|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
Komt wel goed ;) |
joepie! ben nog nooit op IC geweest! kriebels |
|
|
| jp |
| Eens moet de eerste keer zijn :o |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
Eens moet de eerste keer zijn :o | ja misschien deze keer dus :)
enige winter feest dat ik ooit ben geweest is impulz.... KOUD die brabanthallen :nervous: |
|
|
| jp |
| UDC sucks, weet je toch |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
UDC sucks, weet je toch |
maar ID&T ook :p |
|
|
| jp |
| B2S is goed bezig. Die snappen het tenminste. |
|
|
| DarkAngel |
| Innerty! :gsmile: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
Innerty! :gsmile: |
In your pants? :nervous: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
In your pants? :nervous: |
Exactly. Right after I read the line-up. :haha: |
|
|
| jp |
| You're just a trancewhore :p |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
You're just a trancewhore :p |
:D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
B2S is goed bezig. Die snappen het tenminste. |
mwahaha had ze laatst aan de lijn:
B2s: Hoe zit het met jullie voorverkoop van hardbass?
Ik: euh doen we niet.
B2s: Wat is dan jullie verkoop tussenstand voor project hardcore?
Ik: Die verkopen we ook niet los.
B2s: Hoeveel hebben jullie er dan voor ......... (feest waarvan ik naam ff kwijt ben) verkocht.
Ik: jah daar doen we ook geen voorverkoop voor.
B2S: Oh ok, prettige middag nog.
:stongue:
lekkere administratie heb je dan |
|
|
|
|