|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by @win
Nou sorry hoor, maar daar heeft dat niks mee te maken. Op een tranceforum maak je trance in zijn algemeenheid gewoon niet zwart. Als het je niet (meer) interesseert prima, maar praat er dan gewoon niet over. Maar goed dit is nou ook weer geen rel waardig... |
Waarom mag iemand niet zeggen dat hij blij is dat er geen trance geprogrammeerd staat? Er wordt toch ook zou vaak gezegd van ow gelukkig geen hardstyle.....iedereen heeft een andere smaak. En Tranceaddict is allang geen trance alleen meer. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Waarom mag iemand niet zeggen dat hij blij is dat er geen trance geprogrammeerd staat? Er wordt toch ook zou vaak gezegd van ow gelukkig geen hardstyle.....iedereen heeft een andere smaak. En Tranceaddict is allang geen trance alleen meer. |
Nou niet op die manier in ieder geval. En dat NLTA misschien minder tranceliefhebbers bevat zegt niks over TA in zijn geheel. Ik vind zo'n reactie dan gewoon ongepast op die manier. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by New Wave
:D Op geen enkele forum wordt er positief gereageerd :D
Op het franse forum en op het duitse forum wordt het al helemala afgekraakt :p |
Zweedse forum ook. Er is een busreis georganiseerd maar 9 op de 10 passagiers wil nu zijn kaartje verkopen nu de line-up bekend is hehe :D
Ik snap niet wat ID&T hiermee denkt te bereiken, de RAI is een locatie voor grootschalige massa-evenementen met muziek die tot zijn recht komt in die zalen. En, afgezien van techno (wat overigens ook discutabel is), voldoet geen enkele van de gekozen stijlen aan die eis. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by @win
Nou niet op die manier in ieder geval. En dat NLTA misschien minder tranceliefhebbers bevat zegt niks over TA in zijn geheel. Ik vind zo'n reactie dan gewoon ongepast op die manier. |
Och man ga alstjeblieft effe ergens anders lopen zeuren gast!
kan je een beetje kritiek op trance niet verdragen? Tuurlijk mag je hier je mening geven over trance. Het blijft over trance gaan, ookal is het negatief. Als je dat niet zint maak je een eigen tranceforum, wordt je zelf de dictator-moderator en kan je lekker daar gaan janken als er iets vervelends over trance gezegt wordt, aju! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by ScuL
En, afgezien van techno (wat overigens ook discutabel is), voldoet geen enkele van de gekozen stijlen aan die eis. |
Daar vergis je je wel in..
2 many dj's kunnen een volle zaal van 20.000 man echt wel uit hun dak laten gaan en van wat ik heb gehoord zal id&t gebruik maken van de kleine zalen en daar je kun je prima met 3000 man uit je dak gaan op booka shade...
btw booka shade setje:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=19642358
lekker dansbaar :cool: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by New Wave
Och man ga alstjeblieft effe ergens anders lopen zeuren gast!
kan je een beetje kritiek op trance niet verdragen? Tuurlijk mag je hier je mening geven over trance. Het blijft over trance gaan, ookal is het negatief. Als je dat niet zint maak je een eigen tranceforum, wordt je zelf de dictator-moderator en kan je lekker daar gaan janken als er iets vervelends over trance gezegt wordt, aju! |
Jij vat het wel erg negatief op he :rolleyes:
Ik vond de opmerking gewoon beledigend, punt uit. Ga nu maar weer verder met waar je mee bezig was, doe ik dat ook. |
|
|
| ScuL |
| Ik zie alweer dat de stemming hier net zo gezellig is als 3 jaar geleden LOL :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by @win
Ik vond de opmerking gewoon beledigend. |
Trance is voor homo, trance is voor Breezah sletjes, trance is voor mongolen, trance is voor anabolen kinderporno gasten, trance is voor jouw, trance is voor kakkers, trance is voor nerds en het zou uitgeroeit moeten worden. HIER VOOR JE!!! janken zul je! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by New Wave
Trance is voor homo, trance is voor Breezah sletjes, trance is voor mongolen, trance is voor anabolen kinderporno gasten, trance is voor jouw, trance is voor kakkers, trance is voor nerds en het zou uitgeroeit moeten worden. HIER VOOR JE!!! janken zul je! |
:eek:
:toothless
Nee serieus ik maak me er echt niet druk om. Vond het gewoon een stomme opmerking. Bij deze hoofdstuk gesloten. Is mijn tijd en hopelijk de jouwe ook niet waardig ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by @win
:eek:
:toothless
Nee serieus ik maak me er echt niet druk om. Vond het gewoon een stomme opmerking. Bij deze hoofdstuk gesloten. Is mijn tijd en hopelijk de jouwe ook niet waardig ;) |
Ik heb nog een week vakantie dus nog tijd zat. :p |
|
|
| Antony |
| Dit kan ook enkel op NLTA eh... :o |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Antony
Dit kan ook enkel op NLTA eh... :o |
Dan kom je hier toch niet? |
|
|
|
|