return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
quote:
Misschien gaan de DJs dit jaar wel ondersteboven draaien.


Ik denk dat we Jean en zijn 100.000 platenspelers gaan zien
Asperge
Wedden, ze zetten Tiesto op de main en het raakt nu wel uitverkocht:D
Freezel
Das dan alvast 1 reden om de main te mijden rond een bepaald tijdstip ;)
Stephan B
quote:
Originally posted by Asperge
Wedden, ze zetten Tiesto op de main en het raakt nu wel uitverkocht:D

nou daar gaat die beloofde muzikale vernieuwing al de prullenmand in :toothless
MennoB
Ik ben hier ook weer bij. Wordt al de 3de keer oprij. Vind dit, net als mysteryland als perfecte afsluiter van de zomer, een perfecte afsluiting van het jaar, want met nieuwjaar gaan we toch de plaatselijke kroeg in..
jp
Ex-Pornstar zouden ze wel mogen verbannen of transformeren tot VIP ruimte. Die vrouwen daar trekken met hun vunzige bewegingen teveel irritante Mocro's en puberende agrariers aan. Of is het juist goed dat ze al het tuig op deze manier op een plaats houden? In ieder geval mag ID&T er eens aan denken om de urban area weg te laten ivm mogelijke schietpartijen

:nervous:
raoel
Ik wil ook nog een keer gaan party-en dit jaar.

Ben nog nooit op innercity geweest en wil daar toch graag een keer naar toe. Is wel afhankelijk van de line-up. De mensen waar ik mee ga zijn er achter gekomen dat Tiësto in de HMH komt. Dan is dat alweer bijna het einde van de wereld en wil men daarheen.

Zou ik ook zeker gaaf vinden, maar dat is toch heel anders dan IC.
Als er wat aansprekende namen komen op IC willen ze waarschijnlijk toch wel mee. Anders wordt het Tiesto in de HMH, als daar dan nog kaarten voor te krijgen zijn.

Iemand enig idee wat IC dit jaar gaat kosten?
Zijn er al namen bekend?
basd
quote:
Originally posted by raoel
Iemand enig idee wat IC dit jaar gaat kosten?
Zijn er al namen bekend?

Site gaat maandag geloof ik online, misschien dat daar dan ook prijs op staat en ik dacht misschien ook wel (gedeelte van) de line-up.

Voor die Tiesto-kaarten zou ik maar opschieten, anders koop je ze gewoon alvast, die raak je denk ik wel weer kwijt tegen die tijd, kan me niet voorstellen dat dat niet uitverkocht raakt.
@win
Ik hoop toch wel dat ze maandag de line-up vrijgeven! Ben wel benieuwd naar die muzikale vernieuwing in de ogen van id-t. Het zal denk ik (en hoop ik) kleinschaliger worden dan vorig jaar. 40.000+ is gewoon teveel voor de RAI. 30.000 met behoudt van alle zalen zou mooi zijn!
TranceFool
quote:
Originally posted by @win
Ik hoop toch wel dat ze maandag de line-up vrijgeven! Ben wel benieuwd naar die muzikale vernieuwing in de ogen van id-t. Het zal denk ik (en hoop ik) kleinschaliger worden dan vorig jaar. 40.000+ is gewoon teveel voor de RAI. 30.000 met behoudt van alle zalen zou mooi zijn!

Je denkt toch niet dat ze gek zijn bij ID&T?

@win
quote:
Originally posted by TranceFool
Je denkt toch niet dat ze gek zijn bij ID&T?


Waarom niet? IC is al lang geen cash cow meer voor id-t en vorig jaar was het overduidelijk veel te druk. Dat kwam deels door de verkeerde zaalinrichting, maar ook zeker door het grote aantal aanwezigen. Voor mij part maak je er 35.000 van, maar dat er minder mensen dan vorig jaar moeten komen om logistieke drama's te voorkomen lijkt me duidelijk. En beter voor wat minder mensen een kwalitatief goed feest organiseren dan alles maar volstouwen voor het geld.
jp
quote:
Originally posted by raoel
Iemand enig idee wat IC dit jaar gaat kosten?


52,50 give or take a euro
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement