return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 9)
View this Thread in Original format
tijs08
Wat ik hier niet terug lees in alle reacties is het feit dat dit feest zijn bezoekers genereerd door een aantrekkelijke line-up neer te zetten. En dan in het bijzonder aantrekkelijk voor de massa! Deze line up met specifieke namen die groot zijn in kleine kringen zal de RAI nooit vol krijgen... Een line-up met namen die beter tot zijn recht komen in kleinere settings.... Wat zal het dan worden in een RAI die niet eens half vol zit??

Nogmaals een goede line-up maar niet gepast voor dit feest. De Q-dance en Trance areas waren altijd de grote publieks trekkers... vind het ronduit vreemd dat ze die er dit jaar ook niet bij hebben staan.

Ik ga in ieder geval niet! Had ik al besloten na vorig jaar. Voor mij alleen nog big outdoor events

oja en schandalig hoe ze Evil Nine in een hip hop tent durven te zetten!!
Frank-HH
what a realy BAD LineUp??

....by by Innercity say all German Trance Addicts!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
New Wave
quote:
Originally posted by Djeebie
DJ's als Tiga en 2 Many DJ's kunnen een hele zaal echt wel los laten gaan hoor. 2 Many DJ's heb ik van de zomer nog meegemaakt. Die kunnen een set neerzetten met dezelfde toegankelijkheid als Ingrosso/Angello, maar dan nog beter. Ook Tiga kan dat. Op de main verder kan ik Technasia niet goed beoordelen, maar Alter Ego en Bart Skils kunnen denk ik best voor verrassende dingen zorgen.

De mensen op de main draaien al jaren voor grote zalen, dat is het probleem niet. Alleen dit is geen Innercity line up zoals het al jaren is. Ze gaan een groot aantal buitenlanders missen, ook het Q-dance publiek gaat niet komen. Ook geen trancepubliek.
Met techno, progressive en urban/hiphop red je het niet mee. Grote blunder van Stotterhein
@win
Nou daar gaat 5 op een rij... :(

Ik moet nageven dat de line-up erg innovatief is zoals beloofd, maar ze draaien wel erg door! IC was altijd een feest waar vernieuwing samenstroomde met een aantal grote publiekstrekkers, maar die staan er nu nauwelijks. Alle djs die er staan vormen voor mij luistermuziek, geen lekkere partymuziek. Ik snap deze move echt niet. Een kleiner publiek was ik voor, maar dit trekt max 20.000 man, jammer...

Dan maar op zoek naar een leuk klein feestje...
ahp2002
quote:
Originally posted by New Wave
100% het mooiste moment wat ik ooit heb meegemaakt!!!
Ik heb zelf ook die dingen gegooit, ik kreeg echt zo'n gigantische kippenvel van, al die dingen die door de lucht vlogen, gigantische!!!
Eerst zag je 10 van die dingen door de lucht, toen begon opeens iedereen te smijten met die dingen grandioos!!!

hehe wat een puinhoop was dat toen! :) Was een goeie editie.

wat is dit? wazige dj's, de een nog cooler en minimalistischer dan de ander. leuk al dat gepiep en geklooi. Is echt cool. Kan iedereen stilstaan, en zeggen hoe cool het feest is. en dan weer naar huis.

Snappen ze nou niet dat IC naam en faam heeft gemaakt door legendarische sets van Tiesto, Ferry, Paul van Dyk e.d. DAAR werd over nagepraat!

Volgens mij wordt het helemaal niks. Ze hadden op zn minst een area met jonge trance dj's moeten programmeren ofzo.
magrec
tsja minimal is gewoon wel in nu en voor zover ik weet gaan er genoeg mensen los op die muziek maar of dat nu ook mensen zijn die 50 euro (inclusief fee) betalen...ik denk het niet. Als je zo'n experimentele line up neerzet prijs dan je kaartje ook lager want zo zul je mensen die wel benieuwd zijn naar deze muziek sneller trekken.. Voor die progressive line up gaat geen prog liefhebber komen (wat bates daar moet :conf: :rolleyes: ) sander en nic kun je op kleine goedkope feestjes ook wel zien....

ic 2000 was idd een vette editie goede mainstage, goede techno en goede progressive areas.
New Wave
quote:
Originally posted by ahp2002

Snappen ze nou niet dat IC naam en faam heeft gemaakt door legendarische sets van Tiesto, Ferry, Paul van Dyk e.d. DAAR werd over nagepraat!

Inderdaad. Dat was het speciale aan innercity. Al vond ik het na marco V wel wat afzwakken.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
opzich wel hulde voor id&t want er staan echt goed dingen bij alleen niet echt mijn ding. Leuk om een keer naar te luisteren op cd maar niet meer dan dat (behalve 2 many dj's die wil ik echt nog een keer zien)

edit:

prijs 25 euro en ik was nog gegaan ook.

Das het mooie ja, mensen die van experimentele muziek houden en niet in hokjes denken (maar een aantal hier, imho) zeggen allemaal "Hulde voor ID&T, best leuk, maar ik ga niet". Ik heb hetzelfde :D

quote:
Originally posted by Original

Ik vind zelf ook dat trance thuishoort op ic.. zet dan is een gewaagde line-up met o.a Psy-trance ofzo.

Jaaaaaa meer PsyTrance! :D Dat was de vetste tent op DanceValley! Psytrance rocks de pan uit!
@win
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jaaaaaa meer PsyTrance! :D Dat was de vetste tent op DanceValley! Psytrance rocks de pan uit!

Als ze die vernieuwende lijn nu eens doortrekken naar Trance Energy!! Psy Trance area en allemaal Engelsen die nooit in NL komen draaien :eyes:
New Wave
quote:
Originally posted by @win
Als ze die vernieuwende lijn nu eens doortrekken naar Trance Energy!! Psy Trance area en allemaal Engelsen die nooit in NL komen draaien :eyes:

Denk dat er in nederland gigantisch veel psy-trance/goa dj's zijn die best op een iets groter feestje willen draaien. Heb je die engelsen helemaal niet voor nodig.
Toen ik vorige week uit Italia kwam stopte we bij een benzinestation in duitsland. Daar hadden ze zelfs psy-trance cd's liggen. Had ik niet verwacht.

Mighty Johnny
but i think trance energy not consist of psy trance...

i compare it much more with names how johan gielen,ferry corsten,cosmic gate,jean etc.

but come back to Innercity... i think wed had to make an email action to ID&T... Its in German called "Beschwerdemail"

That we are very disappointet about the lineup.
Frank-HH
quote:
Originally posted by Mighty Johnny
Its in German called "Beschwerdemail"

...another word is: "unsergeldbekommtihrnichtmail"...:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement