|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| ngl |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה היום זה יום ה"שחר חי בסרט שאילן עושה דאווינים"? רק תודיע לפני שאני ידע
אין לי כוח אליך כל פעם שאתה מקבל מחזור אוקיי?
רק תיקח נשימה עמוקה ואל תכתוב שטויות
אהה ולמקרה שנורא בא לך לדעת מה יש לי נגד הצוף אז בבקשה
המקום הזה וכנראה שהישראלים בעלי הזכרון הקצר כמוך שכחו הוא המקום הכי גזעני בארץ
יותר גרוע מהקהל של ביתר ירושלים
ואני מקווה מאוד שהבעלים של המקום הזה יישארו יום אחד בלי קהל ובלי כסף
ובקשר למוזיקה
אני מעדיף כל דבר על פני משהולך שם כי קיבעון זה מחלה קשה - לא רוצה שינגנו אלקטרוני שישימו רק רוק ישראלי ויגוונו משבוע לשבוע עם קטעים חדשים וקטעים נוסטלגיים
לא אכפת לי מה
רק לא כל שבוע אותם קטעים שאותו סדר
זה למה בצד המוזיקלי אני לא אוהב תמקום הזה ועוד רבים כמוהו
אבל היציאה שלי נגדם היא בגלל הגזענות שהיא דרך ארץ אצלם
איך במדינה דמוקרטית פועל מקום כזה אני לא יודע
זה פאשלה ענקית של כל גורם שלטוני |
קוראים לזה סלקציה.
ובגלל זה הצוף נחשב לאחד המועדונים היחדים שנשאר לחיילים ללכת בשישי
ואל תבלבלו בשכל, גזענות עלק, מקום פרטי אף אחד לא הבטיח שתכנסו
תעשו את החשבון שלכם עם עצמכם. |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב אני כבר עברתי את הקטע של המסיבות חיילים ואני לא הולך אליהן..
מהסיבה הפשוטה שגם אחרי 3/4 בקבוק פינלנדיה אני עדיין לא יכול לרקוד לראפ והמוזיקת אמטיוי המסריחה שמשמיעים שם..וגם די כמה אפשר באמת לחרוש על אותם קטעים..
אז באמת המסיבות חיילים האלה הן לגילאי 17-19 וזהו לדעתי..זאת תקופה כזאת..
בקשר לצוף, אני עם אילן..
זה באמת מקום מגעיל..
בכלל כל המסיבות חיילים האלה הם ביזיון אחד גדול..סתם מסיבות כסף.. |
|
|
| DjChook |
איך אתה יכול להגיד שמסיבות חיילים זה 17-19 שרוב האנשים מתגייסים לקראת גיל 19
בכל מקרה, ברור שלא תמצא שם מוזיקה איכותית
אבל זה נחמד להיות עם כל החבר'ה... זו דעתי
ויש הרבה אנשים שאוהבים מוזיקת אמטיוי ושחורה :) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
איך אתה יכול להגיד שמסיבות חיילים זה 17-19 שרוב האנשים מתגייסים לקראת גיל 19
בכל מקרה, ברור שלא תמצא שם מוזיקה איכותית
אבל זה נחמד להיות עם כל החבר'ה... זו דעתי |
זה הגיל שאני הלכתי למסיבות חיילים..
וגם אני רואה הרבה אנשים לפני גיוס במסיבות האלו..אולי לא בצוף..אבל בכל השאר כן..
ואתה יכול להיות עם כל החבר'ה במסיבות איכותיות.. מה הבעיה?
תחדיר לחברים שלך את המוזיקה הטובה זה יעשה רק טוב - גם לך וגם לחברים שלך :)
| quote: |
ויש הרבה אנשים שאוהבים מוזיקת אמטיוי ושחורה :) |
נכון..
זאת בעיה מאוד קשה בארץ...
זה נובע מכך שיש הרבה עמחות ואנשים שלא מתפתחים :wtf: |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
נכון..
