return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 13)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Antony
Dit kan ook enkel op NLTA eh... :o

Als jij nou gewoon effe HIER blijft met je grote bek dan vinden we je allemaal vast heel erg aardig...
jp
Op Flock denken ze dat ID&T failliet gaat :haha:
Muppy
quote:
Originally posted by New Wave
Als jij nou gewoon effe HIER blijft met je grote bek dan vinden we je allemaal vast heel erg aardig...

ROFL:stongue:

new wave for mod!
Glaniskanis
Genieten weer deze thread
Jammer dat dr geen terror zaal is :p dan had ik wel de aus weer uit de kast kunnen halen
Mighty Johnny
it will become 100 per cent a flop for ID&T.Because since now,they had must to make Commercial on their belgium page for the innercity.

Because,they donīt believe that enough dutch will come to the party :p
New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Genieten weer deze thread
Jammer dat dr geen terror zaal is :p dan had ik wel de aus weer uit de kast kunnen halen

Sterker nog, ik heb hem aan nu :p Draag hem altijd na het fitnessen. :p
Cosmic
quote:
Originally posted by jp
Op Flock denken ze dat ID&T failliet gaat :haha:

Won't happen

yet.

Als ze zo doorgan wel ja
djcresto
Weet niet of het nu echt zo'n flop zal worden. Vele trance liefhebbers zullen er niks aan vinden (ik ook niet). Maar Id-t slaat hier toch een andere weg in. Bovendien ligt het aantal dj's laag en zijn het niet de grootste namen. Dat ze als thema "the music" nemen lijkt het erop dat de show ook minder zal zijn. Dit zijn waarschijnlijk toch maatregelen die enorm kostenbesparend zijn. Het was wel nodig want vorig jaar werd de helft van de tickets uitgedeeld.
New Wave
Stotterhein zal vast wel wat miljoentjes hebben doorgesluist voor het geval dat zijn toko failliet is. Over 2 jaar dus :)
TranceFool
ID&T heeft nu iig wel weer wat centen, ze hebben een meerderheid van Slamfm verkocht aan 2HMedia

SnuggLe
quote:
Originally posted by ScuL
Zweedse forum ook. Er is een busreis georganiseerd maar 9 op de 10 passagiers wil nu zijn kaartje verkopen nu de line-up bekend is hehe :D

Lol, moet je je kaartje ook maar niet kopen voordat de lineup er is. Stakkers! :D

quote:
Originally posted by Antony
Dit kan ook enkel op NLTA eh... :o

Anders ga je effe je mond spoelen en met je kluitje weer fijn terug naar BETA.

En verder:
Trance ZUIGT
Oke, capice? Zijn we daar ook weer over uit! :toothless :p Niet zeuren! Verder sluit ik me aan bij TranceFool.

Oh, en Theseus, maybe ga ik zelfs wel met je mee. Koop ik dit keer gewoon een kaartje voor een ID&Tfeest :D 2ManyDj's wil ik nou ook wel eens een keer live horen/zien! :D Tim, Harmen, Bas, gaan jullie mee? Slaan we Awakenings over doen we deze!? :toothless
@win
En Psy Trance dan? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement