|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Als jij slim bent had je je vrienden mee laten spelen en hadden ze gewoon gewonnen |
haha ook gedaan...maar ik bedacht me net dat jij als eenzame student meedoet en dan maar 1 kaartje wint...kan je niet eens iemand meevragen:D |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Muppy
haha ook gedaan...maar ik bedacht me net dat jij als eenzame student meedoet en dan maar 1 kaartje wint...kan je niet eens iemand meevragen:D |
he niet zo zeiken Mopper-de-muppy :p
het is al gratis.. het kan alleen nog gekker worden als ID&T jou betaalt om te gaan :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Unique2701
he niet zo zeiken Mopper-de-muppy :p
het is al gratis.. het kan alleen nog gekker worden als ID&T jou betaalt om te gaan :D |
haha ben benieuwd of we dat volgend jaar gaan krijgen:D |
|
|
| jp |
| ID&T jullie sporen niet :mad: |
|
|
| New Wave |
| Was toch te verwachten. :) Ik zei het 3 jaar geleden al. Dit feest gaan ze ook verneuken. |
|
|
| jp |
Ik zŕl niet in details treden maar dit is een regel uit hun 'persbeleid':
"Geen zgn. ‘party pictures’ te maken. De definitie van party picture is: foto’s van bezoekers 1 op 1, met minder dan 5 meter afstand tussen de fotograaf en de gefotografeerde bezoeker"
:stongue:
Echt ongelofelijk |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik zŕl niet in details treden maar dit is een regel uit hun 'persbeleid':
"Geen zgn. ‘party pictures’ te maken. De definitie van party picture is: foto’s van bezoekers 1 op 1, met minder dan 5 meter afstand tussen de fotograaf en de gefotografeerde bezoeker"
:stongue:
Echt ongelofelijk |
jahoor, dus zij gaan bepalen hoe jij je foto moet maken en gaan bepalen wat 'partyfotograferen' is......MWHAHAHA
Sorry hoor, wil niet stoer doen maar als gediplomeerd fotograaf vind ik dit echt te erg voor woorden. MWHUAHAHA. Dit kan niet. :p |
|
|
| Djeebie |
Tering zeg :eek:
Die D uit ID&T staat zeker voor Dictatuur. |
|
|
| ZZandirt |
| dat heeft niets met id$T te maken, maar alles met d ewet op de privacy.... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
dat heeft niets met id$T te maken, maar alles met d ewet op de privacy.... |
uhuh 'een ieder die een ID&T event bezoekt geeft stilzwijgend toestemming dat er video en/of foto-opnamen worden gemaakt'
En daarbij, ze vragen MIJ om een foto te maken |
|
|
| jp |
| Eigen schuld moeten ze maar beter sites uitkiezen zoals Q-Dance en Monumental doen. Ze kijken niet naar kwaliteit maar naar pageviews. Erg dom. Persvrijheid beperken :mad: |
|
|
| ZZandirt |
dan nog.. (sorry)
je hebt wel gelijk, maar zo werkt het niet.. ik zou een zaak kunnen aanspannen tegen jou als jij mij expliciet en ongevraagd in beeld brengt.. (dat weet je). (edit: én publiceert)
waar het daar om gaat zijn overzichtsfoto's en bewakings. hence de "5 meter" dáár geef je toestemming voor (consent..wat is nederlands hiervoor? mee eens ofzo??) |
|
|
|
|