|
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
ligt het aan mij of raakt het weer niet uitverkocht?
is wel de prijs die je betaald voor het weglaten van trance/hardstyle... |
|
|
| magrec |
| gewoon veels te duur. |
|
|
| Cyberjoi |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb de flyer voor 2007 alvast gemaakt!
|
Innercity, van mij mag het gestolen worden. WAT EEN K*T line up, de jeugd van tegenwoordig....hahaha ik doe het in me broek van het lachen (figuurlijk dan)
Heel ID-t van dit moment mag van mij stikken, het is tijd voor nieuwe organisaties die feesten kunnen organiseren. Meer concurrentie betekend, meer aanbod, lagere prijzen etc. Nu is het ID-t en UDC wat de klok slaat, en ze zullen ook samen af en toe lunchen en naar de hoeren gaan om prijzen af te spreken. Want de feesten van alle 2 zijn veels te duur. In bijv. Belgie kan je nog voor een normale prijs naar feesten toe.... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ligt het aan mij of raakt het weer niet uitverkocht?
is wel de prijs die je betaald voor het weglaten van trance/hardstyle... |
Nogmaals... Duncan heeft in meerdere interviews gezegd dat hij verwacht dat er zo'n 15000 man naar Innercity zullen komen. Dat is dus bij lange na niet de 40000 van 2003.
Dat ze niet altijd sporen bij ID&T is duidelijk. Met successtories als Sensation en Mysteryland en Innercity in het verleden denken ze te weten wat de markt wil en anders zorgen ze er wel voor dat ze de markt gaan creeren. Helaas vergeet men dat de concurrentie dusdanig is dat ze niet meer kunnen bepalen wat het publiek goed moet vinden.
Dus hier nemen ze een groot risico: ze weten dat Innercity op de normale wijze nooit zal uitverkopen. Dus ze gokken op ander publiek in muziekstijlen waar nog geen verzadiging is. De vraag is alleen of dat publiek op Innercity staat te wachten en/of deze groep in de toekomst zal groeien. |
|
|
| Cyberjoi |
ik denk het niet hoor... Concerten horen bij de monopolist Mojo Concerts...
Ik ben voor een nieuw dancestelsel...niet voor het nieuwe zorgstelsel |
|
|
| jp |
Concerten hebben hier niets mee te maken.
Trouwens, Mojo doet ook dance (zoals Tosti in de Bierhut) |
|
|
| Cyberjoi |
Oeps helemaal vergeten heheh.
Maar behoord Jeugd van tegenwoordig tot de dancescene? |
|
|
| MikeVee |
| Nu krijg ik al free tickets op emailadressen die niet eens aan de wedstrijd hebben meegedaan :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nu krijg ik al free tickets op emailadressen die niet eens aan de wedstrijd hebben meegedaan :D |
snap dat dan, het is een virus! mail-wurm! ze verspreiden geen files voor trojan maar ze verspreiden Innercity kaartjes. Hopen dat ze hier snel een oplosing voor hebben. |
|
|
| Chicane |
| Hmm. lol 1 gratis toegangs bewijs voor Innercity in m'n mail.. waarom weet ik niet, heb nergens aan meegedaan, alleen eens een keer op dance-tunes wat gekochht :D Jammer dat die dingen persoonsgebonden zijn anders had ik er een of andere swa of dushi blij mee kunnen maken :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Oeps helemaal vergeten heheh.
Maar behoord Jeugd van tegenwoordig tot de dancescene? |
Hun producer is iig een bekende in de dancescene. Line up is niks mis mij meest vooruitstrevende line up voor een groot feest sinds jaren maar of je daar 20000 man in de zalen krijgt is een ander verhaal. Ik had de prijs iig een stuk lager ingezet. Dan verkoop je tenminste nog wel wat meer en hoef je niet zoveel met gratis kaarten te strooien.
Trouwens er zijn idd een boel mensen die dezer dagen mails krijgen dat er een kaartje voor ze is...je zult maar een kaartje hebben gekocht.... |
|
|
|
|