|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
Armin van Buuren ft. Martijn Hagens - Golddigger
שמע אותו אילן איזה יפה זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
ראשון יעלה רזידנט מועדון ה'פורום' המוכשר, די.ג'יי גיא פילו. פילו יפתח את הערב ב- 21:30 ויחמם את הקהל לקראת עלייתם של יקיר הקהל המקומי, מר עופר ניסים והאישה שלצדו, מאיה. אחרי העופר יעלה הטייסטו לספיישל סט של 3 שעות טובין וטקילין. זה לא נגמר. עם אור ראשון, שעה 6:00 בבוקר, יעלו לעמדה חברי אינפקטד משרום לסט של שעה וחצי. את השניים יחליף בעמדה שיאן קילומטראז' הזריחות, די.ג'יי אסטריקס לשעה של פול און טראנס מלודי.
אוי רק בצע כסף יכול להוביל לליין אפ מגוחך שכזה אם זה היה מטבח והדי גיים היו החומרים להכנת תבשיל אז משהיה אוכל את זה היה חוטף קלקול קיבה....
אבל מה אני מתפלא...זה כבר עניין שבשגרה פה בארץ |
|
|
| -CosmicFire- |
זה רק אני או שלא כתבו גילאים?!?!?!
הלוואי שזה יהיה 17+!!!!!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| מן הסתם זה יהיה 18/17 + אחרת איך הם מצפים להביא 17 אלף |
|
|
| Shahar |
מהההה 21:30?? מזה המסיבת נוער הזאתתתת סעמק:whip: :whip:
נקווה שיעשו את זה 23+ שלא נצטרך לראות את כל הילדים של העיר האדומה |
|
|
| sh33p |
גם אם זה יהיה +18
שזה מתאים לגיל שלי, אני לא יגיע לשם
יש לי הרגשה שהמסיבה הולכת להיות כישלון גדול
?מה הם מנסים להביא את כל ישראל ואחותו למסיבה הזאת |
|
|
| DjChook |
| איזה פקקים צריך לאסוף ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by sh33p
גם אם זה יהיה +18
שזה מתאים לגיל שלי, אני לא יגיע לשם
יש לי הרגשה שהמסיבה הולכת להיות כישלון גדול
?מה הם מנסים להביא את כל ישראל ואחותו למסיבה הזאת |
צודק בהחלט, ע"ע המסיבה של 99 אקסייפ בגני התערוכה ת"א.. סגרו הכל ב1.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
צודק בהחלט, ע"ע המסיבה של 99 אקסייפ בגני התערוכה ת"א.. סגרו הכל ב1.. |
לא יסגרו את זה ב1 שכח מזה
אבל זה יהיה מסריח אחושרמוטה אם כל הילדים יבואו לשם |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא יסגרו את זה ב1 שכח מזה
אבל זה יהיה מסריח אחושרמוטה אם כל הילדים יבואו לשם |
לא יסגרו באחת, אבל עצם העבודה שיהיה בלאגן כמו שהיה בגני התערוכה בגלל ילדים בני 14 ומעלה תגרום לטיאסטו ולעוד כמה אמנים להגיד יפה שלום לישראל. |
|
|
| Sm0keMachine |
איכס..
זאת ממש הולכת להיות מסיבה של עמחות...
ובטח הם ידרשו איזה 150 שקל עבור כרטיס למסיבה הזאת...וזאת עוד הערכה נמוכה..
בקיצור עדיף להשאר בבית.... |
|
|
|
|