return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by YO-I
פשוט לקרוא את התגובות שלכם ולא להאמין
אשכרה ילדים, עם תגובות כאלו לא פלא שלא יכניסו אתכם למסיבות, תתבגרו שכלית קודם

הייתה כאן תקופה של יובש שרק פיללנו שיגיעו דיג'ייס ועכשיו, הדיג'יי מספר אחד בעולם בין אם תסכימו עם העובדה הזאת ובין אם לא, מגיע לישראל לנגן, מגיע לשמח אותנו ולהזכיר לנו איך הכל התחיל וכן זה התחיל מטייסטו ומה אתם עושים כאן? רק מתלוננים

הלוקיישן לא טוב, הליינאפ של הדיג'ייס לא טוב, טייסטו לא טוב, כלום לא טוב, אז מה לעזאזל אתם עושים בסיצנה הזאת? חוץ מלהתלונן

אני אולי הכי גדול פה, בן 28 בקרוב והייתי ועברתי מסיבות שחלק גדול מכם רק היו חולמים להיות בהן, חבר'ה, תנצלו את זה שטייסטו מגיע, תנצלו את זה שיש עדיין מסיבות שאפשר ללכת אליהן, עוד כמה שנים רק תוכלו להתרפק על הזכרונות מהמסיבות האלו

אף פעם לא הבנתי מה כולם מתלונים על ילדים, ערסים, גמדים, גרוזינים וקופים שמגיעים למסיבות האלו, למה אתם יותר טובים מהם? רק בגלל שאתם עלק מבינים יותר במוזיקה? 0

תהנו ממה שאחרים בחיים לא יצליחו להינות, אז אולי תיהיה לכם הזכות להתחיל לקשקש פה

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים
:sadgreen:


איך בדיוק הוא מזכיר לנו ממה הכל התחיל?
הוא בא לתת סט עם קלאסיקות מ 1998 עד 2005?
הוא בא לשאת לנאום?
לחלק לנו ספרי הדרכה?

הוא כולה נותן סט
שהרוב שלו זה טק טראנס...אמנם אני אוהב את זה
אבל עם הטכניקה הירודה שלו יחסית לעבר שלו
ועם הטראקליסט השונה יחסית לעבר
הוא לא מזכיר לנו שום דבר מהעבר ובטח לא איך הכל התחיל

ובקשר לעוד כמה שנים ..למה מה אתה חושב שהמוזיקה תיגמר? אני מבטיח לך שגם עוד כמה שנים יהיו ליינים בארץ

וזה שלא מסכימים שטייסטו מספר אחד זה אומר שאנחנו לא מתאימים לסצינה?!
להפך
אולי מי שבא ואומר "הוא מקום ראשון אז הוא הכי טוב" זה מישו שלא מתאים לסצינה ופשוט לא יודע להחליט למי מגיע מקום ראשון ולמי לא אז פשוט אומר "הוא מקום ראשון נו תיכנסו לאתר של דיג'יי מאג תראו" ... סבבה הוא מקום ראשון אבל מי שלא מבין בסצינה זה בדיוק מי שמסתמך על המצעד ואומר את זה..ולא מי שפותח עיניים לראות דיג'יים אחרים שאולי יותר טובים

אתה אולי בן 28 אבל הדיבור שלך זה הדיבור של הילדים שלא ראויים להגיע למסיבה
בדיוק אלה שאומרים "טייסטו מקום ראשון נו הוא יותר טוב מכל השאר...רגע מי זה בעצם כל השאר"

quote:
Originally posted by yahel222
צודק אחי

ושחר וקוסמיק פייר - בשבילכם שתדעו

אני בגיל 17 הלכתי למסיבות של חיילים

שהיתי בערך שנה בצבא נמאס לי מזה
אז התחלתי ללכת למסיבות של סטודנטים ו24-25 פלוס (או לפחות זו היתה המטרה של המסיבות האלה - כמו מאנדיי ספיישל למשל)
אחרי עוד שנה נמאס גם מזה אז התחלתי ללכת לכל הפיקאפים שהם גם כביכול 25 ומעלה ויש כאלה שגם יותר (למשל לנסקי, ארליך, מיזוארי, קייזר וכו)

היום....נמאס גם מזה
אבל אין כבר יותר מזה......

ויו-אי - אתה צודק אחי
אני בעד המסיבה !!! מי שלא טוב לא שלא ילך...


נו גם אני בגיל 18 התחלתי ללכת ל23+ מה קשור זה אומר אני גבר?

זה שהולכים למסיבות שכתוב 24+ לא אומר שאנחנו יותר טובים
צריך ללכת למסיבות שאתה אוהב
לא למסיבות שאתה רוצה שיחשבו שאתה אוהב
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
נו גם אני בגיל 18 התחלתי ללכת ל23+ מה קשור זה אומר אני גבר?

זה שהולכים למסיבות שכתוב 24+ לא אומר שאנחנו יותר טובים
צריך ללכת למסיבות שאתה אוהב
לא למסיבות שאתה רוצה שיחשבו שאתה אוהב


קודם כל יוחאי מצדיק אותך לי כבר אין כוח להגיב לדברים האלה
הרי אותו ויכוח עלה כשארמין הגיע ואז יצאתי נגד כל המתלוננים ליוכוח שלא נגמר
משכן אני התלוננתי על הליין אפ שהוא מגוחך מבחינת הקשר בין הדי גיים אתה לא מסכים איתי?

שחר אני לא מסכים עם שום דבר שאמרת כמעט בטרד הזה מעמוד 4 והלאה
בגל זה מפליא אותי שדווקא אתה הבאת ציטוט כל כך נכון שאני כל כך מסכים איתו וצטטתי אותו למעלה!

זה משפט השבוע עבורי ביחד עם
"אלוהים נתן אגוזים למשאין שיניים" של יוחאי
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
נו גם אני בגיל 18 התחלתי ללכת ל23+ מה קשור זה אומר אני גבר?


זה לא שחר שאנחנו מכירים...תחזיר אותו מייד!!!!
YO-I
טוב, אני לא רציתי לרדת לרמה הזאת אבל בשבוע האחרון הרבה אנשים אומרים לי שאני צריך לרסן קצת את עצמי כי אני אומר את האמת בפנים בלי רחמים אז שחר, מצטער אחי אבל אתה הבא בתור

אני עוקב כבר הרבה זמן אחרי ההודעות שלך כאן בפורום, אני לא זוכר פוסט אחד שלך שבו לא הייתה מריר, אתה תמיד מנסה להתחכם בפוסטים ובתגובות שלך אבל אחי, זה נראה רע, רע מאד

לפעמים לא נעים לי להגיב כי אני אומר לעצמי או שהבן אדם הזה דפוק או שבאמת הוא כזה תמים כי הוא עדיין ילד

יש לך מין תכונה כזאת לבטל בבוז כל דבר שאחרים מעלים או חושבים, הדיעה שלך כך נראה לי שאתה חושב, היא החשובה מכולם
יש לך בעיה להפנים ולהתעמק בדברים מסויימים, תאמין לי, ללמוד קצת ממבוגרים ממך ומהניסיון שלהם, רק יעזור לך בחיים אבל זה נראה מיום ליום שזה פשוט לא זז אצלך

אני לא כותב את זה כדי להעליב או להשמיץ אותך, המטרה שלי לא לפגוע בך אלא באמת להראות לך הראי שניצב מולך

אולי לאחרים אין אומץ להגיד את זה אבל שחר, דיי נשבר הזין מהשטויות שאתה כותב

ואגב, אם אני ילד בעיניך, הלוואי וזה יימשך לנצח נצחים, לתגובה שלך אני אפילו לא אגיב כי אמרת שם כל כך הרבה שטויות שכנראה רק אתה מאמין להם

שוב סליחה ממי שנפגע מהתגובה הזאת, זאת לא המטרה

רק טוב
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by yahel222
הילדים האלה ???

הסתכלת הבוקר במראה ????

אתה בן 18
ילד


קודם כל, זה לא ממש נושא לויכוח. ההבדל בן ילד בן 15 שישתכר ובן אדם בן 24 שיתשכר שאחד יעשה שטויות וידקור את חבר שלו והשני יתנהג כמו בן אדם בוגר. אפשר לדבר על זה עד מחר מי בוגר ומי לא.. הפתרון שלי למסיבות נוער ובכלל להפקות בסדר גודל שכזה: סלקציה מה שחסר במועדונים בארץ. ושנית כל אני לא כל כך מתרגש מזה שטיאסטו בא לארץ, נמאס ממנו ואני לא מסתיר את העובדה איך להגיד את זה בעדינות.. לא ממש אוהב אותו.. היו בארץ מספיק דיג'ייז מכובדים למשל ארמין(שאכזב בצורה נוראית בעיר האדומה) מרקוס שולץ ומייק שהיו פה בקיץ שעבר ונתנו הופעה מצויינת ממה ששמעתי מרבים.
Shahar
quote:
Originally posted by YO-I
טוב, אני לא רציתי לרדת לרמה הזאת אבל בשבוע האחרון הרבה אנשים אומרים לי שאני צריך לרסן קצת את עצמי כי אני אומר את האמת בפנים בלי רחמים אז שחר, מצטער אחי אבל אתה הבא בתור

אני עוקב כבר הרבה זמן אחרי ההודעות שלך כאן בפורום, אני לא זוכר פוסט אחד שלך שבו לא הייתה מריר, אתה תמיד מנסה להתחכם בפוסטים ובתגובות שלך אבל אחי, זה נראה רע, רע מאד

לפעמים לא נעים לי להגיב כי אני אומר לעצמי או שהבן אדם הזה דפוק או שבאמת הוא כזה תמים כי הוא עדיין ילד

