|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
באתר של הפסטיבל רשום שזה מ 18+ ולא יכניסו אנשים מתחת
:sadgreen: |
חרטות אחי |
|
|
| Glenn-Holmes |
פרסום רשמי באתר של הפורום מדבר על 22 +
כמו כן יהיו כמה סוגי כרטיסים
למשל משלא רוצה לבוא מוקדם ורוצה לבוא אחרי 12 ישלם במוקדמת 140
מחירי הכרטיסים בקופות עדיין לא נקבעו וסביר להניח שיתקרבו ל-200 שקל |
|
|
| ronsh |
אין אף אחד שמכיר איזה יחצן משהו
קרוב ל200 שקל זה כבר טירוף
יש אנשים שגרים בצפון גם נסיעה עולה להם כסף.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
פרסום רשמי באתר של הפורום מדבר על 22 +
כמו כן יהיו כמה סוגי כרטיסים
למשל משלא רוצה לבוא מוקדם ורוצה לבוא אחרי 12 ישלם במוקדמת 140
מחירי הכרטיסים בקופות עדיין לא נקבעו וסביר להניח שיתקרבו ל-200 שקל |
נו מצוין
אבל איפה קונים כרטיסים
ואיך מגיעים לשם? |
|
|
| Glenn-Holmes |
www.club-forum.co.il
כל המידע שתצטרכו יש הרבה מוקדים ברחבי הארץ למשרוצה לקנות במוקדמת
ותכבו תמוזיקה שהם שמו ברקע...אני עושה שאתרים עושים את זה...תנו לשמוע תמוזיקה שלי בשקט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
www.club-forum.co.il
כל המידע שתצטרכו יש הרבה מוקדים ברחבי הארץ למשרוצה לקנות במוקדמת
ותכבו תמוזיקה שהם שמו ברקע...אני עושה שאתרים עושים את זה...תנו לשמוע תמוזיקה שלי בשקט |
לא כתוב שם גילאים
זה 22 או 18!? |
|
|
| TTman |
היום קניתי כרטיסים.
החל מסוף השבוע הכרטיסים יעלו 140 ש"ח
תפסיקו כבר לסתלבט פה כמו איזה ילדים קטנים
תתבגרו כבר.
גועל נפש של אנשים
אההה, חבר'ה זו מסיבה לא טובה כי שחר לא הולך למסיבה
:whip:
וגם טיאסטו הוא חרא של דיג'יי כי שחר לא אוהב אותו
:whip: |
|
|
| DjChook |
כל אחד יכול לרשום מה שהוא רוצה
זה האינטרנט :)
תהנה במסיבה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
היום קניתי כרטיסים.
החל מסוף השבוע הכרטיסים יעלו 140 ש"ח
תפסיקו כבר לסתלבט פה כמו איזה ילדים קטנים
תתבגרו כבר.
גועל נפש של אנשים
אההה, חבר'ה זו מסיבה לא טובה כי שחר לא הולך למסיבה
:whip:
וגם טיאסטו הוא חרא של דיג'יי כי שחר לא אוהב אותו
:whip: |
לאלא לאלא לא
שחר לא הולך כי זה מסיבה לא טובה
שחר לא אוהב אותו כי הוא חרא של דיג'יי
עכשיו המשפט מנוסח יפה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לאלא לאלא לא
שחר לא הולך כי זה מסיבה לא טובה
שחר לא אוהב אותו כי הוא חרא של דיג'יי
עכשיו המשפט מנוסח יפה |
שחר לא הולך כי אין שם מוזיקה שחורה ולכן לא יהיו לו בנות לרקוד איתם |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר לא הולך כי אין שם מוזיקה שחורה ולכן לא יהיו לו בנות לרקוד איתם |
כמה עצוב שזה באמת ככה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר לא הולך כי אין שם מוזיקה שחורה ולכן לא יהיו לו בנות לרקוד איתם |
אמרתי כבר באחד הטרדים שבשביל למצוא בנות במסיבה לא צריך מוזיקה שחורה
ובשביל למצוא בנות לא צריך מסיבה
אם אני לא הולך זה פשוט כי המסיבה והדיג'יי מסריחים |
|
|
|
|