זאת בעיה מאוד קשה בארץ...
זה נובע מכך שיש הרבה עמחות ואנשים שלא מתפתחים :wtf: |
מה זה השטויות האלה אם אנשים אוהבים מוזיקה שחורה אז הם עמחות ולא מפותחים
כל אחד והטעם שלו במוזיקה אין דבר כזה מוזיקה איכותית
ובקשר למסיבות גיוס תכלס כמעט כולם שמיניסטים ולפני גיוס |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה היום זה יום ה"שחר חי בסרט שאילן עושה דאווינים"? רק תודיע לפני שאני ידע
אין לי כוח אליך כל פעם שאתה מקבל מחזור אוקיי?
רק תיקח נשימה עמוקה ואל תכתוב שטויות
אהה ולמקרה שנורא בא לך לדעת מה יש לי נגד הצוף אז בבקשה
המקום הזה וכנראה שהישראלים בעלי הזכרון הקצר כמוך שכחו הוא המקום הכי גזעני בארץ
יותר גרוע מהקהל של ביתר ירושלים
ואני מקווה מאוד שהבעלים של המקום הזה יישארו יום אחד בלי קהל ובלי כסף
ובקשר למוזיקה
אני מעדיף כל דבר על פני משהולך שם כי קיבעון זה מחלה קשה - לא רוצה שינגנו אלקטרוני שישימו רק רוק ישראלי ויגוונו משבוע לשבוע עם קטעים חדשים וקטעים נוסטלגיים
לא אכפת לי מה
רק לא כל שבוע אותם קטעים שאותו סדר
זה למה בצד המוזיקלי אני לא אוהב תמקום הזה ועוד רבים כמוהו
אבל היציאה שלי נגדם היא בגלל הגזענות שהיא דרך ארץ אצלם
איך במדינה דמוקרטית פועל מקום כזה אני לא יודע
זה פאשלה ענקית של כל גורם שלטוני |
אם היית פותח מועדון או פאב, לא היית עושה סלקציה??
אם לא, אז לאט לאט היית פושט רגל
ואם כן היית עושה סלקציה, אז כמו שאתה אומר זה גזענות, נכון?
אז מה המסקנה??? |
|
|
| DjChook |
אני מסכים שהצוף מגזימים מדי פעם ואין להם חד משמעית קו ברור
זה פשוט מה שבזין של הסלקטורים באותו רגע
לרוב זה הגבול הוא ב 60 אחוז לבן. מדי פעם זה נהיה 70
(אחחחח אני נאצי אני יודע)
בכל מקרה אתם חיים ב-ס-ר-ט
זה שבברלין יש מצעד האהבה של אלקטרוני ובאים מליון איש זה עדין לא אומר שזה המוזיקה ששולטת שם במועדונים
זה שזה הסצינה שאתם מתמקדים בה, לא אומר שהיא הכי מפותחת
תסתכלו כמה ערוצי
MTV
נפתחו בשביל המוזיקה השחורה
שלא נדבר על ארה"ב ששמע זה רק מה ששומעים
זה מצחיק אותי לראות שאתם בוכים על המצב בארץ, כאילו שבחול זה יותר טוב
פשוט בחול יש קהל יעד מספיק גדול, זה מה לעשות שאפשר לתפוס רכבת מהולנד לגרמניה בשביל רייב
ושבישראל יש רק 6 מליון אזרחים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה היום זה יום ה"שחר חי בסרט שאילן עושה דאווינים"? רק תודיע לפני שאני ידע
אין לי כוח אליך כל פעם שאתה מקבל מחזור אוקיי?
