|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Cyberjoi |
Dat was volgens mij zo een jaar geleden, anders was de slogan van Q-dance toch niet "Q-dance Representing the harder styles in dance music.."??????
Urban on the street....JÔH mother f*ckers
Volgende jaar:
-Experimental, Funk, Garage, Goa 'alles mag' talentroom
-Een clubhouse/groovy house lounge
-Progressive/trance hal
-Minimal techno/Detroit zaal
-Hard techno/Schranz hal
-Electro/tech house zaal
Dan ben ik weer aanwezig! Maar ik denk dat ze het volgend jaar niet meer houden.... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Dan ben ik weer aanwezig! Maar ik denk dat ze het volgend jaar niet meer houden.... |
Wedden van wel? ;) |
|
|
| Cyberjoi |
| Waar wedden we om :happy2: ???? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
En.... is dat erg??? |
mwja, opzich vind ik het wel jammer maar niet erg. Ook al ben ik gigantisch anti-ID$T. Ik ben bij de eerste 4 edities geweest en dat had een speciaal gevoel. De eerste vanwege de nieuwgheid en het gevoel die je er bij krijgt. De andere twee omdat die edities best okee waren en tijdstip was gewoon prima. Innercity-slapen-oudjaar-feesten-nieuwjaar-zuipen-nog meer zuipen-slapen-geen idee meer wat er na kwam-slapen. Maar nu is het 2 weken naar voren geschoven en geeft dat mij dat gevoel niet meer die ik had. |
|
|
| jp |
| Paul van Dyk komt niet meer en glowsticks zijn te duur :( |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Huh? |
memories.... |
|
|
| jp |
| Dat was voor je tijd dude :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwja, opzich vind ik het wel jammer maar niet erg. Ook al ben ik gigantisch anti-ID$T. Ik ben bij de eerste 4 edities geweest en dat had een speciaal gevoel. De eerste vanwege de nieuwgheid en het gevoel die je er bij krijgt. De andere twee omdat die edities best okee waren en tijdstip was gewoon prima. Innercity-slapen-oudjaar-feesten-nieuwjaar-zuipen-nog meer zuipen-slapen-geen idee meer wat er na kwam-slapen. Maar nu is het 2 weken naar voren geschoven en geeft dat mij dat gevoel niet meer die ik had. |
Ja dat was altijd relaxt net bijgekomen van ic meteen weer naar de klote vanwege oud en nieuw :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
Dat was voor je tijd dude :) |
vroeger toen het land nog droog was en de vissen nog gewoon moesten lopen
toen kamelen nog 3 bulten hadden en je nog kon kiezen waar je ging zitten!
toen sex nog vies was!
en je koe nog met een lange oe schreef! |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by jp
Paul van Dyk komt niet meer en glowsticks zijn te duur :( |
deelden ze nog gratis uit.. geniale set, sfeer en nacht toen |
|
|
|
|