|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
aankleding was idd kut
maar het was wel veel rustiger van vorig jaar, gewoon goed te doen!
heb alleen helaas jp en ambs gemist |
|
|
| jp |
Ja jammer :(
Maar goed de die-hards waren er tenminste :D |
|
|
| jp |
I made a small selection for you all to enjoy (or not) ;)



















 |
|
|
| franzelare |
| vooral al dat ijs op de straat voor de deur :[ |
|
|
| franzelare |
| marko heeft het wel cool aangepakt, gewoon maar 30 foto's en allemaal volgens de regels :D |
|
|
| eieregooie |
Wat een ballenfeest...
+ SK, daar zat de sfeer er lekker in, maar dat was na zen set ook al snel weer over...
+ Gratis koffie op weg naar buiten
+/- De Techno was wel aardig voor een uurtje...
De rest was gewoon kut, van de aankleding via de muziek naar de sfeer... Er hing een beetje een sfeertje alsof iedereen zich stond te vervelen.
Dikke onvoldoende wat mij betreft...
edit: owja, en dan natuurlijk al die mensen die een kaartje gekocht hebben en dus gewoon geen waar voor hun geld gekregen hebben... En om een indicatie van de drukte te geven... De Parkhal was slecht voor een derde als dansvloer ingericht, en was nog niet goed gevuld... |
|
|
| ambs |
zo wat ben ik brakkie! :p
+ punten:
dave clarke
2 many djs
- punten:
aankleding pfft echt zielig
sfeer was er niet
thank you jp voor t kaartje, heb me wel goed vermaakt! nu slapen :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by franzelare
marko heeft het wel cool aangepakt, gewoon maar 30 foto's en allemaal volgens de regels :D |
Die Elvis van link2party nam van 50cm foto's en deelde ook kaartjes uit dus ben benieuwd wat daarmee gebeurd. Er liep er nog zo eentje rond met een kale kop.
Men was overigens zonder uitzondering begripvol dat je op afstand moest schieten, alleen de reden waarom resulteerde in een grote naaajaaaaaaa. |
|
|
| Cyberjoi |
Innercity was voor vele teleurstelling.
wie had dat kunnen denken... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Innercity was voor vele teleurstelling.
wie had dat kunnen denken... |
leg eens uit? Heb toch goede verhalen gehoord over de muziek, de sfeeer had misschien beter gekund. Ik ben uiteindelijk niet gegaan omdat ik de enige was met gratis kaartjes en de rest wilde niet betalen (groot gelijk) |
|
|
| basvh |
| ik vond het een vet feest! vanavond een uitgebreider report! |
|
|
| Chicane |
Het AD was ook al niet zo positief, maar vraag me af waar het AD wel postitief over kan zijn... AD = PvdA krant :(
Zonde van die 2 gratis tickets.. had liever gratis cd'tje gehad = meer value for free money :) |
|
|
|
|