רק תיקח נשימה עמוקה ואל תכתוב שטויות
אהה ולמקרה שנורא בא לך לדעת מה יש לי נגד הצוף אז בבקשה
המקום הזה וכנראה שהישראלים בעלי הזכרון הקצר כמוך שכחו הוא המקום הכי גזעני בארץ
יותר גרוע מהקהל של ביתר ירושלים
ואני מקווה מאוד שהבעלים של המקום הזה יישארו יום אחד בלי קהל ובלי כסף
ובקשר למוזיקה
אני מעדיף כל דבר על פני משהולך שם כי קיבעון זה מחלה קשה - לא רוצה שינגנו אלקטרוני שישימו רק רוק ישראלי ויגוונו משבוע לשבוע עם קטעים חדשים וקטעים נוסטלגיים
לא אכפת לי מה
רק לא כל שבוע אותם קטעים שאותו סדר
זה למה בצד המוזיקלי אני לא אוהב תמקום הזה ועוד רבים כמוהו
אבל היציאה שלי נגדם היא בגלל הגזענות שהיא דרך ארץ אצלם
איך במדינה דמוקרטית פועל מקום כזה אני לא יודע
זה פאשלה ענקית של כל גורם שלטוני |
לא קשור מחזור
זה מעצבן אחושרמוטה שאתה משחק אותה כל הזמן נגד הדברים האלה
גם אני כתבתי בטרד מסיבות שעשו לנו בעיות להיכנס
אין מה לעשות
אבל שאתה כבר נכנס אתה נהנה שם
ותכלס כן יש שם מוזיקה שכיף לשמוע מדי פעם
וואלה בתכלס אף אחד לא יודע מה אני שומע בבית
רואים אותי כל שבוע בשרון12 או באומן אז חושבים שאני שומע רק מוזיקה אלקטרונית כי רואים אני יוצא רק למסיבות האלה
גם אני יכול לשחק אותה נגד מסיבות מסחריות
אבל וואלה למה לי
אני אומר תאמת וזה נראה מקום טוב
כמו שכיף רצח באומן ביום שישי
אין מה לעשות אפילו שזה מוזיקה מסחרית עדיין יכול להיות כיף שם
אפילו שהם עושים סלקציה קשה
עדיין כיף ללכת לזה וזה לא חוכמה שבגלל שאנשים לא יודעים מה אנחנו שומעים בבית לבוא להתחיל לחרטט
ואל תבוא ותגיד לי עכשיו מה אתה שומע בבית
| quote: | Originally posted by TTman
אם היית פותח מועדון או פאב, לא היית עושה סלקציה??
אם לא, אז לאט לאט היית פושט רגל
ואם כן היית עושה סלקציה, אז כמו שאתה אומר זה גזענות, נכון?
אז מה המסקנה??? |
יש סלקציה ויש סלקציה
בווקס ביום חמישי האחרון זה היה סלקציה סבבה
ראו על הפנים של הבנאדם את מי להכניס את מי לא
בצוף אם אני שם ג'ל או בא עם חולצה מכופתרת אנלא נכנס אפילו אם אני פסדר למה הם מפחדים שיעשו בלאגן
זה לא נקרא סלקציה מה שהולך שם
ה"סלקטור" סתם כמו רובוט מסתכל מה אתה לובש ומחליט
אבל בקטנה זה מזל |
|
|
| Glenn-Holmes |
וואוו כל כך הרבה מה להגיד עכשיו....
