return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 31)
View this Thread in Original format
Cyberjoi
Dat was volgens mij zo een jaar geleden, anders was de slogan van Q-dance toch niet "Q-dance Representing the harder styles in dance music.."??????

Urban on the street....JÔH mother f*ckers

Volgende jaar:

-Experimental, Funk, Garage, Goa 'alles mag' talentroom
-Een clubhouse/groovy house lounge
-Progressive/trance hal
-Minimal techno/Detroit zaal
-Hard techno/Schranz hal
-Electro/tech house zaal


Dan ben ik weer aanwezig! Maar ik denk dat ze het volgend jaar niet meer houden....
jp
quote:
Originally posted by Cyberjoi
Dan ben ik weer aanwezig! Maar ik denk dat ze het volgend jaar niet meer houden....


Wedden van wel? ;)
Cyberjoi
Waar wedden we om :happy2: ????
jp
Verlies je toch :D
New Wave
quote:
Originally posted by Cyberjoi
En.... is dat erg???


mwja, opzich vind ik het wel jammer maar niet erg. Ook al ben ik gigantisch anti-ID$T. Ik ben bij de eerste 4 edities geweest en dat had een speciaal gevoel. De eerste vanwege de nieuwgheid en het gevoel die je er bij krijgt. De andere twee omdat die edities best okee waren en tijdstip was gewoon prima. Innercity-slapen-oudjaar-feesten-nieuwjaar-zuipen-nog meer zuipen-slapen-geen idee meer wat er na kwam-slapen. Maar nu is het 2 weken naar voren geschoven en geeft dat mij dat gevoel niet meer die ik had.
jp
Paul van Dyk komt niet meer en glowsticks zijn te duur :(
Cyberjoi
Huh?
ZZandirt
quote:
Originally posted by Cyberjoi
Huh?



memories....
jp
Dat was voor je tijd dude :)
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
mwja, opzich vind ik het wel jammer maar niet erg. Ook al ben ik gigantisch anti-ID$T. Ik ben bij de eerste 4 edities geweest en dat had een speciaal gevoel. De eerste vanwege de nieuwgheid en het gevoel die je er bij krijgt. De andere twee omdat die edities best okee waren en tijdstip was gewoon prima. Innercity-slapen-oudjaar-feesten-nieuwjaar-zuipen-nog meer zuipen-slapen-geen idee meer wat er na kwam-slapen. Maar nu is het 2 weken naar voren geschoven en geeft dat mij dat gevoel niet meer die ik had.


Ja dat was altijd relaxt net bijgekomen van ic meteen weer naar de klote vanwege oud en nieuw :D

franzelare
quote:
Originally posted by jp
Dat was voor je tijd dude :)


vroeger toen het land nog droog was en de vissen nog gewoon moesten lopen

toen kamelen nog 3 bulten hadden en je nog kon kiezen waar je ging zitten!

toen sex nog vies was!

en je koe nog met een lange oe schreef!
Fkwebeman
quote:
Originally posted by jp
Paul van Dyk komt niet meer en glowsticks zijn te duur :(


deelden ze nog gratis uit.. geniale set, sfeer en nacht toen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 
Privacy Statement