|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
weet er nog iemand waar er gratis kaarten te krijgen zijn dan?
of heeft er nog iemand wat over? |
|
|
| Matthijs |
| Als ik ergens nog een gratis kaartje kan vinden of voor een zacht prijsje wil ik er ook nog wel heen, maar 50 euro is echt veel te veel voor zo'n line-up. |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Als ik ergens nog een gratis kaartje kan vinden of voor een zacht prijsje wil ik er ook nog wel heen, maar 50 euro is echt veel te veel voor zo'n line-up. |
he dat riep ik eerst loeder :[ |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by franzelare
he dat riep ik eerst loeder :[ |
ah joh jij moet maar gewoon foto's gaan maken als je er gratis heen wilt! :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Matthijs
ah joh jij moet maar gewoon foto's gaan maken als je er gratis heen wilt! :p |
Nee dat gaat lekker daar tegenwoordig :mad: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Matthijs
ah joh jij moet maar gewoon foto's gaan maken als je er gratis heen wilt! :p |
daarnaast was ik op vakantie dus heb niet aangevraagd.
en idd, met die nieuwe regels is het zwaar kut |
|
|
| Mighty Johnny |
| i also have won 4 tickets :D |
|
|
| jp |
| Ticket binnen voor ambs |
|
|
| basvh |
| me guest ticket komt net binnen in me mailbox! :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by basvh
me guest ticket komt net binnen in me mailbox! :D |
grrr, nog iemand wat over dan? want ik wil ook! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by franzelare
grrr, nog iemand wat over dan? want ik wil ook! |
Sommigen hebben 2 of zelfs 4 tickets gehad |
|
|
| magrec |
| ja dat hebben ze slim gedaan. Ik had "helaas" maar 1 guestticket. |
|
|
|
|