return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 28)
View this Thread in Original format
franzelare
quote:
Originally posted by jp
Sommigen hebben 2 of zelfs 4 tickets gehad


noem er eens een paar dan die wel een ticket kwijt zouden willen ;)
jp
Effe op Flock pimpen :)
New Wave
gelukkig wordt mijn brievenbus niet vervuild met dat ID$T vullis!
franzelare
quote:
Originally posted by jp
Effe op Flock pimpen :)


ben bezig ;)
jp
Morgen alweer :D
ambs
woooeiiii!!! liebinggggg \o/
eieregooie
t zal mij benieuwen vanavond...
jp
quote:
Originally posted by eieregooie
t zal mij benieuwen vanavond...


+1

expect nothing... and you wont be disappointed
franzelare
ik ben er ook bij, het sletten is toch nog gelukt :D
jp
vanzelfsprekend :happy2:

DarkAngel
Innerty! :gsmile:
jp
Qua aankleding was het een aanfluiting. Gooi dan tenminste 1 laser ergens neer met een hoop spiegelbollen. Maar ja, het publiek maakte veel goed, en dan voornamelijk in de techno. Veel lachende gezichten daar. Dave Clarke en SK waren erg lekker. Dat 9 bonnen systeem was een goed idee. Red Bull was 'maar' 3 bonnen en de broodjes kroket ook :)

Anyhow... eindcijfer 6.7 dan maar :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 
Privacy Statement