|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
תמונה אחת שווה אלף מילים
 |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הטור האחרון היה הכי חזקקקק |
|
|
| coby |
| חחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי חזק לאאלה |
|
|
| yaman |
| אם אני הולך אני יילך בשביל אסטריקס;) ;) ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
אם אני הולך אני יילך בשביל אסטריקס;) ;) ;) |
LOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL
יגאל זה משפט השבוע חחחחחחחחחח
זה מראה מה המעמד של טייסטו היום חחחחח
יאמאן אני איתך
תראו לאן טייסטו הגיע..אנשים מעדיפים את אסטריקס עליו חח |
|
|
| §chop¥ |
ממש ביזיון לאן הגיע הפורום.
פוסטים מהסוג הזה פשוט הורגים את הפורום.
כל פוסט זה וויכוח מי דייג'יי מספר אחד,
למי אכפת!!!!
שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב וזהו!
די להקניט כל שנייה איזה דייג'יי
אל תשכחו שזה פורום למוזיקה אלקטרונית !
הסיבה שהקימו פורום כזה זה שכדי שאנשים שאוהבים מוזיקה
אלקטרונית יוכלו לדבר על התחביב שלהם
במקום זה כל פוסט זה פוסט שנאה לטייסטו/ארמין!
די חאלס נמאססס כבר.
אני גם חושב שטייסטו מגזים ושהוא מאבד את זה אבל
כל מה שכותבים פה והתמונה המפגרת הזאת זה כבר ממש חוצפה!
במקום להגיד תודה שמגיעים אמנים מחו"ל וגואלים אותנו
משירים כמו שר מהלב וסוליקו ממועדונים אתם עדיין מתלוננים !
ואם אפשר כבר לחזור לפוסט המקורי ולרשום מה הגילאים
ומאיפה קונים כרטיסים ? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by §chop¥
ממש ביזיון לאן הגיע הפורום.
פוסטים מהסוג הזה פשוט הורגים את הפורום.
כל פוסט זה וויכוח מי דייג'יי מספר אחד,
למי אכפת!!!!
שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב וזהו!
די להקניט כל שנייה איזה דייג'יי
אל תשכחו שזה פורום למוזיקה אלקטרונית !
הסיבה שהקימו פורום כזה זה שכדי שאנשים שאוהבים מוזיקה
אלקטרונית יוכלו לדבר על התחביב שלהם
במקום זה כל פוסט זה פוסט שנאה לטייסטו/ארמין!
די חאלס נמאססס כבר.
אני גם חושב שטייסטו מגזים ושהוא מאבד את זה אבל
כל מה שכותבים פה והתמונה המפגרת הזאת זה כבר ממש חוצפה!
במקום להגיד תודה שמגיעים אמנים מחו"ל וגואלים אותנו
משירים כמו שר מהלב וסוליקו ממועדונים אתם עדיין מתלוננים !
ואם אפשר כבר לחזור לפוסט המקורי ולרשום מה הגילאים
ומאיפה קונים כרטיסים ? |
ממש שטויות מה שכתבת פה..
בגלל שזה פורום מוזיקה אלקטרונית ואנחנו אנשים שאוהבים את המוזיקה והיא חלק מרכזי בחיים שלנו אז אנחנו מביעים את דעתנו על אומנים/דיג'יים ונותנים ביקורת עליהם !!!
זאת תכלס המטרה של הפורום..
רצית שזה יהיה סתם לוח מודעות על מסיבות?
אז זה לא... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by §chop¥
ממש ביזיון לאן הגיע הפורום.
פוסטים מהסוג הזה פשוט הורגים את הפורום.
כל פוסט זה וויכוח מי דייג'יי מספר אחד,
למי אכפת!!!!
שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב וזהו!
די להקניט כל שנייה איזה דייג'יי
אל תשכחו שזה פורום למוזיקה אלקטרונית !
הסיבה שהקימו פורום כזה זה שכדי שאנשים שאוהבים מוזיקה
אלקטרונית יוכלו לדבר על התחביב שלהם
במקום זה כל פוסט זה פוסט שנאה לטייסטו/ארמין!
די חאלס נמאססס כבר.
אני גם חושב שטייסטו מגזים ושהוא מאבד את זה אבל
כל מה שכותבים פה והתמונה המפגרת הזאת זה כבר ממש חוצפה!
