|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Huh? |
Mwjha dude. Dat soort dingen met die lichtstaafjes zal je nergens meer zien. Dat was echt een uniek moment waarbij kippenvel zo hevig was dat je vel van je vlees sprong. En als het ergens weer te zien is dan zal het nooit zo groots worden zoals op Innercity. Mooiste moment van alle feesten was dat moment. Dat filmpje met die staafjes heeft Jp nog wel voor je. Jammer dat ze het niet gefilmt hadden toen de meeste staafjes door de lucht vlogen. |
|
|
| eieregooie |
*zucht*
 |
|
|
| jp |
| Misschien moest ik het eens opnieuw uploaden ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Misschien moest ik het eens opnieuw uploaden ;) |
doe eens...vind dat geweldig om te zien:D |
|
|
| jp |
| Effe kijken welke cd dat ook alweer was... |
|
|
| eieregooie |
 |
|
|
| ahp2002 |
ja die lichtstaafjes was echt heel vet idd, het werd later (of eerder) op TE ook al es gedaan.
en ik heb GVD nog zo'n ding op me kop gehad, maar goed, was vet feest en goeie set door PVD. (Alibi - Eternity!! VET) |
|
|
| Cosmic |
Krijg gelijk kippenvel als ik er aan terug denk idd!:eyespop:
Dit samen met Judge Jules @ Qontact 2001 zijn toch wel mijn ultime feest-memories |
|
|
| jp |
| Vroeger was alles beter, zeg het al jaren en niemand gelooft het :p |
|
|
| Fkwebeman |
aah..
sweet memories |
|
|
|
|