אז נתחיל
א. אין לי דבר וחצי דבר נגד מוזיקה שחורה כבר אמרתי את זה אבל למה לא לגוון? אם אני ילך כל פעם למועדון שינגן לי תמיד את קארט בלאנש ועוד נוסטלגיות באותו סדר קבוע אני גם יתבאס אחרי כמה זמן.. (למעשה די מהר...) אני חושב שחוסר הפתיחות של אנשים לשמוע דברים חדשים זו הבעיה שימוצ לב לא סגנונות חדשים אלא קטעים חדשים באותו סגנון שהם אוהבים
הרי זה די ברור לעין שמשמכתיב את משילך במועדונים זה לא די גיי זה או אחר
הם סתם בובות...משמכתיב הכל זה תחנות רדיו ואמ טי וי
עכשיו אם לפחות כל חודש יתעדכנו הפלייליסטים במועדונים הללו ניחא
אבל כשארבע שנים קוראים ל
lasgo something
deedee- forever
lasgo pray
כרצועת ה"האוס" או ה"דאנס" לא יודע איך הם מגדירים את זה אפילו כי הכל אצלם מעוות בהגדרות הללו אז מה אני יגיד לכם כן זה מוזיקה לרפי שכל
או לאנשים שיוצאים למועדון פעם בשנה ואז זה לא משנה להם מה נחרש..כי במילא הם לא שומעים את זה תמיד
אבל עדיין...מועדון אמור לספק לבלייניו מוזיקה שהם אוהבים או יכולים לאהוב
וכמובן מוזיקה עדכנית
וצר לי אבל הצוף כמו מיליונים אחרים בארצנו מספקים מוזיקה שכל קשר בינה לבין עדכנית הוא מקרי בהחלט
וכאן הבעיה שלי
"מוזיקה מסחרית" זה בעיקר אשמת תחנות רדיו ומועדונים שפשוט לא מפסיקים לנגן אותם קטעים שנים על גבי שנים לעתים!
אתה מבין חן מה הבעיה שלי?
זה לא מפריע לך כי אתה בא בשביל הח'ברה
לשחר זה לא מפריע כי הוא בא באומן בשביל הבנות וגם בשיבל החברה אני מניח
לי זה מפריע כי אני לא מסוגל לשמוע קטעים שאני מעולם לא שמעתי בבית ועדיין אני מכיר אותם כבר בעל פה ויצאו לי מכל החורים!
למה לא לנגן מוזיקה שחורה חדשה?
למה לא לנגן קטעים שרק התחילו להחרש באמ טי וי ואנשים מכירים אותם אבל עדיין לא שמעו אותם מאות פעמים?
למה?
זה משמפריע לי אנשים
וכן יש בי משהו דפוק
אני לא יכול להנות כשאני הולך למסיבה כזו..
ניסיתי גם אלכוהול
זה פשוט לא יעזור הפנים שלי ייראו כמו של חרדי בתשעה באב
האם זה כי אני מבין במוזיקה יותר מכל השאר? לא ולא
זה בגלל שאני חי את המוזיקה יותר מהשאר
(השאר זה לא שחר לדוגמא אלא רוב קהל האומן והצוף נגיד...)
אז מה לגבי שחר? הוא לא חי את המוזיקה כמוני?
אני מתאר לעצמי שכן אז מה בכל זאת גורם לו להנות במועדון כזה?
ההשערה שלי?
היכולת שלו לשים זין על משמתנגן ברקע ולהנות מהדברים האחרים שמועדון יכול להציע (הזדמנות לצחוקים עם הח'ברהת להשתכר בלי להרגיש אשמה ולהתחיל סתם עם בנות)
לי וכנראה שגם לירון ידידי אין את היכולת הזו...אני פשוט לא מסוגל לשים את המוזיקה בצד...אני מקווה שזה מבהיר כל ויכוח כלשהו שהיה פה עם שחר או עם כל אחד אחר...הקדשתי לפוסט הזה איזה 20 דקות
ואם עדיין יש משהו שלא נשמע הגיוני אני תמיד מוכן להסביר
פעם יכול להיות שהיה בי צד מתנשא לגבי המוזיקה שאני שומע...
היום אין לי אפילו שמץ מזה
ואני מקווה שהבהרתי את זה מספיק טוב |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וואוו כל כך הרבה מה להגיד עכשיו....
