|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| op zich best verrassende namen, alleen het zijn wel namen die in een club toch wat beter tot zijn recht komen. Een feest met de grote als IC moet gewoon knallers hebben en verrassende dingen. Een leuke uitgebalenceerde combi. |
|
|
| basvh |
| nu ik de website bekijk moet ik toch wel zeggen dat zo themaloos en wat meer diepgang best wel verfrissend is. Lekker veel info op de site, veel te lezen en te zien. Misschien toch stiekem een schot in de roos voor ID-T? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
Misschien toch stiekem een schot in de roos voor ID-T? |
Nou, op mij hoeven ze iig niet te rekeken :p |
|
|
| basvh |
| Tis wel zuur dat het gewoon zo duur is en dat de cashflow toch wat minder is dan aantal jaren terug. Toen kon je nog weleens een gokje wagen om naar een feest te gaan waar je niet helemaal zeker van was. |
|
|
| MdJ |
Ik vind het een vette lineup, maar het is niks voor mij.
Op Innercity was trance altijd best genieten, zonde dat ze dat nu niet meer programmeren. :( |
|
|
| Ouwe Dwaas |
De line up is niet echt je van het.
Ik zat even de line up af te wachten.
Want toen bekend werd gemaakt dat ook Tijs weer in het land is, begon ik toch even te twijfelen.
Maar nu weet ik het: kaarten voor 3 december bestellen. |
|
|
| Mighty Johnny |
| such a moment perhaps we will never see again on an innercity.. |
|
|
| eieregooie |
Eens, en dat was ook gelijk de laatste echt interessante Innercity... Al hoewel die editie met Tiesto en PVD van 2 jaar geleden ofzo ook best okee was...
edit: owja gadver, die vieze naakte wijven... Vond ik toen ook al jammer hehe... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik vind het meerendeel van de reacties hier toch wel jammer hoor. Alsof trance/hardtrance/hardstyle de enige vette muziekstijlen zijn. Luister eens wat verder dan je neus lang is zou ik zeggen ;) De line-up is namelijk absoluut geen bagger, maar bestaat uit heel veel kwaliteit. |
Daar gaat het ook niet om. Feesten zoals Innercity moeten het echt wel hebben van publiekstrekkers. Ik kan me niet voorstellen dat het
het publiek echt lost zal gaan op de main, wat ook belangrijk is!
Ik verwacht zeker een slechte kaartverkoop, het is geen sensation.... |
|
|
| New Wave |
100% het mooiste moment wat ik ooit heb meegemaakt!!!
Ik heb zelf ook die dingen gegooit, ik kreeg echt zo'n gigantische kippenvel van, al die dingen die door de lucht vlogen, gigantische!!!
Eerst zag je 10 van die dingen door de lucht, toen begon opeens iedereen te smijten met die dingen grandioos!!! |
|
|
| magrec |
| Hmm, 2 many dj's, tiga, booka shade leuke namen hoor opzich wel gewaagd maar waarom dan zo'n magere prog line up. Ok sander en nic zullen lange sets gaan doen maar om daar nu 47,50 euro voor te betalen....now fokking way. |
|
|
|
|