במקום להגיד תודה שמגיעים אמנים מחו"ל וגואלים אותנו
משירים כמו שר מהלב וסוליקו ממועדונים אתם עדיין מתלוננים !
ואם אפשר כבר לחזור לפוסט המקורי ולרשום מה הגילאים
ומאיפה קונים כרטיסים ? |
ירון צודק!!
נמאס שכל פעם בא איזה אחד שמשחק אותה הבנאדם הנטרלי והאובייקטיבי ורוצה שכולם יגידו שהוא צודק
אין מה להוסיף על מה שירון אמר
חלאס נמאס כל טרד שיש דיון בא מישו שרוצה יחס ומשחק אותה יענתו בא לעשות שלום
בשביל לשמוע על מסיבות יש לך את הפורום של לילה ונקסט
כנס לשם שם זה רק פרסומות על מסיבות בלי דיבורים וויכוחים |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by §chop¥
ממש ביזיון לאן הגיע הפורום.
פוסטים מהסוג הזה פשוט הורגים את הפורום.
כל פוסט זה וויכוח מי דייג'יי מספר אחד,
למי אכפת!!!!
שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב וזהו!
די להקניט כל שנייה איזה דייג'יי
אל תשכחו שזה פורום למוזיקה אלקטרונית !
הסיבה שהקימו פורום כזה זה שכדי שאנשים שאוהבים מוזיקה
אלקטרונית יוכלו לדבר על התחביב שלהם
במקום זה כל פוסט זה פוסט שנאה לטייסטו/ארמין!
די חאלס נמאססס כבר.
אני גם חושב שטייסטו מגזים ושהוא מאבד את זה אבל
כל מה שכותבים פה והתמונה המפגרת הזאת זה כבר ממש חוצפה!
במקום להגיד תודה שמגיעים אמנים מחו"ל וגואלים אותנו
משירים כמו שר מהלב וסוליקו ממועדונים אתם עדיין מתלוננים !
ואם אפשר כבר לחזור לפוסט המקורי ולרשום מה הגילאים
ומאיפה קונים כרטיסים ? |
סוף סוף אחרי שמונה עמודים של חרא הגיע פוסט לעניין
פשוט גועל נפש מה שהולך פה, הרסתם את התוכן של הפורום.
עכשיו תבינו למה אנשים שהיו פה לפני שנתיים שלוש, כבר אינם וכבר לא מגיבים לשום שיט שאתם כותבים פה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
סוף סוף אחרי שמונה עמודים של חרא הגיע פוסט לעניין
פשוט גועל נפש מה שהולך פה, הרסתם את התוכן של הפורום.
עכשיו תבינו למה אנשים שהיו פה לפני שנתיים שלוש, כבר אינם וכבר לא מגיבים לשום שיט שאתם כותבים פה |
למה הרסנו בגלל שאנחנו חושבים שלא מגיע לטייסטו להיות מקום ראשון?
אם לא יהיו בפורום הזה דיונים על הדיג'יים ואם אנשים לא יגידו מה דעתם אז מה אנחנו עושים בפורום?
כמו שאפשר להגיד פה אם אנחנו אוהבים ריליז או לא אוהבים אפשר גם להגיד אם אנחנו אוהבים דיגיי או לא
זה שאנחנו מבססים תטענה שלנו ומסבירים למה זה לא אומר שאנחנו הורסים את התוכן של הפורום
להפך
זה התוכןן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה שאנחנו מבססים תטענה שלנו ומסבירים למה זה לא אומר שאנחנו הורסים את התוכן של הפורום
להפך
זה התוכןן |
טוב די זה לא מצחיק
מי השתלט לשחר על היוזר?! :rolleyes: |
|
|
| black mammmba |
חאלס כבר לריב על שטויות
זה כמו וויכוח של מה יותר טעים
גלידת ווניל או שוקולד
כל אחד והעדפות שלו.
שאלה תאורתית...
אם הם רוצים לעשות את מסיבה בניצנים... זה לא המקום שבו עכשיו ישנם קרווילות וכל הזיין הזה של ההתנתקות?
כיאלו כוכב נולד אפילו עבר לת"א
:confused: |
|
|
|
|