|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
what a realy BAD LineUp??
....by by Innercity say all German Trance Addicts!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
Just because you don't like these kind op styles the line-up is bad? :rolleyes:
------
Prima line-up! Alleen krijg je hier inderdaad nooit een RAI mee vol... Voor de rest is het allemaal al wel gezegd :). |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
but i think trance energy not consist of psy trance...
i compare it much more with names how johan gielen,ferry corsten,cosmic gate,jean etc. |
Trance Energy can use a change too you know. Gielen en Jean are pure crap imo. So why not book some more surprising names. Trance should evolve, and it doesn't evolve with parties who are constantly the same (like TE who always has some regular names like Gielen and Jean, who are most definitely not the best trance DJs out there) I don't mind a seperate area with psy trance. quite interested in that music :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Just because you don't like these kind op styles the line-up is bad? :rolleyes: |
Ik bekijk het liever andersom... Dat de line-up vernieuwend is, maakt 'm nog niet goed :p
Anyway... Ik vind het nog steeds tien keer niks. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik bekijk het liever andersom... Dat de line-up vernieuwend is, maakt 'm nog niet goed :p
Anyway... Ik vind het nog steeds tien keer niks. |
Maar dat maakt hem nog niet slecht! Jij vindt de line-up slecht...
Zoals Djeebie al zei, ze zijn erg goed in hun eigen stijl. Alleen wordt de stijl niet door iedereen gewaardeerd.
P.s.: Commerciele sletjes! :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar dat maakt hem nog niet slecht! Jij vindt de line-up slecht... |
Dat ontken ik ook niet, maar omdat ik er geen waardering voor op kan brengen kan ik ook niet zeggen of de line-up op zich goed is of niet, want daarvoor weet ik er niet genoeg vanaf. Tuurlijk blijft het een persoonlijke mening, maar als een groot deel van de potentiele bezoekers het zo hard afzeikt kan je toch ook wel stellen dat ID&T het niet goed gedaan heeft...
En misschien wordt het wel heel gaaf, zou best kunnen, maar dan zal ik er iig niet om treuren dat ik er niet bij was :)
als er een feestje is met Jean, Gielen, Jurgen, Jose en G-Spot roepen we hier ook met zijn allen heel hard dat het kut is, maar reken maar dat zo'n tent dan nokkie vol gaat en het dak eraf vliegt. Voor de organisator een fantastische line-up, evenals voor al die bezoekers. Is ook een goeie line-up, maar dat weerhoud me er niet van om te roepen dat t kut is. Zelfde gaat hier een beetje op vind ik. Alleen omdat het nieuwe leete namen en stylen zijn moeten we het maar per definitie goed vinden, ook al vinden we het niks? |
|
|
| DJ_Siesta |
ach meeste mensen weten niet eens wie wat draait. Ze willen alleen maar voor grote namen komen, die altijd hetzelfde draaien. nieuwe dingen ontdekken ho maaR.... Wat de boer niet kent, wat de boer niet vreet
maja daar komt wel bij dat ze als organisatie een groot risico lopen weer niet uitverkocht te raken, want het zijn allemaal boeren in nederland :p
anyways ik weet zelf ook nog niet als ik ga, wel een paar aardige namen staan er hoor. |
|
|
| jp |
| Op zich lijkt me zo'n muzikale vernieuwing wel spannend. Je weet totaal niet wat je voorgeschoteld krijgt. Als je open staat voor ALLE stromingen van de dance dan ga vermaak je je wel. Nu maar hopen dat genoeg mensen er het geld voor over hebben... |
|
|
| Sebastian1982 |
wat een godverdomme kut line-up!
niet als laats keer 2 op een kaart, maar liever 10 op een kaatje!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| nwopper |
Ik hoop eigenlijk ook wel op wat meer psytrance op Trance Energy, beviel me zeer goed op DV :D
Innercity wordt een dikke nee, Qlimax wordt weer even mensen bijeensprokkelen...:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ach meeste mensen weten niet eens wie wat draait. Ze willen alleen maar voor grote namen komen, die altijd hetzelfde draaien. nieuwe dingen ontdekken ho maaR.... Wat de boer niet kent, wat de boer niet vreet
maja daar komt wel bij dat ze als organisatie een groot risico lopen weer niet uitverkocht te raken, want het zijn allemaal boeren in nederland :p
anyways ik weet zelf ook nog niet als ik ga, wel een paar aardige namen staan er hoor. |
Voor onbekende namen ga je maar naar een kleiner feestje. Dit is onrealistisch. Je krijgt met deze line-up de zalen niet vol.
Daarnaast zullen mensen zelf op onderzoek uit gaan naar wat DJ's draaien. Ze hebben allemaal een internetsite. Innercity had aan het begin iets magisch, iets vernieuwend. Dat is er al lang niet meer bij. Innercity stond bekend om zijn grote artiesten. het jaar na marco V is Innercity flink achteruit gegaan. het hele ID$T concept was toen in een omkeerpunt gekomen. Op dat zelfde moment wisten ze ook Shockers te verneuken. bravobravo. |
|
|
| Fkwebeman |
Tja.. 'vernieuwende' line-up
paar leuke namen, maar conservatieve prijs. 47,50 euro vind ik toch echt te veel van het goede op dit moment, kies dan liever voor zekerheid. (Tiesto HMH bv) 2 jaar geleden had ik het er op gewaagd, maar geld is niet meer in overvloed aanwezig hier..
en idd, innercity2000 was de laatste echt goede innercity, geniaal.. Paul van Dyk, gaaf dat ik er nu EINDELIJK een filmpje van heb :crazy:
was het niet zo, dat die Camel girls die staafjes ook maar gratis gingen uitdelen? |
|
|
| Little Theseus |
Fok jullie allemaal!!
stelletje Negative Nancy's!!
:eyes: w00t! dit is ZEKER de beste innercity line-up ooit!!! :crazy:
Zeker dat ik hierheen ga ook,
2ManyDj's :crazy:
Alter Ego :tongue3
Dave Clarke en Steve Rachmad :crazy:
Terry Toner & Herr Arter :eyespop:
Nic Fanciulli :eek: :cool:
ID&T gaat eindelijk is met haar tijd mee, een electro EN een minimal zaal wtf :stongue:
en het allermooiste wat me ooit is overkomen: GEEN HARDSTYLE EN GEEN TRANCE!!!!
god bestaat  |
|
|
|
|