אז נתחיל
א. אין לי דבר וחצי דבר נגד מוזיקה שחורה כבר אמרתי את זה אבל למה לא לגוון? אם אני ילך כל פעם למועדון שינגן לי תמיד את קארט בלאנש ועוד נוסטלגיות באותו סדר קבוע אני גם יתבאס אחרי כמה זמן.. (למעשה די מהר...) אני חושב שחוסר הפתיחות של אנשים לשמוע דברים חדשים זו הבעיה שימוצ לב לא סגנונות חדשים אלא קטעים חדשים באותו סגנון שהם אוהבים
הרי זה די ברור לעין שמשמכתיב את משילך במועדונים זה לא די גיי זה או אחר
הם סתם בובות...משמכתיב הכל זה תחנות רדיו ואמ טי וי
עכשיו אם לפחות כל חודש יתעדכנו הפלייליסטים במועדונים הללו ניחא
אבל כשארבע שנים קוראים ל
lasgo something
deedee- forever
lasgo pray
כרצועת ה"האוס" או ה"דאנס" לא יודע איך הם מגדירים את זה אפילו כי הכל אצלם מעוות בהגדרות הללו אז מה אני יגיד לכם כן זה מוזיקה לרפי שכל
או לאנשים שיוצאים למועדון פעם בשנה ואז זה לא משנה להם מה נחרש..כי במילא הם לא שומעים את זה תמיד
אבל עדיין...מועדון אמור לספק לבלייניו מוזיקה שהם אוהבים או יכולים לאהוב
וכמובן מוזיקה עדכנית
וצר לי אבל הצוף כמו מיליונים אחרים בארצנו מספקים מוזיקה שכל קשר בינה לבין עדכנית הוא מקרי בהחלט
וכאן הבעיה שלי
"מוזיקה מסחרית" זה בעיקר אשמת תחנות רדיו ומועדונים שפשוט לא מפסיקים לנגן אותם קטעים שנים על גבי שנים לעתים!
אתה מבין חן מה הבעיה שלי?
זה לא מפריע לך כי אתה בא בשביל הח'ברה
לשחר זה לא מפריע כי הוא בא באומן בשביל הבנות וגם בשיבל החברה אני מניח
לי זה מפריע כי אני לא מסוגל לשמוע קטעים שאני מעולם לא שמעתי בבית ועדיין אני מכיר אותם כבר בעל פה ויצאו לי מכל החורים!
למה לא לנגן מוזיקה שחורה חדשה?
למה לא לנגן קטעים שרק התחילו להחרש באמ טי וי ואנשים מכירים אותם אבל עדיין לא שמעו אותם מאות פעמים?
למה?
זה משמפריע לי אנשים
וכן יש בי משהו דפוק
אני לא יכול להנות כשאני הולך למסיבה כזו..
ניסיתי גם אלכוהול
זה פשוט לא יעזור הפנים שלי ייראו כמו של חרדי בתשעה באב
האם זה כי אני מבין במוזיקה יותר מכל השאר? לא ולא
זה בגלל שאני חי את המוזיקה יותר מהשאר
(השאר זה לא שחר לדוגמא אלא רוב קהל האומן והצוף נגיד...)
אז מה לגבי שחר? הוא לא חי את המוזיקה כמוני?
אני מתאר לעצמי שכן אז מה בכל זאת גורם לו להנות במועדון כזה?
ההשערה שלי?
היכולת שלו לשים זין על משמתנגן ברקע ולהנות מהדברים האחרים שמועדון יכול להציע (הזדמנות לצחוקים עם הח'ברהת להשתכר בלי להרגיש אשמה ולהתחיל סתם עם בנות)
לי וכנראה שגם לירון ידידי אין את היכולת הזו...אני פשוט לא מסוגל לשים את המוזיקה בצד...אני מקווה שזה מבהיר כל ויכוח כלשהו שהיה פה עם שחר או עם כל אחד אחר...הקדשתי לפוסט הזה איזה 20 דקות
ואם עדיין יש משהו שלא נשמע הגיוני אני תמיד מוכן להסביר
פעם יכול להיות שהיה בי צד מתנשא לגבי המוזיקה שאני שומע...
היום אין לי אפילו שמץ מזה
ואני מקווה שהבהרתי את זה מספיק טוב |
הייל אילן!
