|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
אמרתי כבר באחד הטרדים שבשביל למצוא בנות במסיבה לא צריך מוזיקה שחורה
ובשביל למצוא בנות לא צריך מסיבה
אם אני לא הולך זה פשוט כי המסיבה והדיג'יי מסריחים |
אוקיי סבבה, אני מבין אותך
נכון In Search Of Sunrise אם זכרוני לא מטעה אותי, היוזר שלך באייסיקיו היה פעם
אולי גם היום יש לך את אותו היוזר. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אמרתי כבר באחד הטרדים שבשביל למצוא בנות במסיבה לא צריך מוזיקה שחורה
ובשביל למצוא בנות לא צריך מסיבה
אם אני לא הולך זה פשוט כי המסיבה והדיג'יי מסריחים |
זה בניגוד למסיבות איכותיות שאתה הולך באומן בימי שישי עם ידידות ומדווח שנורא נהנית
הקהל שם הוא מצויין
המוזיקה נהדרת
ממש גן עדן |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה בניגוד למסיבות איכותיות שאתה הולך באומן בימי שישי עם ידידות ומדווח שנורא נהנית
הקהל שם הוא מצויין
המוזיקה נהדרת
ממש גן עדן |
או "בכניסה" לצוף ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
או "בכניסה" לצוף ;) |
סלח לי על הבורות מעולם לא הייתי בצוף אתה מוכן להסביר בבקשה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
אוקיי סבבה, אני מבין אותך
נכון In Search Of Sunrise אם זכרוני לא מטעה אותי, היוזר שלך באייסיקיו היה פעם
אולי גם היום יש לך את אותו היוזר. |
יפה
היה פעם
באותה תקופה גם אמרתי שטייסטו מספר אחד
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה בניגוד למסיבות איכותיות שאתה הולך באומן בימי שישי עם ידידות ומדווח שנורא נהנית
הקהל שם הוא מצויין
המוזיקה נהדרת
ממש גן עדן |
אני עדיין אומר שאני נהנה
ונראה לי שאני יותר יהנה אם אני יהיה באומן מבמסיבה הזאת
אם זה היה יוצא יום שישי באמת הייתי באומן ולא שם
ובקשר לצוף תכלס מקום טוב
חן אהבתי שאמרת בכניסה לצוף
חחחחחח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
ובקשר לצוף תכלס מקום טוב
חן אהבתי שאמרת בכניסה לצוף
חחחחחח |
שמח שנהנת
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שמח שנהנת
:wtf: |
חחח מניאק
אבל אל דאגה אני יחזור לשם ובגדול
והפעם עם חולצה של הצוף
הם לא חשבו שיש לי חברים מהבצרה :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
שחר תגיד משתגיד אבל אני לא יודע מה החשיבות שתופסת המוזיקה האלקטרונית בחייך אם אתה מעדיך די גיי גסי או לא יודע מה על טיאסטו - ואתה נחשב לאוהב קלאב טראנס
ותסלחו לי שאני מעיר את זה אבל הצוף הוא המקום הכי מגעיל בארץ
רגלי לא תדרוך במקום הזה ואני מאחל לכל אדם באשר הוא שיזכה לראות את המקום הזה נשרף ואת בעליו פושטים רגל
אלה החלאות האמיתיים של הסצינה הישראלית
סליחה סצינה אמרתי? כן בטח... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
יפה
היה פעם
באותה תקופה גם אמרתי שטייסטו מספר אחד |
חחחחחח.
זה כמו להגיד, אני אוהד את מכבי חיפה כי הם זכו באליפות והם היו הכי טובים העונה.
ואז שנה אחרי זה, להגיד אני לא אוהד את מכבי חיפה כי הם חרא של קצובה
אני אוהד את מכבי תל אביב כי הם אלופים העונה.
מכל זה אפשר לראות את החוסר בגרות שלך, שחר
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ותסלחו לי שאני מעיר את זה אבל הצוף הוא המקום הכי מגעיל בארץ
רגלי לא תדרוך במקום הזה ואני מאחל לכל אדם באשר הוא שיזכה לראות את המקום הזה נשרף ואת בעליו פושטים רגל
אלה החלאות האמיתיים של הסצינה הישראלית
סליחה סצינה אמרתי? כן בטח... |
למה אתה מדבר ככה?
למה אתה ממורמר עליהם?
מה הם עשו לך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
חחחחחח.
זה כמו להגיד, אני אוהד את מכבי חיפה כי הם זכו באליפות והם היו הכי טובים העונה.
ואז שנה אחרי זה, להגיד אני לא אוהד את מכבי חיפה כי הם חרא של קצובה
אני אוהד את מכבי תל אביב כי הם אלופים העונה.
מכל זה אפשר לראות את החוסר בגרות שלך, שחר
למה אתה מדבר ככה?
למה אתה ממורמר עליהם?
מה הם עשו לך? |
ללא קשור לחוסר בגרות
טייסטו היה טוב בזמן שלו
הוא הדרדר ונהיה אפס
ואני משלים עם זה מה לעשות
נתתי לו צאנסים כשכולם יצאו עליו אבל וואלה אני רואה כולם צודקים אין מה לעשות הוא אפפפס
והוא מדבר ככה כי הוא תמיד עושה דאווינים יעני הוא אוהב רק מוזיקה אלקטרונית
מה עדיין לא התרגלת?
שים לב שלא הגבתי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
והוא מדבר ככה כי הוא תמיד עושה דאווינים יעני הוא אוהב רק מוזיקה אלקטרונית
מה עדיין לא התרגלת?
|
מה היום זה יום ה"שחר חי בסרט שאילן עושה דאווינים"? רק תודיע לפני שאני ידע
אין לי כוח אליך כל פעם שאתה מקבל מחזור אוקיי?
רק תיקח נשימה עמוקה ואל תכתוב שטויות
אהה ולמקרה שנורא בא לך לדעת מה יש לי נגד הצוף אז בבקשה
המקום הזה וכנראה שהישראלים בעלי הזכרון הקצר כמוך שכחו הוא המקום הכי גזעני בארץ
יותר גרוע מהקהל של ביתר ירושלים
ואני מקווה מאוד שהבעלים של המקום הזה יישארו יום אחד בלי קהל ובלי כסף
ובקשר למוזיקה
אני מעדיף כל דבר על פני משהולך שם כי קיבעון זה מחלה קשה - לא רוצה שינגנו אלקטרוני שישימו רק רוק ישראלי ויגוונו משבוע לשבוע עם קטעים חדשים וקטעים נוסטלגיים
לא אכפת לי מה
רק לא כל שבוע אותם קטעים שאותו סדר
זה למה בצד המוזיקלי אני לא אוהב תמקום הזה ועוד רבים כמוהו
אבל היציאה שלי נגדם היא בגלל הגזענות שהיא דרך ארץ אצלם
איך במדינה דמוקרטית פועל מקום כזה אני לא יודע
זה פאשלה ענקית של כל גורם שלטוני |
|
|
|
|