|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Nou ja je kan niet alles hebben |
|
|
| New Wave |
| Over 3 jaar weer. |
|
|
| Matthijs |
| GRRR en ik heb niks gewonnen!! :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Matthijs
GRRR en ik heb niks gewonnen!! :whip: |
:p
Je zal wel vals hebben gespeeld |
|
|
| eieregooie |
| hij zal de namen bij de kleurtjes wel van een van die blogs gepakt hebben ofzo... Hij heeft vast geen vrienden :p |
|
|
| ambs |
kusje voor jp! joepie! eerste TE!
billen shaken |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ambs
kusje voor jp! joepie! eerste TE!
billen shaken |
Je bedoelt vast IC :happy2: |
|
|
| TranceFool |
1 gratis kaartje hier :D
Als ik zo de line-up zie vind ik het toch erg zonde om niet te gaan :) |
|
|
| eieregooie |
| Ik vind t zelfs met gratis kaartje bijna zonde om te gaan :toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vind t zelfs met gratis kaartje bijna zonde om te gaan :toothless |
Je hebt een voorbeeldfunctie :o
Dus gewoon gaan :D |
|
|
| New Wave |
| Ha dik nou toch maar meegedaan. Had ik hem voor 15 euro kunnen verkopen. :p heb je toch al weer ene nieuw stekkie voor. JP, volgend zomer ga ik PowerPlant growen :p |
|
|
| jp |
| Nee, dit jaar ga ik m'n eigen amphetamine laberatorium beginnen :) |
|
|
|
|