מסכים ומזדהה עם הרבה אשר נכתב... רק שאני עומד בין לבין שחר ואילן
גם אני יכול "לשים בצד" את החלק של המוזיקה ואולי גם להנות מהמסחריות הנחרשת בזמן שרוב מעיינותי הם בחברה ובכוסיות... אבל בתוך תוכי אני יודע שזה מגעיל ויוצא מהחורים והייתי מעדיף לשמוע דברים שונים וחדשים..... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וואוו כל כך הרבה מה להגיד עכשיו....
אז נתחיל
א. אין לי דבר וחצי דבר נגד מוזיקה שחורה כבר אמרתי את זה אבל למה לא לגוון? אם אני ילך כל פעם למועדון שינגן לי תמיד את קארט בלאנש ועוד נוסטלגיות באותו סדר קבוע אני גם יתבאס אחרי כמה זמן.. (למעשה די מהר...) אני חושב שחוסר הפתיחות של אנשים לשמוע דברים חדשים זו הבעיה שימוצ לב לא סגנונות חדשים אלא קטעים חדשים באותו סגנון שהם אוהבים
הרי זה די ברור לעין שמשמכתיב את משילך במועדונים זה לא די גיי זה או אחר
הם סתם בובות...משמכתיב הכל זה תחנות רדיו ואמ טי וי
עכשיו אם לפחות כל חודש יתעדכנו הפלייליסטים במועדונים הללו ניחא
אבל כשארבע שנים קוראים ל
lasgo something
deedee- forever
lasgo pray
כרצועת ה"האוס" או ה"דאנס" לא יודע איך הם מגדירים את זה אפילו כי הכל אצלם מעוות בהגדרות הללו אז מה אני יגיד לכם כן זה מוזיקה לרפי שכל
או לאנשים שיוצאים למועדון פעם בשנה ואז זה לא משנה להם מה נחרש..כי במילא הם לא שומעים את זה תמיד
אבל עדיין...מועדון אמור לספק לבלייניו מוזיקה שהם אוהבים או יכולים לאהוב
וכמובן מוזיקה עדכנית
וצר לי אבל הצוף כמו מיליונים אחרים בארצנו מספקים מוזיקה שכל קשר בינה לבין עדכנית הוא מקרי בהחלט
וכאן הבעיה שלי
"מוזיקה מסחרית" זה בעיקר אשמת תחנות רדיו ומועדונים שפשוט לא מפסיקים לנגן אותם קטעים שנים על גבי שנים לעתים!
אתה מבין חן מה הבעיה שלי?
זה לא מפריע לך כי אתה בא בשביל הח'ברה
לשחר זה לא מפריע כי הוא בא באומן בשביל הבנות וגם בשיבל החברה אני מניח
לי זה מפריע כי אני לא מסוגל לשמוע קטעים שאני מעולם לא שמעתי בבית ועדיין אני מכיר אותם כבר בעל פה ויצאו לי מכל החורים!
למה לא לנגן מוזיקה שחורה חדשה?
למה לא לנגן קטעים שרק התחילו להחרש באמ טי וי ואנשים מכירים אותם אבל עדיין לא שמעו אותם מאות פעמים?
למה?
זה משמפריע לי אנשים
וכן יש בי משהו דפוק
אני לא יכול להנות כשאני הולך למסיבה כזו..
ניסיתי גם אלכוהול
זה פשוט לא יעזור הפנים שלי ייראו כמו של חרדי בתשעה באב
האם זה כי אני מבין במוזיקה יותר מכל השאר? לא ולא
זה בגלל שאני חי את המוזיקה יותר מהשאר
(השאר זה לא שחר לדוגמא אלא רוב קהל האומן והצוף נגיד...)
אז מה לגבי שחר? הוא לא חי את המוזיקה כמוני?
אני מתאר לעצמי שכן אז מה בכל זאת גורם לו להנות במועדון כזה?
ההשערה שלי?
היכולת שלו לשים זין על משמתנגן ברקע ולהנות מהדברים האחרים שמועדון יכול להציע (הזדמנות לצחוקים עם הח'ברהת להשתכר בלי להרגיש אשמה ולהתחיל סתם עם בנות)
לי וכנראה שגם לירון ידידי אין את היכולת הזו...אני פשוט לא מסוגל לשים את המוזיקה בצד...אני מקווה שזה מבהיר כל ויכוח כלשהו שהיה פה עם שחר או עם כל אחד אחר...הקדשתי לפוסט הזה איזה 20 דקות
ואם עדיין יש משהו שלא נשמע הגיוני אני תמיד מוכן להסביר
פעם יכול להיות שהיה בי צד מתנשא לגבי המוזיקה שאני שומע...
היום אין לי אפילו שמץ מזה
ואני מקווה שהבהרתי את זה מספיק טוב |
שמע אתה טועה פה בהרבה דברים
קודם כל
שאני הולך למסיבות האלה אנלא שותה בכלל
תיודע שאנלא כזה אוהב לשתות
דבר שני
הם כן מנגנים מוזיקה חדשה
נכון שהם אוהבים גם לשים דברים חרושים שהקהל ישמע וישר יתלהב
אבל זה הולך ככה גם במסיבות עם מוזיקה אלקטרונית
כמו שאחרי שנה שחרשו את זה ארמין עדיין ניגן את
no one on earth
ו
whiteroom
כי הוא ידע שהקהל ישמע ויתלהב ובצדק
אפילו שאני היום מנגן לעצמי אני אוהב לנגן את וויטרוום כי אין מה לעשות זה כיף באמצע סט לשמוע טראק כזה
ככה גם הדיג'יים ההם
אם הם מכניסים לך באמצע סט קטעים שאמנם חרושים אבל הם יודעים שהקהל יתלהב מהם רצח אז למה לא?!
והם כן מנגנים מוזיקה חדשה
להפך זה דווקא להיט שם לנגן "רמיקסים" לקטעים חדשים
נכון כל פעם יש שירים חדשים שתופסים תקהל
אז זה הדיג'יים שם אוהבים לנגן להם רמיקסים או לנגן אותם..
ומן הסתם גם רמיקסים לפופ ישראלי וכאלה
אי אפשר להגיד שהם טוחנים את כל הסט שלהם
נכון שאני הולך לזה בגלל ידידות או סתם בשביל לתפוס שם בנות או בגלל חברים או בגלל החברה
אבל בתכלס אני נהנה
אני אוהב תמוזיקה שם תכלס
מה נראה לך שאנחנו שומעים רוב היום בבסיס?
רק במחסן אחד אצלנו יש מערכת ואפשר לשמוע מה שבא לנו
בכל השאר ובמשרד שומעים רדיו
ותכלס אני אוהב תמוזיקה הזאת
זה כיף לשמוע במסיבה גירסאות דאנס לשירי פופ שאתה אוהב
כמו שירים של מירי מסיקה רוני מה קשור וכאלה........
זה שאני בכללי אוהב יותר מוזיקה אלקטרונית זה משו אחר
אבל זה כיף ללכת פה ושם למסיבות מסחרה..
כמו שאני נגד כל אלה ששומעים מוזיקה אלקטרונית וישר אומרים "אה זה משעמם הכל אותו דבר" אפילו כשיש בזה מלודיה בת זונה שאין מצב שהטראק נשמע משעמם
אני אותו דבר שונא גם תאלה שאומרים ישר "אם זה פופ או דאנס זה חרא" סבבה זה מסחרי והרדיו חורש את זה אבל אף אחד לא אומר שלא כיף לשמוע את זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
סתם חצי אוף טופיק..
אצל דידי הררי לפני חודש היה רמיקס של חנן דרוב ועוד אחד לנראה לי "לשם" לא זוכר אפילו של מי זה חחח...בכל מקרה זה היה נשמע חמוד מאוד |
|
|
|
|