|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
Sommigen hebben 2 of zelfs 4 tickets gehad |
noem er eens een paar dan die wel een ticket kwijt zouden willen ;) |
|
|
| jp |
| Effe op Flock pimpen :) |
|
|
| New Wave |
| gelukkig wordt mijn brievenbus niet vervuild met dat ID$T vullis! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
Effe op Flock pimpen :) |
ben bezig ;) |
|
|
| ambs |
| woooeiiii!!! liebinggggg \o/ |
|
|
| eieregooie |
| t zal mij benieuwen vanavond... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
t zal mij benieuwen vanavond... |
+1
expect nothing... and you wont be disappointed |
|
|
| franzelare |
| ik ben er ook bij, het sletten is toch nog gelukt :D |
|
|
| jp |
| vanzelfsprekend :happy2: |
|
|
| DarkAngel |
| Innerty! :gsmile: |
|
|
| jp |
Qua aankleding was het een aanfluiting. Gooi dan tenminste 1 laser ergens neer met een hoop spiegelbollen. Maar ja, het publiek maakte veel goed, en dan voornamelijk in de techno. Veel lachende gezichten daar. Dave Clarke en SK waren erg lekker. Dat 9 bonnen systeem was een goed idee. Red Bull was 'maar' 3 bonnen en de broodjes kroket ook :)
Anyhow... eindcijfer 6.7 dan maar :p |
|
|
|
|