יש לך מין תכונה כזאת לבטל בבוז כל דבר שאחרים מעלים או חושבים, הדיעה שלך כך נראה לי שאתה חושב, היא החשובה מכולם
יש לך בעיה להפנים ולהתעמק בדברים מסויימים, תאמין לי, ללמוד קצת ממבוגרים ממך ומהניסיון שלהם, רק יעזור לך בחיים אבל זה נראה מיום ליום שזה פשוט לא זז אצלך

אני לא כותב את זה כדי להעליב או להשמיץ אותך, המטרה שלי לא לפגוע בך אלא באמת להראות לך הראי שניצב מולך

אולי לאחרים אין אומץ להגיד את זה אבל שחר, דיי נשבר הזין מהשטויות שאתה כותב

ואגב, אם אני ילד בעיניך, הלוואי וזה יימשך לנצח נצחים, לתגובה שלך אני אפילו לא אגיב כי אמרת שם כל כך הרבה שטויות שכנראה רק אתה מאמין להם

שוב סליחה ממי שנפגע מהתגובה הזאת, זאת לא המטרה

רק טוב


נו דייי למה לא תפסו אותך לפני שכתבת תטרד בשביל שלא תפגע בי כל כך??? :confused: :confused: :confused:
דיי תגידו לו הוא פוגע בי בלי רחמים :confused: :confused:

בקיצור פחח כתבת פה חרטות שאפילו הקבן לא אמר לי

שמע אני מסכים איתך זה חוסך לך הרבה כשאתה לא מגיב לפוסט שלי...כי באמת בטח אין לך הסבר לשטויות שכתבת שבגללם שאלתי שאלות אז אני ישאל שוב

quote:
איך בדיוק הוא מזכיר לנו ממה הכל התחיל?
הוא בא לתת סט עם קלאסיקות מ 1998 עד 2005?
הוא בא לשאת לנאום?
לחלק לנו ספרי הדרכה?

הוא כולה נותן סט
שהרוב שלו זה טק טראנס...אמנם אני אוהב את זה
אבל עם הטכניקה הירודה שלו יחסית לעבר שלו
ועם הטראקליסט השונה יחסית לעבר
הוא לא מזכיר לנו שום דבר מהעבר ובטח לא איך הכל התחיל

ובקשר לעוד כמה שנים ..למה מה אתה חושב שהמוזיקה תיגמר? אני מבטיח לך שגם עוד כמה שנים יהיו ליינים בארץ

וזה שלא מסכימים שטייסטו מספר אחד זה אומר שאנחנו לא מתאימים לסצינה?!
להפך
אולי מי שבא ואומר "הוא מקום ראשון אז הוא הכי טוב" זה מישו שלא מתאים לסצינה ופשוט לא יודע להחליט למי מגיע מקום ראשון ולמי לא אז פשוט אומר "הוא מקום ראשון נו תיכנסו לאתר של דיג'יי מאג תראו" ... סבבה הוא מקום ראשון אבל מי שלא מבין בסצינה זה בדיוק מי שמסתמך על המצעד ואומר את זה..ולא מי שפותח עיניים לראות דיג'יים אחרים שאולי יותר טובים
epsilon1
אחחח התלונות התלונות...
יש אנשים כמוני שמתים לראות את טיאסטו (בפעם הראשונה) ולא יצא להם לראות אף דיג'יי מכובד אחר שבא לארץ (מפאת גיל)...ועם כל החוסר כבוד שלי לטיאסטו אם לא תהיה הגבלת גיל לגיל הזהב אני אלך ואני בטוח שאני אהנה כי אין כמו האווירה שמגיע דיג'יי מכובד++ לארץ.
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה משפט השבוע עבורי ביחד עם
"אלוהים נתן אגוזים למשאין שיניים" של יוחאי


מה קרה למשפט שלי ? :(

בקשר לסלקציה, לא תהיה סלקציה ב
RAVE
שכזה
מכיון שמצפים לאלפי אנשים, ואתה לא יכול לצפות לאלפי אשכנזים שיגיעו למקום שנמצא בין אשקלון לאשדוד
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מה קרה למשפט שלי ? :(

בקשר לסלקציה, לא תהיה סלקציה ב
RAVE
שכזה
מכיון שמצפים לאלפי אנשים, ואתה לא יכול לצפות לאלפי אשכנזים שיגיעו למקום שנמצא בין אשקלון לאשדוד


בוא נהיה גזענים :whip:
Dj Alex (ISR)
טוב אז אני יוצא מנקודת הנחה שעדיף לשבת בבית ולשמוע ASOT.

m0sh
אז אתה באמת מאפן...תלך לטייסטו

אותי הוא כבר לא מעניין
Shahar
חכו נראה עוד פרטים על המסיבה
אם כתוב מראש שזה מסיבת נוער או 18+ אפשר לוותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement