return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 29)
View this Thread in Original format
franzelare
aankleding was idd kut
maar het was wel veel rustiger van vorig jaar, gewoon goed te doen!

heb alleen helaas jp en ambs gemist
jp
Ja jammer :(

Maar goed de die-hards waren er tenminste :D
jp
I made a small selection for you all to enjoy (or not) ;)







































franzelare
vooral al dat ijs op de straat voor de deur :[
franzelare
marko heeft het wel cool aangepakt, gewoon maar 30 foto's en allemaal volgens de regels :D
eieregooie
Wat een ballenfeest...

+ SK, daar zat de sfeer er lekker in, maar dat was na zen set ook al snel weer over...
+ Gratis koffie op weg naar buiten
+/- De Techno was wel aardig voor een uurtje...

De rest was gewoon kut, van de aankleding via de muziek naar de sfeer... Er hing een beetje een sfeertje alsof iedereen zich stond te vervelen.

Dikke onvoldoende wat mij betreft...

edit: owja, en dan natuurlijk al die mensen die een kaartje gekocht hebben en dus gewoon geen waar voor hun geld gekregen hebben... En om een indicatie van de drukte te geven... De Parkhal was slecht voor een derde als dansvloer ingericht, en was nog niet goed gevuld...
ambs
zo wat ben ik brakkie! :p

+ punten:
dave clarke
2 many djs

- punten:
aankleding pfft echt zielig
sfeer was er niet


thank you jp voor t kaartje, heb me wel goed vermaakt! nu slapen :p
jp
quote:
Originally posted by franzelare
marko heeft het wel cool aangepakt, gewoon maar 30 foto's en allemaal volgens de regels :D


Die Elvis van link2party nam van 50cm foto's en deelde ook kaartjes uit dus ben benieuwd wat daarmee gebeurd. Er liep er nog zo eentje rond met een kale kop.

Men was overigens zonder uitzondering begripvol dat je op afstand moest schieten, alleen de reden waarom resulteerde in een grote naaajaaaaaaa.
Cyberjoi
Innercity was voor vele teleurstelling.

wie had dat kunnen denken...
magrec
quote:
Originally posted by Cyberjoi
Innercity was voor vele teleurstelling.

wie had dat kunnen denken...


leg eens uit? Heb toch goede verhalen gehoord over de muziek, de sfeeer had misschien beter gekund. Ik ben uiteindelijk niet gegaan omdat ik de enige was met gratis kaartjes en de rest wilde niet betalen (groot gelijk)

basvh
ik vond het een vet feest! vanavond een uitgebreider report!
Chicane
Het AD was ook al niet zo positief, maar vraag me af waar het AD wel postitief over kan zijn... AD = PvdA krant :(

Zonde van die 2 gratis tickets.. had liever gratis cd'tje gehad = meer value for free money :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 
Privacy Statement