|
weekend 28 - 31 oktober
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Dit weekend verdiend toch wel een aparte thread vind ik:
28 oktober: pvd, ferry en van gelderen in escape in Amsterdam
29 oktober: Armada night: Armin, mike, perry, remy, harry lemon op de ocean diva in Amsterdam
29 oktober: United in trance: Thrillseekers, menno, phynn, misja helsloot, joop
31 oktober: Mike @ illusion
Wordt dit een echt beta weekendje? ik zie alvast enkele feestjes goed zitten! |
|
|
| Sh!fty |
| Doe MIKE ne live-act of gewoon een setje? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
29 oktober: United in trance: Thrillseekers, menno, phynn, misja helsloot, joop
31 oktober: Mike @ illusion
|
Damn, ik wou beide doen, maar he valt me dus nu pas op dat ze in hetzelfde weekend vallen :whip: :sadgreen:
M.I.K.E. @ Illusion denk ik dan toch dat het wordt voor mij :) |
|
|
| TOR |
^ wat is mis met beide?
dat staat iig bij mij op de planning :) |
|
|
| Pumaz |
| Dollar dollar bill y'all :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
^ wat is mis met beide?
dat staat iig bij mij op de planning :) |
hier ook :D
eerst amsterdam, dan nachtje ergens crashen en dan richting den haag mag ook wel ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
^ wat is mis met beide?
|
Geld vooral, en zaalvoetbal :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by djcresto
28 oktober: pvd, ferry en van gelderen in escape in Amsterdam
29 oktober: United in trance: Thrillseekers, menno, phynn, misja helsloot, joop |
Dat wordt het denk ik voor mij :D |
|
|
| Kelly* |
28 oktober: PvD en Ferry
29 oktober: United in Trance (heb hier trouwens een heel pak flyers liggen die ik aan de BETA's moest uitdelen... komt maar halen zouek zeggen! :D )
31 oktober: MIKE @ Illusion
Zwaar weekendje :clown: |
|
|
| pooley |
| Waar is united in trance? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Waar is united in trance? |
vergeten bijzetten. In de Asta :D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by djcresto
vergeten bijzetten. In de Asta :D |
Daar waar die leuke parkings zijn he Pooley :clown: |
|
|
|
|