|
טייסטו...ראש השנה.. (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
טיאסטו כתקליטן לא הביא שום דבר חדש לשולחן,אפילו אם מדברים על מיסחור שבזה טיג'ס מנצח יש להזכיר שאוקנפולד הוא התקליטן הראשון אי פעם שהופיע בפסטיבל מרכזי וזה רשום בספר גינס ניראה לי... והוא זה שהתחיל להכניס את המוזיקה הזאת בארה"ב
כמפיק אני באמת אוהב הרבה מהטראקים של טיאסטו אבל כתקליטן:
טראנס אנארגי" מ2000 < Emjay-Live from Mysteryland 2000
Paul oakenfold 99 EM tour >כול שאר הסטים של טיאסטו שהיו ויהיו
פה ושם יש כמה סטים שאני אוהב ושהם באמת דיי טובים כמו אינרסיטי ואיזה מג"יק פה ושם אבל בסופו של דבר אין שום דבר מיוחד.
אבל מי שאוהב שיאהב בכיף
:) |
|
|
| Segev |
לפי דעתי היה ממש טוב הטס שלו טיפה היה משעמם לפני הסוף אבל בסה"כ היה טוב..
מישהו יודע מה היה הקטע שהוא פתאום הפסיק לנגן ורצה לרדת? |
|
|
| ngl |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה וויכוחים....
חברים יקרים,
טייסטו הצליח להוביל את הסצינה האלקטרונית הועלמית למחוזות מלודיים ושם את המלודיה על ראש ההר !
מלודיה זו לא מילה גסה !!!
ודי לראות כי 3 הדי ג'ייז הכי מבוקשים דהיום מובילים בקו מלודי.
אולי בעוד כמה שנים ההאוס יחזור לשלוט מי יודע...
אבל הקהל אומר את שלו !
נ.ב.
לא ציינתי אך למרות כל האהבה שלי לטייסטו אתמול, עדיין ארמין הוא בשילי מס' 1 ! ! ! |
תגובה של בן אדם חושב, סוף כל סוף ..
RESPECT!! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא ציינתי אך למרות כל האהבה שלי לטייסטו אתמול, עדיין ארמין הוא בשילי מס' 1 ! ! ! |
+105406468486948
התגובה הכי חכמה ששמעתי עד עכשיו בט'רד הזה. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Segev
לפי דעתי היה ממש טוב הטס שלו טיפה היה משעמם לפני הסוף אבל בסה"כ היה טוב..
מישהו יודע מה היה הקטע שהוא פתאום הפסיק לנגן ורצה לרדת? |
תזכיר לי במה מדובר?
הדבר היחיד שאני זוכר שקרה, זה שטראק אחד נפסק לשניה ואז חזר...לא ראיתי אותו רוצה לרדת..
זה נראה לי הטראק הזה
First State- Sacred
יש מצב טוב מאוד שאני טועה |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
+105406468486948
התגובה הכי חכמה ששמעתי עד עכשיו בט'רד הזה. |
תסביר לי מה קשור בין השורה הזאת לבין הויכוח שמתנהל פה ול"תגובה הכי חכמה"? |
|
|
| Segev |
ממש בסוף הוא הפסיק את המוזיקה וכאילו רצה לרדת איזה 2 דקות שכנעו אותו או לא יודע מה ואז הוא עלה עם
forever 2day |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
ממש בסוף הוא הפסיק את המוזיקה וכאילו רצה לרדת איזה 2 דקות שכנעו אותו או לא יודע מה ואז הוא עלה עם
forever 2day |
היה שידור פה אנלא מבין? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Segev
ממש בסוף הוא הפסיק את המוזיקה וכאילו רצה לרדת איזה 2 דקות שכנעו אותו או לא יודע מה ואז הוא עלה עם
forever 2day |
אה WTF הוא רצה לרדת??
איזה מניאק..
אני סתם חשבתי שהוא מחפש שם איזה תקליט לשים כהדרן
כנראה הייתי קצת מעופף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
מישהו יודע מה היה הקטע שהוא פתאום הפסיק לנגן ורצה לרדת? |
זה לא שהוא רצה לרדת והפסיק לנגן...
פשוט הוגדר לו סט של 3 שעות אז הוא סיים...
ואז הביא הדרן של 25 דקות...
אני מאוד מאוד נהניתי אתמול!!
אחת המסיבות היותר טובות שהייתי בהם בזמן האחרון
זה התחיל שיצאנו בשעה 22:30 שיצאנו מהבית... בשעה 23:00 כבר הגענו לחניה וירדנו על קצת שתיה... כמה שוטים של אפטר שוק וייגר...
נכנסנו פנימה לשמוע קצת את שלומי זידן שהיה נחמד
אחריו עלה עופר ניסים לאיזה שעתיים ככה שלא ממש הסתכלתי על איך הוא מיקסס (בין היתר כי הייתי קצת הפוך) אבל וואלה גם מהסט שלו נהניתי...
לא הבנתי אבל למה הביאו את מאיה אם היא שרה רק שיר וחצי... :rolleyes:
בכל אופן... בשעה 2:30 עלה טייסטו... ואני חייב לציין שבהתחלת הסט עד ג'אסט בי לא זיהיתי כלום!!
פה ושם עוד יצא לי לראות את מארק, וטי טי מאן עם אנני, ואת שמינץ אינ דה מיקס וחבר שלו שברח לי השם שלו....
והיה נחמד להתקל בכולם
קיצר באמת ריגש אותי לשמוע את ריין און מי... לא יודע הטראק הזה עושה לי משהו :)
והיה עוד מלא טראקים שפשוט עשו טוב על הלב!! בעיקר הזה של ג'אן ג'ונסטון שחזק בצורה מטורפת!!
לקראת סוף הסט באמת התחיל להיות אולי קצת משעמם... אבל ב 40 דקות האחרונות לפחות מבחינתי שוב נכנסתי לאווירה של איזה כיף לשמוע את הטראקים האלה במסיבה!!
בשעה 3:25 בערך טייסטו עשה פייד והוריד את המוזיקה ואז ישר הביא הדרן של 25 דקות עם פוראבר טודיי ואדגיו...
בהדרן המון אנשים איבדו את השפיות לפי מה שראיתי ;)
אחרי שטייסטו ירד ב 5:50 עלו אינפקטד כשדובדב בעמדה ועוד גיטריסט לידו שניגן בלייב
הביאו פתיח חזק ברמות... משהו אש!!
אחרי הפתיח הבאמת מרשים אני וחבר שלי יצאנו לאוטו כדי להתפנק על עוד קצת שתייה... עוד קצת ייגר וקצת רד בול
חזרנו פנימה בדיוק לסופרויזור... ואז התחילו החפירות מבחינתי!!!
אינפקטד סיימו בשעה 7:30 עם איי וויש כשכל הווקאלים והגיטרה בלייב... משהו באמת מרשים!!
הביאו פיניש לא מהעולם הזה!!
אחרי אינפקטד עלה אסטריקס והמשכתי להתקרחן כמו מטורף... אפילו לשניה לא עצרתי... העיקר לחפור לחפור לחפור!!!! :crazy:
היה פשוט מטורף!!!!!!
שורה תחתונה המסיבה הזאת הייתה מסיבה באמת ליגה!!!!!!
בא לי טוב ככה גם כמה ימי חופש מהצבא וגם מסיבה כזאת!!!
היה שווה את המחיר ששילמתי ללא ספק!!!! |
|
|
| AlonMiz |
היה כיף אני נהנתי...
לא צפיתי מטיאסטו להרבה אבל הוא קצת הפתיע אותי. נתן סט נחמד מאוד.
אני חובב אפליפטינג ומלודיות, אז אפשר להגיד שדיי נהנתי.
מבחינתי טיאסטו ממש לא מקום ראשון, גם לא ארמין. אבל זה אינדודואלי.
באינפקטד היה חזק דפקנו תראש כמו שצריך...
באסטריקס כבר חברים שלי התחילו ללחוץ על ללכת. סעמק לא הייתה לי ברירה אז הלכנו בדיוק בסוף של אינפקטד.
הייתה חוויה, ללא ספק שווה תכסף
מבחינת קהל, היו מבוגרים בכל מקום, ואני מדבר על 35+, היה מיעוט יחסי של בנות.
ולא כל כך הרבה ערסים, לפחות לא אלה שעושים בלאגן. |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Segev
לפי דעתי היה ממש טוב הטס שלו טיפה היה משעמם לפני הסוף אבל בסה"כ היה טוב..
מישהו יודע מה היה הקטע שהוא פתאום הפסיק לנגן ורצה לרדת? |
זה היה בכוונה, הוא עשה את זה כדי שכולם יעודדו ולא יתנו לו לרדת
וזה מה שהיה.
קוראים לזה
ENCORE |
|
|
|
|