return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 6)
View this Thread in Original format
raoel
Ik zou dit nog best willen proberen. House/Progressive en techno zeggen me wel wat en spreken me nog wel, al heb ik van die Dj's ook al in tijden niks meer geluisterd.

De mensen die met me mee zouden willen gaan kennen hier nauwelijks één Dj van en zullen ook niet gaan denk ik. Voor hen zou er zeker een trance / hardtrance zaal bij moeten zijn met namen die ze wel kenne.
Dit is zeker geen mainstream publiek trekker.

Ik zal maar eens gaan kijken of ik nog een ander feestje kan vinden.
Tiesto in de HMH is iig al een optie.
Matthijs
met zo'n line-up raakt het inderdaad nooooit uitverkocht! Alleen de house/progressive area ziet er wel lekker uit, maar die namen zie ik dan liever een keer in het Paard ofzo... :o
nwopper
quote:
Originally posted by jp
lineupje

WTF :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


+ :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: &
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: &
:eek:

Wat de fuuuuuuk!?!?!?!?
Urban breaks, hiphop electric?
Dat gaat nergens over! In ieder geval weer een feest dat ik lekker oversla in 2005!

Qlimax wordt 't....neh....dat weet ik wel zeker!
Stephan B
Goh was er nou echt geen gulden middenweg tussen een hitjes line-up en dit experimentele geneuzel? :rolleyes:
Als ze Holden, Fanciulli, Sander K en nog wat van die andere prog helden waar ik de naam niet van ken neerzetten in 1 zaalte van de 8 ofzo dan staat half TA hier op z'n kop. Flikkeren ze er nog wat funky house shiznit tegenaan met van die koningen als Erick E en Roog, een Trance en Techno zaaltje....en iedereen is helemaal happy.
Djeebie
Ik vind het meerendeel van de reacties hier toch wel jammer hoor. Alsof trance/hardtrance/hardstyle de enige vette muziekstijlen zijn. Luister eens wat verder dan je neus lang is zou ik zeggen ;) De line-up is namelijk absoluut geen bagger, maar bestaat uit heel veel kwaliteit.
nwopper
Voor alleen Dave Clarke en Kleinenberg ga ik geen 50 euro betalen....
Ik ben heus niet vies van wat andere muziek, maar het overgrote deel van de line-up trekt me totaal niet....
dj pdv
Ik vind het feest echt innercity onwaardig. Had dan een andere naam aan het feest gegeven dan had ik er ook niets van verwacht wat de line up zo zijn enzo. Maar toch geen trance en hardstyle op innercity want toch wel hele sterke dance stromingen zijn. Maar wel 2 zalen met urban, want ik helemaal niets met dance te maken vind hebben. Echt het had beter "4N goes extreme" ofzo kunnen heten.

Ik hoop in ieder geval dat dit een incident is en dat het niet het begin van het einde is voor de tranceliefhebbers.
jp
quote:
Originally posted by nwopper
Qlimax wordt 't....neh....dat weet ik wel zeker!


Op Q-Dance kun je meestal wel vertrouwen alhoewel ik een vooraanstaande medewerker erg vaak betrap op verkeersovertredingen (te hard rijden, parkeren op een zebrapad) ;)

Wel snel kaartje halen want het verkoopt 3 weken van tevoren uit :)
Mighty Johnny
quote:
Originally posted by dj pdv
Ik hoop in ieder geval dat dit een incident is en dat het niet het begin van het einde is voor de tranceliefhebbers.


true words... :rolleyes:
basd
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik vind het meerendeel van de reacties hier toch wel jammer hoor. Alsof trance/hardtrance/hardstyle de enige vette muziekstijlen zijn. Luister eens wat verder dan je neus lang is zou ik zeggen ;) De line-up is namelijk absoluut geen bagger, maar bestaat uit heel veel kwaliteit.

Verspilde moeite, dat ziet het merendeel van de mensen hier toch niet.

Ik vind het ook wel gaaf dat ze dit doen, tis in ieder geval een line-up zoals ik die nog niet vaak heb gezien. Plus nog een drietal echt goede namen imo (Rachmad, Technasia en Evil Nine).

Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen, helaas is de prijs gewoon echt te hoog. Maar dat vind ik al jaren van alle feestjes :p Dat zou ze nog wel (weer) eens kunnen gaan opbreken.

ZZandirt
quote:
Originally posted by nwopper
Voor alleen Dave Clarke en Kleinenberg ga ik geen 50 euro betalen....
Ik ben heus niet vies van wat andere muziek, maar het overgrote deel van de line-up trekt me totaal niet....


psies! alleen het techno ding spreekt mij op voorhand aan... maar dat is ook het nadeel van die grote dingen... de prijs suggereert dat je alles leuk zou vinden... terwijl je maar 30 % de moeite waard denkt te gaan vinden. voor al die nieuwe namen hebben we toch een zomer achter de rug voor de festivalletjes??

**rijdt liever naar berlijn ofzo voor een lekker 20 euri feestje...**

uiteindelijk even duur (en je bent langer van de straat(niet te verwarren met autobahn JP)) :D
Original
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik vind het meerendeel van de reacties hier toch wel jammer hoor. Alsof trance/hardtrance/hardstyle de enige vette muziekstijlen zijn. Luister eens wat verder dan je neus lang is zou ik zeggen ;) De line-up is namelijk absoluut geen bagger, maar bestaat uit heel veel kwaliteit.

Mainstage wel gewaagd hoewel Tiga toch best populair is, alleen vraag me af of je met deze line-up de mainstage wel kan vullen en of het ook los gaat.(ook niet geheel onbelangrijk)

De minimal en Electro zegt me vrij weinig, Hip hop/Breaks: Evil 9 is wel vet, alleen de combinatie met hiphop is vreemd. Jeugd van Tegenwoordig is opzich wel geinig omdat de muziek zelf volgensmij met een 4x4 beat is en vrij electro alleen vind ik het toch niet passen op IC. Net als Urban trouwens.. dan kan er ook wel een Industrial zaal :p. Techno is ook vrij standaard evenals de progressive zaal.

En ik kan ook begrijpen dat mensen het kut vinden dat er geen grote trance/hard(trance/style) namen staan omdat ze natuurlijk ook vrienden mee willen krijgen.
Ik vind zelf ook dat trance thuishoort op ic.. zet dan is een gewaagde line-up met o.a Psy-trance ofzo.

maarja vorig jaar heb ik al besloten dat het mijn laatste jaar was. 2000 en 2001 waren echt vet, 2002 redelijk en daarna werd het minder vond ik. Ook dat klote geloop word ik helemaal ziek van.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement