|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Urban eruit, trance erin (met wat 'mindere namen' of talenten) en je hebt een topfeest
Irri mocro's :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
wie had dat kunnen denken... |
Een hoop mensen denk ik... :p |
|
|
| jp |
| Volgend jaar gaat Ei draaien in de urban zaal :) |
|
|
| basvh |
De muziek van afgelopen zaterdag komt veel beter tot zijn recht in de clubs. Kostentechnisch kan je voor 1 nachtje innercity 2 a 3 nachtjes panama/now-wow/hotel arena/paard doen. Ik was dus blij dat ik gratis ben gegaan toch heb ik echt een top nacht gehad!
Eindelijk weer eens een ID-T feest waar de muziek centraal stond en gelukkig geen Q-dens of haardstyl publiek. Ok, niet iedereen ging pannetje los maar eigenlijk overal blije gezichtjes en gezelligheid ten top. Verder was het vrouwelijk schoon ook weer rijkelijk aanwezig.
We waren rond 22.30 binnen en het was echt overal uitgestorven, je had nergens het idee dat er een grootschallig feest net begonnen was.
1e dj's waren die toner en herr arther, heerlijk elektro house alla angello & ingrosso. De heer D stutterheim stond achter in het zaaltje lekker los te gaan samen met zijn vrouw. Ook was er een grote BNN delegatie op de dansvloer te vinden namelijk die sofie van spuiten en slikken en nog 2 andere presentatoren.
Toen naar 2Many DJ's gegaan die ik vond tegenvallen. Ze hebben duidelijk geen echte house/dj achtergrond want qua spanningsboog,setopbouw en timing hebben ze weinig kaas gegeten.
Sander Kleinenberg had dit duidelijk wel en zette een vet dampend setje neer! Iedereen looooosssssss. Muscle car blijft vet! Waar sander bij zijn laatste releaseparty hier en daar diep ging was het nu lekker gas geven!
Toen naar Tiga gegaan die ook wel vet was, alleen was het publiek hier wel erg ingetogen.
Daarna Alter Ego en daar viel helemaal geen touw aan vast te knopen, dan weer spacey zacht dan weer oer harde techno.
Hard was het bij Collabs ook, niet mijn ding beukende techno. Hing wel lekker sfeertje! In de verte nog JP met zijn ik-heb-iets-te-compenseren-foto-camera gezien. :p
Afgesloten bij Benny R. die een weergaloos setje neerzette! Accapella's, sampletjes, 3 draaitafels tegelijk, heerlijk, iedereen los! Hele vete set!
Al met al super avond! Erg gezellig met me vrienden. |
|
|
| New Wave |
In de Amersfoortse Courant stond een aardig negatief stukje over Innercity. Ik denk dat de clubs als Cocoon weer helemaal hot worden.
Lekkere muziek, grote lounch zaal en speciale dingen als coctails. Gewoon die feesten waarbij je met iedereen even wat meer persoonlijk contact hebt dan op van die grote feesten. Mensen willen niet meer van die hap-slik-weg feesten. het is weer tijd voor dat knusse gezellige. :p En daar ga ik volgend jaar voor zorgen. :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
In de Amersfoortse Courant stond een aardig negatief stukje over Innercity. Ik denk dat de clubs als Cocoon weer helemaal hot worden.
Lekkere muziek, grote lounch zaal en speciale dingen als coctails. Gewoon die feesten waarbij je met iedereen even wat meer persoonlijk contact hebt dan op van die grote feesten. Mensen willen niet meer van die hap-slik-weg feesten. |
welcome to 2005 new wave :D :D :D
dat iedereen in de clubs zit is al maanden bezig. Now wow, panama, hotel arena bommetje vol elk weekend. Clubsound alla erick e en roog ook weer mateloos populair.
Mensen willen idd gewoon weer gezellig feesten, er wordt meer gepraat en gesjanst dan jaren terug. Er leuk uit zien, lekker dansen op makkelijk house alla erick e of je eigen hoogtepunt bepalen op minimal is het devies voor 2006 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
welcome to 2005 new wave :D :D :D
dat iedereen in de clubs zit is al maanden bezig. Now wow, panama, hotel arena bommetje vol elk weekend. Clubsound alla erick e en roog ook weer mateloos populair.
Mensen willen idd gewoon weer gezellig feesten, er wordt meer gepraat en gesjanst dan jaren terug. Er leuk uit zien, lekker dansen op makkelijk house alla erick e of je eigen hoogtepunt bepalen op minimal is het devies voor 2006 |
Maanden? sterke rnog, al een heel jaar vol! :p
Ging mij er maar om om aan te geven dat innercity geen zin meer heeft. :p
Want vroegah was Innercity THA place to be. Nu ze Suckzaadtion enzo als THA place to be hebben gemaakt valt Innercity buiten de boot. wat heeeeeeel zonde is. Ik denk dat ze het nog 1 jaar gaan proberen, maar dan kleiner. En dan is het echt voorbij. Ze gaan hun 10 jaar niet halen. |
|
|
| Cyberjoi |
| En.... is dat erg??? |
|
|
| magrec |
| id%t moet gewoon weer een goed technoconcept beginnen en dan ipv een hardstyle zaal er een progressive house zaal bij,.. |
|
|
| Cyberjoi |
Voor hardstyle is een dochterbedrijf opgericht genaamd Q-Dance.
Het is tijd voor nieuwe organisaties!!! |
|
|
| jp |
Q-Dance doet alles, van trance tot hardcore. Ik noem maar effe Qontact, Teqnology, Q-Base, Defqon, Thunderdome
ID&T mag zich gaan richten op house en techno. Dat liep als een tierelier
Volgende jaar:
-Experimental, Funk, Garage, Goa 'alles mag' talentroom
-Een clubhouse/groovy house lounge
-Progressive/trance hal
-Minimal techno/Detroit zaal
-Hard techno/Schranz hal
-Electro/tech house zaal
Dat lijkt me wel wat. Dat urban gedoe doen ze maar op straat |
|
|
|