|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Voor onbekende namen ga je maar naar een kleiner feestje. Dit is onrealistisch. Je krijgt met deze line-up de zalen niet vol.
Daarnaast zullen mensen zelf op onderzoek uit gaan naar wat DJ's draaien. Ze hebben allemaal een internetsite. Innercity had aan het begin iets magisch, iets vernieuwend. Dat is er al lang niet meer bij. Innercity stond bekend om zijn grote artiesten. het jaar na marco V is Innercity flink achteruit gegaan. het hele ID$T concept was toen in een omkeerpunt gekomen. Op dat zelfde moment wisten ze ook Shockers te verneuken. bravobravo. |
ik zeg toch ook dat ze een groot risico lopen dat de zalen niet vol zullen lopen? Dit vind ik trouwens best vernieuwend, over 3 jaar zegt eidereen, "kwam die editie van innercity 2005 nog maar eens, die line up was echt vet, die namen komen nu nooit meer op 1 feest samen" |
|
|
| Cosmic |
Idd, dat was cool. Twas volgens mij niet de bedoeling, maar t zag er wel gaaf uit! |
|
|
| New Wave |
| quote: |
Lex Harding, Ruud Hendriks en Marcel Dijkhuizen nemen het radiostation SLAM!FM over van ID&T. Dat hebben beide partijen zojuist bekend gemaakt. Investeringmaatschappij 2HMedia van de radiomannen neemt een meerderheidsbelang in de zender.
De overname is opvallend omdat Lex Harding de oprichter is van concurrent Radio 538. Daarnaast bezat hij tot voor kort nog een klein deel van de aandelen van 538. Inmiddels is Talpa Radio eigenaar van die zender. "Ik ben ontzettend blij met deze kans om na Veronica en Radio 538 nogmaals een toonaangevend jongerenmerk te kunnen uitbouwen. Jongeren zijn de afgelopen periode wederom door veel spelers in onze industrie vergeten. Daar gaan wij verandering in brengen". Hoeveel de aandelen kosten, is niet bekend gemaakt.
Ook Ruud Hendriks was tot voor kort nog betrokken bij Radio 538. Hij zat in de Raad van Commissarissen. Daarnaast werkte hij negen jaar voor Veronica en stond hij aan de wieg van RTL in Nederland. "De dance is de laatste jaren een van mijn grote passies. Als je die mag combineren met fascinatie voor radio dan ben je een zeer bevoorrecht mens. Vanaf onze eerste gesprekken voelde ik dat dit een geweldig project kan worden. Het kostte weinig moeite mijn partners daarvan te overtuigen", zo zegt Hendriks.
Oprichter Duncan Stutterheim van ID&T hoopt dat 2HMedia het radiostation groter kan maken. "Wij hebben heel bewust gekozen voor een partij met veel radio ervaring omdat dat voor de continuïteit en uitbouw van SLAM!FM beter is dan alleen een zak met geld. ID&T blijft een substantiële aandeelhouder."
|
Zijn ze alvast onderdelen aan het verkopen om de schade van Innercity op te vullen? :D |
|
|
| jp |
| Met de winst die ze gemaakt hebben op Sensation en Mysteryland zal dat wel meevallen ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Fok jullie allemaal!!
stelletje Negative Nancy's!!
:eyes: w00t! dit is ZEKER de beste innercity line-up ooit!!! :crazy:
Zeker dat ik hierheen ga ook,
2ManyDj's :crazy:
Alter Ego :tongue3
Dave Clarke en Steve Rachmad :crazy:
Terry Toner & Herr Arter :eyespop:
Nic Fanciulli :eek: :cool:
ID&T gaat eindelijk is met haar tijd mee, een electro EN een minimal zaal wtf :stongue:
en het allermooiste wat me ooit is overkomen: GEEN HARDSTYLE EN GEEN TRANCE!!!!
god bestaat |
Wa doede gij hier, hoe zijde gij op dees forum terechtgekomen? had gerust nog eens in holland willen komen feesten, ma zonder Trance zalt ni op Innercity zijn... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Antony
Wa doede gij hier, hoe zijde gij op dees forum terechtgekomen? had gerust nog eens in holland willen komen feesten, ma zonder Trance zalt ni op Innercity zijn... |
Dat is nou iemand die zn stijl heeft verbreed na al die jaren TA :rolleyes: |
|
|
| Antony |
dan zijn er 2 opties:
god ni bedanken omdatter geen trance is (alst ni voor uzelf meer is, denk dan aan ons...)
of een ander forum opzoeken:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Antony
Wa doede gij hier, hoe zijde gij op dees forum terechtgekomen? |
5 jaar geleden zijn we ontsnapt uit een psychiatrisch ziekenhuis. In een internetcafe zijn we perongelijk op ta.com gekomen. We zochten op het woord: XTC en we kwamen vanzelf bij tranceaddict terrecht. we hebben ons toen ingeschreven in d ehoop dat we wat konden scoren. Kon helaas niet maar we zijn wel gebleven. Dit alstjeblieft niet overal versprijden. ze zijn namelijk nog steeds op zoek naar ons. |
|
|
| jp |
| Ga ons levensverhaal effe aan de grote klok hangen :rolleyes: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat is nou iemand die zn stijl heeft verbreed na al die jaren TA :rolleyes: |
Nou sorry hoor, maar daar heeft dat niks mee te maken. Op een tranceforum maak je trance in zijn algemeenheid gewoon niet zwart. Als het je niet (meer) interesseert prima, maar praat er dan gewoon niet over. Maar goed dit is nou ook weer geen rel waardig... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Fok jullie allemaal!!
stelletje Negative Nancy's!!
:eyes: w00t! dit is ZEKER de beste innercity line-up ooit!!! :crazy:
Zeker dat ik hierheen ga ook,
2ManyDj's :crazy:
Alter Ego :tongue3
Dave Clarke en Steve Rachmad :crazy:
Terry Toner & Herr Arter :eyespop:
Nic Fanciulli :eek: :cool:
ID&T gaat eindelijk is met haar tijd mee, een electro EN een minimal zaal wtf :stongue:
en het allermooiste wat me ooit is overkomen: GEEN HARDSTYLE EN GEEN TRANCE!!!!
god bestaat |
hell vind het ook goeie line-up,lekker experimenteel, wie wil er nu in hemelsnaam ferry , pvd voor de 20 duizendste keer zien, boeit niet. enkel spijtig van de hoge toegangsprijs |
|
|
| eieregooie |
Dan wens ik Theesaus en Eigeel veel plezier met ze 2en ;)
Maar eerlijk is eerlijk, er zullen best wel wat mensen zijn die het gaaf vinden, maar zoals hier al tig keer gezegd is... Zijn het er genoeg? En ten tweede vind ik dat je op TA ook niet raar moet kijken als de meeste mensen het gewoon niks vinden. |
|
|
|
|