|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
opzich wel hulde voor id&t want er staan echt goed dingen bij alleen niet echt mijn ding. Leuk om een keer naar te luisteren op cd maar niet meer dan dat (behalve 2 many dj's die wil ik echt nog een keer zien)
edit:
prijs 25 euro en ik was nog gegaan ook. |
|
|
| New Wave |
| Op die video staat trouwens niet het vetste gedeelte. Op een gegeven moment waren er heel veel van die dingen in de lucht. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
De line up is niet echt je van het.
Ik zat even de line up af te wachten.
Want toen bekend werd gemaakt dat ook Tijs weer in het land is, begon ik toch even te twijfelen.
Maar nu weet ik het: kaarten voor 3 december bestellen. |
+1 :p |
|
|
| Stephan B |
Sodemieter....vroeger was dus inderdaad alles beter :eyes: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Sodemieter....vroeger was dus inderdaad alles beter :eyes: |
Dat mag je niet zeggen want dan komen bepaalde personen hier weer in opstand ;)
Hollanders zijn gewoon vies verwend de afgelopen jaren, m.a.w. zulke momenten heb je nog amper tegenwoordig |
|
|
| eieregooie |
| Ja, toen werden DJ's nog gewaardeerd ipv afgezeken :p |
|
|
| New Wave |
| Vroeger was het nog leuk omdat je niet afgezet werdt door een geldzuchtige organisaties.:o |
|
|
| jp |
| Komt allemaal door die DJ Mag lijst. Net is net als met de Quote Top 500, die veroorzaakt ook allerlei narigheid. En in 2000 bestond TA net een paar maanden dus waren er nog geen 40000 man die elkaar opjutten. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Komt allemaal door die DJ Mag lijst. Net is net als met de Quote Top 500, die veroorzaakt ook allerlei narigheid. En in 2000 bestond TA net een paar maanden dus waren er nog geen 40000 man die elkaar opjutten. |
Trance is gewoon..uhmmm DOOD. :p :eek: Owh wat zegt ie nu, houd zeker van techno! |
|
|
| New Wave |
:D Op geen enkele forum wordt er positief gereageerd :D
Op het franse forum en op het duitse forum wordt het al helemala afgekraakt :p |
|
|
| Muppy |
het is idd verrassend...
maar niks voor mij:D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Daar gaat het ook niet om. Feesten zoals Innercity moeten het echt wel hebben van publiekstrekkers. Ik kan me niet voorstellen dat het
het publiek echt lost zal gaan op de main, wat ook belangrijk is!
Ik verwacht zeker een slechte kaartverkoop, het is geen sensation.... |
DJ's als Tiga en 2 Many DJ's kunnen een hele zaal echt wel los laten gaan hoor. 2 Many DJ's heb ik van de zomer nog meegemaakt. Die kunnen een set neerzetten met dezelfde toegankelijkheid als Ingrosso/Angello, maar dan nog beter. Ook Tiga kan dat. Op de main verder kan ik Technasia niet goed beoordelen, maar Alter Ego en Bart Skils kunnen denk ik best voor verrassende dingen zorgen.
En ook De Jeugd van Tegenwoordig zou ik niet uitvlakken. Klinkt misschien raar, maar luister maar eens naar hun cd op de luisterpaal van 3voor12. Is meer electro dan je denkt ;) Hoewel je wel van die humor moet houden :p
Maar goed, de line-up is inderdaad waarschijnlijk veelsteveel experimenteel en niet toegankelijk voor de mensen. Beetje jammer, want het meerendeel van de artiesten (naast bovengenoemde ook Speedy J/Chris Liebing, Dave Clarke, Rachmad, Touché, Chuckie, Evil Nine en de prog area) kunnen echt wel voor een feestje zorgen hoor!
Na alle jaren van gezeik op ID&T vind ik dat ze een sportieve revanche nemen. Weliswaar een beetje laat en hoogstwaarschijnlijk op het verkeerde evenement, maar toch :) |
|
|
|
|