|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
לא הייתי במסיבה רק בגלל שזה בניצנים
כן, אני גר 7 דק' נסיעה מניצנים ולי זה הפריע, למה? כי אני מתגעגע למסיבות של טייסטו באומן בירושלים, אף מסיבה שלו לא תגיע לעולם לאווירה ולרמה של המסיבות שבהן הוא ניגן באומן
לגבי הוויכוח פה, שוב כמו הרבה טופיקים כאן, וויכוח מיותר ומטומטם
אי אפשר לקחת מטייסטו את מה שהוא עשה עבור הסיצנה, לאהוב אותו או לא זה כבר עניין של טעם אבל הוא ללא ספק ייזכר בעיניי כמייקל ג'ורדן של עולם הקלאב טראנס
והמבין יבין |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
לא הייתי במסיבה רק בגלל שזה בניצנים
כן, אני גר 7 דק' נסיעה מניצנים ולי זה הפריע, למה? כי אני מתגעגע למסיבות של טייסטו באומן בירושלים, אף מסיבה שלו לא תגיע לעולם לאווירה ולרמה של המסיבות שבהן הוא ניגן באומן |
אה יעני אתה מקים תנועה נגד הפקות מחוץ לאומן?
המפיקים של האומן שמעו על התנועה שלך?
למה שלא תפגין שם ביום חמישי הקרוב?!
טווב.. |
|
|
| epsilon1 |
אני אסביר לך מה לעשות:
לחץ לחצן ימני על איפה שכתוב להפעיל את הוידאו..תעשה
copy shorcut
אחרי זה לך למדיה פלייר, תעשה
open url
ואז הדבק
Ctrl + v
אישור וזהו. |
|
|
| Segev |
ואי תודה השתגעתי כבר..
למה ה winamp
לא פותח את זה?! |
|
|
| ROBERTO |
היה באמת באמת באמת מטורף...
הייתי שם כבר בעשר ומשהו...
נדב אגמי היה מעולה ניגן האוס חביב ביותר...
אחריו שלומי זידן ניגן גם האוס בסגנון דה דרין וסיי הלו...
נחמד+
אחרי זה עופר ניסים המרגיז הזה עלה...
סבבה הוא נותן הופעה לקהל,הוא לא ממקס בכלל הוא מרגיז אותי ברמות...אני לא מבין איך כולם שם התחרפנו ממנו כי אני כמעט ונרדמתי,כל טראק אותו דבר בא לי למות כבר...
אחרי טיאסטו המושיע הגיע שאכזב אותי בקטנה אבל חפרתי איתו עם כמה קטעי אלקטרו מטורפים שהוא ניגן...מרגש מאוד היה אדיגו כאשר הוא זרק לקהל את האוזניות וגם ריין און מי היה מרגש..גם גאסט בי היה אדיר...האיכות של השמיעה הייתה על הפנים לא הצלחתי להבין כלום מהטראקים כמעט אבל לא נורא...
חוץ מזה אינפקטד ואסטרקיקס נתנו בראש וארז נץ היה באמת אדיר...
חפירה רצינית נהנתי מאוד מאוד |
|
|
| epsilon1 |
ראסמי הסאנוד היה נוראי..
עד שזיהיתי טראקים..בקושי היה אפשר להבין משהו
הכל קחקחקחקחקחקחקחקחחקחקחקחק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by epsilon1
ראסמי הסאנוד היה נוראי..
עד שזיהיתי טראקים..בקושי היה אפשר להבין משהו
הכל קחקחקחקחקחקחקחקחחקחקחקחק |
אני לא מסכים איתך...
לפי דעתי הכיוון של הסאונד דווקא היה לא רע...
פשוט הווליום היה חזק מדי... וזה למה היה קשה לזהות דברים
ואם היית שואל אליאור הייתי אומר לך שקוראים לו ארז... פשוט לא ארז אייזן... שאמרו את השם שלו אתמול זה נשמע כמו מץ :D |
|
|
| yaman |
אני מאמין שהיתה מסיבה טובה
יש למשהו טראקליסט מלא? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yaman
אני מאמין שהיתה מסיבה טובה
יש למשהו טראקליסט מלא? |
קשה לזהות את כל הטראקים, כי היו הרבה חדשים של טיאסטו שאף אחד לא מכיר את שמם |
|
|
| sh33p |
טוב הגעתי לשם ממש מוקדם
נדב אגמי היה חמוד
שלומי זידן היה מעולה, לא חשבתי שאני יהנה כל כך מהאוס
ד"א מי יודע איך קוראים לטראק שהוא ניגן אחרי סיי הלו
זה גם הטראק שיש בסרטון של סאשה ודיגוויד שפרסמו פה, הטראק שבו סאשה מתחיל לקפץ כמו דלוק.
חשוב לציין שעד עליותו של מר גיי החוטף בתחת הזה שהרדים אותי לפני שטיאסטו עלה הסאונד היה מעולההה, לא חזק מידי ומכוון היטב
אבל איך שעופר עלה הגבירו יותר מידי וישר שמתי תידיים שלי על האוזניים והלכתי מהר מהר אחורה.
על עופר יש לי להגיד מילה אחת: קוף
מקומו של הבן אדם הזה להיות בספארי, הוא פשוט משטרלל על העמדה
הקוף הזה בא עם סט מוכן מהבית, נראה לי לא נגע במיקסר לשניה ופשוט קפץ שם מצד לצד בזמן שהחבר שלו פמפם אותו מאחורה.
הטעם שלו במוזיקה כל כך גרוע או שזה הסאונד שכל הטראקים שלו נשמעו אותו דבר
רק ווקאלים שונים באים והולכים.
קיצור בשתיים וחצי טיאסטו עולה, הסאונד על הפנים, הכל נשמע חזק מידי וקשה מאוד לזהות טראקים, הסט היה חמוד ומגוון אפשר להגיד שמאוד נהנתי
הרבה זמן כבר רציתי לשמוע את טראפיק ולטל אינדוסטרי במסיבה כזאת.
המיקסוס של טיאסטו הפתיע אותי לטובה
אבל מה כן מספר 1 טיאסטו לא, חברים שלי הסכימו בקלות שארמין נתן הופעה הרבה יותר טובה באילת
קיצור אחרי טיאסטו חתכתי הביתה.
סה"כ היה טוב, היו הרבה מאוד דלוקים, אנשים חשבו שהם במסיבת טבע, אחד אפילו פתח לידי קססה והתחיל להכין גוינט.
היו גם מלא אנשים מבוגרים וגם ילדים קטנים, סלקציה לא הייתה בשיט, לא ביקשו מאף אחד ת"ז.
ד"א אין לי בעיה עם הומואים פשוט קשה לי לקבל שעופר שנה שניה מס1 בישראל.
וליאור יא בולבול למה אתה לא מודיע שאתה מגיע למסיבה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by sh33p
הסאונד על הפנים, הכל נשמע חזק מידי |
עוד פעם... תעשו את ההבדלה... הסאונד היה טוב... אבל ווליום גבוה מדי
כל פעם שהייתי ליד הרמקולים שלפני הבמה הבאסים העיפו אותי 4 מטר אחורה |
|
|
|
|