|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Pillow One
כל הפוצי מוצי הזה והוא עדיין מספר 1...
הוא וותיק אז מה אתה מופתע שיש מסביבו פוצי מוצי הוא קידם את הטראנס כבר מ2002 שהיתה לו הצלחה , לא שוכחים דבר כזה... |
הוא לא קידם את הטראנס בוא לא נזיין תמוח..
הוא מספר אחד כי יש אנשים שמצביעים לו בגלל שיש לו טראק קורע רחבות ריקודים
הוא מספר אחד כי אנשים מצביעים לו בגלל שהם לא יודעים בכלל מי המתחרים
והוא מספר אחד כי משווקים אותו יותר מאת האחרים
זה לא אומר שהוא מספר 1 כי מבחינה מקצועית
שכח מזה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא לא קידם את הטראנס בוא לא נזיין תמוח..
הוא מספר אחד כי יש אנשים שמצביעים לו בגלל שיש לו טראק קורע רחבות ריקודים
הוא מספר אחד כי אנשים מצביעים לו בגלל שהם לא יודעים בכלל מי המתחרים
והוא מספר אחד כי משווקים אותו יותר מאת האחרים
זה לא אומר שהוא מספר 1 כי מבחינה מקצועית
שכח מזה |
+1
צודק ב100% |
|
|
| Pillow One |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא לא קידם את הטראנס בוא לא נזיין תמוח..
הוא מספר אחד כי יש אנשים שמצביעים לו בגלל שיש לו טראק קורע רחבות ריקודים
הוא מספר אחד כי אנשים מצביעים לו בגלל שהם לא יודעים בכלל מי המתחרים
והוא מספר אחד כי משווקים אותו יותר מאת האחרים
זה לא אומר שהוא מספר 1 כי מבחינה מקצועית
שכח מזה |
מזה משנה הוא עדיין מספר 1...ואני לא הייתי אומר שלא מגיע לו להיות מספר 1
כל אחד ודעתו...לא יודע מה אתכם אבל נהניתי רצח
נתן סט בנזונה |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by ngl
לדעתי היה סט מעולה .. טיאסטו השתנה לטובה .. סט ווקאליסטי ומלא אנרגיות
ממש נהנתי , שווה את הכסף :) |
|
|
|
| Sm0keMachine |
תקשיבו עכשיו הזכייה של טיאסטו במקום הראשון בדיג'יי מאג זה עסק די מכור..
יש מאחוריו צוות של אנשים שמציפים באימיילים את האתר דיג'יי מאג עם הצבעות עבורו..וזה דבר בטוח!
ברור שיש הרבה שמצביעים עבורו, אני לא אומר שלא, אבל יש מאחוריו גם הרבה אנשים מהחברת תקליטים שבואו נגיד דואגים לכך שהוא ישאר מספר 1 כי זה מה שגורם לו להיות כזה גדול...
ובכלל הזכייה בדיג'יי מאג מעידה על פופולריות בלבד...
אל תיחסו לזה כל משמעות אחרת...
כי אם דיג'יי כלשהו פופולרי זה לא בהכרח אומר שהוא טוב עד כדי כך..
בדיוק כמו שבארץ עופר ניסים זכה בהצבעת דיג'יי השנה של עיתון"עכבר העיר" !!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא לא קידם את הטראנס בוא לא נזיין תמוח..
הוא מספר אחד כי יש אנשים שמצביעים לו בגלל שיש לו טראק קורע רחבות ריקודים
הוא מספר אחד כי אנשים מצביעים לו בגלל שהם לא יודעים בכלל מי המתחרים
והוא מספר אחד כי משווקים אותו יותר מאת האחרים
זה לא אומר שהוא מספר 1 כי מבחינה מקצועית
שכח מזה |
חמוד, שיווק זה חלק מהביזנס
זה לשארמין אין אנשים שיודעים לשווק אותו, זאת בעיה שלו.
ועוד משהו, אני לא רואה את ארמין עושה מפגש מעריצים בארץ.
אני מאוד מקווה שהוא יעשה, אבל לא נראה לי שזה יהיה.
וכן, טיאסטו שינה את הסצנה בעולם.
תוריד סטים שלו משנת 2000 ו2001, תקשיב ותאכל את הלב.
Trance Energy 2000, inercity 2001
בעצם אז היית בגדר זרע, מצטער, אבל תוריד עכשיו, אם לא תמצא אז אני אלשח לך את הסטים.
זה דברים שצריך להשמיע לדורות הבאים.
ועד עצם היום הזה הוא מדהים כל פעם מחדש.
magik 1-7
in concert 1-2
ISOS 1-4
מה עוד אפשר לבקש, לא צריך שום דבר אחר |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by TTman
חמוד, שיווק זה חלק מהביזנס
זה לשארמין אין אנשים שיודעים לשווק אותו, זאת בעיה שלו.
ועוד משהו, אני לא רואה את ארמין עושה מפגש מעריצים בארץ.
אני מאוד מקווה שהוא יעשה, אבל לא נראה לי שזה יהיה.
וכן, טיאסטו שינה את הסצנה בעולם.
תוריד סטים שלו משנת 2000 ו2001, תקשיב ותאכל את הלב.
Trance Energy 2000, inercity 2001
בעצם אז היית בגדר זרע, מצטער, אבל תוריד עכשיו, אם לא תמצא אז אני אלשח לך את הסטים.
זה דברים שצריך להשמיע לדורות הבאים.
ועד עצם היום הזה הוא מדהים כל פעם מחדש.
magik 1-7
in concert 1-2
ISOS 1-4
מה עוד אפשר לבקש, לא צריך שום דבר אחר |
טוב אחי אם כבר יש מישהו שהוא מחלוצי מוזיקת הדאנס האלקטרונית אז זה פול אוקנפולד,אולי סאשה ודיגוויד..
ולא טיאסטו..
טיאסטו רק שלח את הסצנה יותר לכיוון המסחור..
מה התלהבת מהסטים האלה?
טיאסטו מנגן שם את זומבי ניישן
פחחחחחחחחח |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב אחי אם כבר יש מישהו שהוא מחלוצי מוזיקת הדאנס האלקטרונית אז זה פול אוקנפולד,אולי סאשה ודיגוויד..
ולא טיאסטו..
טיאסטו רק שלח את הסצנה יותר לכיוון המסחור..
מה התלהבת מהסטים האלה?
טיאסטו מנגן שם את זומבי ניישן
פחחחחחחחחח |
ברור שפול אוקנפולד הוא מחלוצי המזיקה האלקטרונית.
אגב, זה לא היה בכלל מכוון אליך, חבל שאתה נדחף לויכוח.
בא לי להתלהב, אז התלהבתי
מה אתה רוצה שאני אגיד לך, אני אומר את מה שאני חושב ומה שאני אוהב להגיד. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by TTman
ברור שפול אוקנפולד הוא מחלוצי המזיקה האלקטרונית.
אגב, זה לא היה בכלל מכוון אליך, חבל שאתה נדחף לויכוח.
בא לי להתלהב, אז התלהבתי
מה אתה רוצה שאני אגיד לך, אני אומר את מה שאני חושב ומה שאני אוהב להגיד. |
אם אתה לא רוצה שנידחף אז קח את האיסיקיו של שחר ודבר איתו בפרטיות:wtf:
EDIT
שימו לב לתמונה יפה ביותר של עופר ניסים מאתמול
 |
|
|
| markfeldman |
איזה וויכוחים....
חברים יקרים,
טייסטו הצליח להוביל את הסצינה האלקטרונית הועלמית למחוזות מלודיים ושם את המלודיה על ראש ההר !
מלודיה זו לא מילה גסה !!!
ודי לראות כי 3 הדי ג'ייז הכי מבוקשים דהיום מובילים בקו מלודי.
אולי בעוד כמה שנים ההאוס יחזור לשלוט מי יודע...
אבל הקהל אומר את שלו !
נ.ב.
לא ציינתי אך למרות כל האהבה שלי לטייסטו אתמול, עדיין ארמין הוא בשילי מס' 1 ! ! ! |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא ציינתי אך למרות כל האהבה שלי לטייסטו אתמול, עדיין ארמין הוא בשבילי מס' 1 ! ! ! |
+1:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Pillow One
מזה משנה הוא עדיין מספר 1...ואני לא הייתי אומר שלא מגיע לו להיות מספר 1
כל אחד ודעתו...לא יודע מה אתכם אבל נהניתי רצח
נתן סט בנזונה |
אתה בטח היית במסיבה שדיג'יי אחר ניגן
ובגלל זה אתה מתלהב כי פעם ראשונה כנראה שאתה שומע מגהדיג'יי בהופעה
גם אני התלהבתי ששמעתי את יוהן פעם ראשונה ואחר כך הבנתי שהוא מזה לא בכיוון
| quote: | Originally posted by TTman
חמוד, שיווק זה חלק מהביזנס
זה לשארמין אין אנשים שיודעים לשווק אותו, זאת בעיה שלו.
ועוד משהו, אני לא רואה את ארמין עושה מפגש מעריצים בארץ.
אני מאוד מקווה שהוא יעשה, אבל לא נראה לי שזה יהיה.
וכן, טיאסטו שינה את הסצנה בעולם.
תוריד סטים שלו משנת 2000 ו2001, תקשיב ותאכל את הלב.
Trance Energy 2000, inercity 2001
בעצם אז היית בגדר זרע, מצטער, אבל תוריד עכשיו, אם לא תמצא אז אני אלשח לך את הסטים.
זה דברים שצריך להשמיע לדורות הבאים.
ועד עצם היום הזה הוא מדהים כל פעם מחדש.
magik 1-7
in concert 1-2
ISOS 1-4
מה עוד אפשר לבקש, לא צריך שום דבר אחר |
אהה כן מה עם ההגרלה שהייתה לפגוש את ארמין באולפנים של 99 ב 2004? עזוב את זה שבאו מלא אנשים וארמין התפנה לכולם
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב אחי אם כבר יש מישהו שהוא מחלוצי מוזיקת הדאנס האלקטרונית אז זה פול אוקנפולד,אולי סאשה ודיגוויד..
ולא טיאסטו..
טיאסטו רק שלח את הסצנה יותר לכיוון המסחור..
מה התלהבת מהסטים האלה?
טיאסטו מנגן שם את זומבי ניישן
פחחחחחחחחח |
+1
טייסטו לא הבנאדם שהביא את הטראנס
ושוב
TTMAN
מה אתה מביא לי סטים מ 2001? למה טייסטו משתווה לזה היום?! פחחח
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אם אתה לא רוצה שנידחף אז קח את האיסיקיו של שחר ודבר איתו בפרטיות:wtf:[/IMG] |
עד כאן
אנלא צריך חפירות באייסיקיו |
|
|
|
|