|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
ik baseer dit nergens op, maar dat moet toch echt wel goedkoper worden...... en kunnen :whip: :whip:
ik bied 45,-- |
|
|
| jp |
| De huur van de (hele) RAI is geen kattepis en al die DJ's vragen ook de hoofdprijs. Maar het zou inderdaad slim zijn de oude honderd gulden grens niet te overschrijden. Dan maar de drankjes 2,50 maken. Ik zuip toch niet zoveel :D |
|
|
| Muppet |
maandag 03 oktober Innercity Innercity komt met een opvallende line up. Houdt je vast, op de Main Stage: 2 Many DJ’s, Tiga, Alter Ego (live), Bart Skills en Technasia. Verder ook: Dave Clark, Steve Rachmad en De Jeugd Van Tegenwoordig.
Op mtv...ook een aparte line-up voor innercity..ben benieuwd naar de rest..zal straks op de site worden gezet denken |
|
|
| Freezel |
| 3 oktober is nog niet voorbij ;) |
|
|
| magrec |
ik weet het niet hoor met die van 9 tot 5 baantjes daar bij id&t ;)
of misschien is dat wel de vernieuwing...geen innercity in 2005 ;) |
|
|
| ZZandirt |
als je goed op die site kijkt, zie je linksachterin een verdacht pakketje.....:eyes:
misschien is dat de reden...:D |
|
|
| jp |

Dat is niet Amsterdam of Rotterdam. Welke metro zou het zijn? |
|
|
| eieregooie |
| tis ook niet parijs of barca afaik |
|
|
| jp |
| Berlijn en London ook niet. Nu wil ik het weten ook :mad: |
|
|
| New Wave |
| Misschien wel een stationnetje uit de spleetogen regio. |
|
|
| jp |
Het is dus een perron met volledige ribbelvloer. Dat heb je bijna nergens...
Dit station is duidelijk al een flink aantal jaren oud dus Hong Kong of Tokyo zal het niet zijn. Daar glimt alles mooi en zo :p |
|
|
|
|