|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| כבר לא בטוח שיש כרטיסים ב 125 שקל |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by Shahar
כבר לא בטוח שיש כרטיסים ב 125 שקל |
צודק נשארו רק אלה ב-140 |
|
|
| markfeldman |
שחר,
אתה מגיע ? |
|
|
| sh33p |
טוב למרות שהייתי נגד המסיבה הזאת
אני מגיע |
|
|
| markfeldman |
הקיצר,
מי מגיע ??!?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר,
אתה מגיע ? |
לא יודע עדיין אחי
לא בטוח |
|
|
| OREN |
| איזה תסביך המסיבה הזאת אני לא יודע מה לעשות |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by OREN
איזה תסביך המסיבה הזאת אני לא יודע מה לעשות |
מה התסביך? |
|
|
| ronsh |
קניתי כרטיסים לי ולחבר שלי
ואתמול פתאום ראיתי הזמנה והיה רשום 22+
מה פאקינג קרה ל
18+
? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
קניתי כרטיסים לי ולחבר שלי
ואתמול פתאום ראיתי הזמנה והיה רשום 22+
מה פאקינג קרה ל
18+
? |
נו מה קשר
עזוב מה שרשום אתה תיכנס בכל מקרה |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by epsilon1
מה התסביך? |
מה זה המחירים האלה?
וצריך לארגן הסעה קשה למצוא סחים שמוכנים לקחת ת'אוטו
אני מפחד סתם ללכת זה מסיבה עם פוטנציאל שתתפוצץ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by OREN
מה זה המחירים האלה?
וצריך לארגן הסעה קשה למצוא סחים שמוכנים לקחת ת'אוטו
אני מפחד סתם ללכת זה מסיבה עם פוטנציאל שתתפוצץ |
לא יודע אם היא תתפוצץ או לא אבל סתם יהיה מסריח שם
עופר ניסים וכל האלה שמנגנים פסי
בשביל מי אני בא בשביל זידן וטייסטו?
לא שווה תנסיעה |
|
|
|
|