|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Hehe nou ja Project Hardcore was uitverkocht en Hard Bass 60% vol. In ieder geval zijn hun producties momenteel op hoger niveau dan UDC en ID&T |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Hehe nou ja Project Hardcore was uitverkocht en Hard Bass 60% vol. In ieder geval zijn hun producties momenteel op hoger niveau dan UDC en ID&T |
Volgens klasgenote waren de wc's dramatisch op hardbass.
ach jah liever slecht udc productie dan kansloze hardstyl/hardcore publiek |
|
|
| jp |
UDC = Strike One
Het meest kansloze (hardstyle) feest ooit in die verschrikkelijke Brabanthallen
En dan nog Nightmare in Rotterdam, ook UDC. Lijkt me hardcore
Laten ze nou lekker winterslaap houden en zich richten op Dance Valley :) |
|
|
| eXos |
| Worden de kaarten al weggegeven? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eXos
Worden de kaarten al weggegeven? |
Dat gaat niet gebeuren. Meneer Duncan vindt het al een succes als er 15000 man binnen zijn en zal niet met kaarten gaan strooien. Dan krijg je fout publiek binnen dat niet specifiek voor de muziek gaat. Kwaliteit moest de sleutel zijn. Afgezien van de Innercity game en kleine prijsvragen op de dancesites kun je het wel vergeten... |
|
|
| New Wave |
Die 15000 gaan ze waarschijnlijk wel redden.
Wat ik denk ik wel kan voorspellen (net zoals ik dat vorig jaar deed :p ) Dat de prijzen van drank/fris en eten (als dat er is) wel wat duurder wordt :p |
|
|
| jp |
| Nee dat is al het hele jaar 11 euro voor 5 bonnen. Volgens mij zijn de DJ's/acts een stuk goedkoper en kan er flink bespaard worden door slimme productietrucjes. Techno kan bijv. wel zonder wat extra lampjes, dat heet 'underground'. Minder mensen is ook minder personeel. Sowieso zei meneer Stutterheim dat er verlies zal worden gedraaid. Maar goed met ML en Sensation achter de rug en TE coming up zal dat niet zo'n probleem zijn. Vergeet niet dat dochter Q-Dance een partij geld binnen brengt van hier tot Tokyo. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Nee dat is al het hele jaar 11 euro voor 5 bonnen. Volgens mij zijn de DJ's/acts een stuk goedkoper en kan er flink bespaard worden door slimme productietrucjes. Techno kan bijv. wel zonder wat extra lampjes, dat heet 'underground'. Minder mensen is ook minder personeel. Sowieso zei meneer Stutterheim dat er verlies zal worden gedraaid. Maar goed met ML en Sensation achter de rug en TE coming up zal dat niet zo'n probleem zijn. Vergeet niet dat dochter Q-Dance een partij geld binnen brengt van hier tot Tokyo. |
Vind het trouwens wel treurig. Was op de eerste 5 edities en het is gewoon aan het aftakelen. Ze moeten er maar gewoon mee stoppen. :p
Vroegah vroegah vroegah vroegah vroegah. :whip: |
|
|
| jp |
Natuurlijk was vroeger (bijna) alles beter maar daar gaat het niet om.
Dingen veranderen en vooral ID&T is er goed in. Kijk naar Mysteryland, daar is men met z'n tijd mee gegaan. Ze hopen nu op hetzelfde want eerlijk gezegd: trance is dood.
Daarom steeds minder trance op Sensation en helemaal niet op Innercity. Trance Energy wordt een feest voor buitenlanders.
We kijken het gewoon een keertje aan. Ik wil best wel eens al die nieuwe stijlen bekijken, wie weet zit er wat leuks tussen.
Zo kan ik me een Innercity herinneren waar ze in een achteraf zaaltje Kosheen hadden gezet als onaangekondigde act. Had nog nooit van ze gehoord maar ze bliezen het dak eraf. Effe afwachten dus :) |
|
|
| Cyberjoi |
Trance is dood??? Grote namen zoals ID-t en UDC gaan er niet meer voor. Maar er zijn nog genoeg kleine feestjes die goed bezocht worden. Het trekt alleen niet het "grote" top 40 publiek meer (wat jammer zeg ):stongue:
Want het grote top 40 publiek zijn "echte" gabbers geworden...mwuahahahaa |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Volgens mij zijn de DJ's/acts een stuk goedkoper en kan er flink bespaard worden door slimme productietrucjes. Techno kan bijv. wel zonder wat extra lampjes, dat heet 'underground'. Minder mensen is ook minder personeel. |
techozaaltje in de brabanthallen ter lering ende vermaeck:

straik wan kan niet echt veel gekost hebben... :happy2: :happy2: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Hi eieregooie.
Wow you're good! And a very lucky person!
You've just won a ticket for Innercity 2005! |
:D |
|
|
|
|