiesto- Just Be
Carrie Skipper- Time Goes By (Super8 Remix)
Mood Hookers- Instrumental
Kane- Rain Down On Me (Tiesto Remix)
Allure- The Love We Lost
Marksun & Brian- ID (cant remeber the name) (Ronski Speed Remix)
Tiesto- Traffic
Tiesto- Lethal Industry w/ Holden & Thompson- nothing accapella
Bart Claessen- Playmo (1st Play)< Massive!!
Tiesto- Nyana (T4L Remix)
Ron Van Den Beuken- Sunset
encore:
Tiesto- Forever Today
Tiesto- Adagio For Strings
ID
*headphones thrown*
הסט לא היה רגיל כמו שהוא ניגן לאחרונה (חבל שזה לא היה בסגנון של הסט שלו באמנזיה הקיץ).
סט עם הרבה מלודיות וואקלים, הרבה טראקים שלא שמעתי אף פעם.
עוד משהו-
אתם בטוחים שעופר ניסים הוא דיג'יי? כי אני לא ראיתי אותו עושה ביטמיקס, סתם שם דיסק בתוך הקומפקט, שניה לפני שהטראק נגמר לחץ פליי סובב שני כפתורים וזהו. |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by omergunr
איזה הגזמה לא סתם הוא מקום ראשון.. אני אישית לא חושב שהוא מקום ראשון.. אבל אפס הוא בטוח לא.. |
הנה, זו תגובה של בנאדם בוגר
| quote: | Originally posted by epsilon1
הנה חלק ממה שהצלחתי לקלוט: (לקחתי מהפורום של טראקליסט מהפוסט שלי שם)
What I remember:
Inertia- The Chamer
Tiesto- Just Be
Carrie Skipper- Time Goes By (Super8 Remix)
Mood Hookers- Instrumental
Kane- Rain Down On Me (Tiesto Remix)
Allure- The Love We Lost
Marksun & Brian- ID (cant remeber the name) (Ronski Speed Remix)
Tiesto- Traffic
Tiesto- Lethal Industry w/ Holden & Thompson- nothing accapella
Bart Claessen- Playmo (1st Play)< Massive!!
Tiesto- Nyana (T4L Remix)
Ron Van Den Beuken- Sunset
encore:
Tiesto- Forever Today
Tiesto- Adagio For Strings
ID
*headphones thrown*
הסט לא היה רגיל כמו שהוא ניגן לאחרונה (חבל שזה לא היה בסגנון של הסט שלו באמנזיה הקיץ).
סט עם הרבה מלודיות וואקלים, הרבה טראקים שלא שמעתי אף פעם.
עוד משהו-
אתם בטוחים שעופר ניסים הוא דיג'יי? כי אני לא ראיתי אותו עושה ביטמיקס, סתם שם דיסק בתוך הקומפקט, שניה לפני שהטראק נגמר לחץ פליי סובב שני כפתורים וזהו. |
הוא ניגן כמה טראקים חדשים שהם שלו, אין ספק שיש למה לחכות
הטראק עם האופרה, פשוט טראק מדהייייםםם
וכן, פשוט בושה שה"דיגיי מספר אחד בישראל" לא יודע למקסס שני טראקים ביחד.
זוועהההה, עופר ניסים הזה ממש זוועה.
לוקח דיסק, מחכה שהטראק יגמר ואז מכניס את הטראק השני. |
|
|
| RADiCAL |
An absolutely great set !
I'm saying that after returning from Ibiza !
He is number one !
Waiting for the next time he arrives.
Shana Tova, everyone !
:) |
|
|
| omergunr |
| חחחחחחחחחח עופר ניסים שם תדסיק ורוקד כמו לא יודע עם היידים איזה תנועות יש לו הוא כל הסטים שלו רק רוקד ולראות אותו רוקד זה קורעעע חחחחחחח |
|
|
|
|